A Plague Tale Requiem - poradnik do gry

A Plague Tale Requiem - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Plague Tale Requiem: Dotarcie do ruin (Reach the ruins at the centre of the island) - solucja, opis przejścia A Plague Tale Requiem poradnik, solucja

Po rozpoczęciu rozdziału 11 (Kołyska stuleci) w Plague Tale Requiem musicie dotrzeć do ruin. Nasza solucja wyjaśnia jak unikać szczurów, jak odblokować wóz na kółkach oraz jak odkryć zejście do podziemnego obszaru.

Ostatnia aktualizacja: 18 października 2022

Z naszego opisu przejścia jedenastego rozdziału (Kołyska stuleci - The Cradle of Centuries) gry Plague Tale: Requiem dowiecie się jak dotrzeć do ruin w centralnej części wyspy La Cuna. Nasz poradnik podpowiada jak używać pryzmatu Sophii, jak usunąć blokadę wozu, jak przepychać wóz i gdzie znaleźć zejście do podziemnej lokacji w ruinach.

Dotarcie do ruin w centralnej części wyspy (Reach the ruins at the centre of the island)

Rozpoczynacie ponownie na głównej mapie wyspy La Cuna, ale tym razem jest to noc i w okolicy jest mnóstwo szczurów, na które musicie bardzo uważać - Plague Tale Requiem: Dotarcie do ruin (Reach the ruins at the centre of the island) - solucja, opis przejścia - A Plague Tale Requiem - poradnik do gry

Rozpoczynacie ponownie na głównej mapie wyspy La Cuna, ale tym razem jest to noc i w okolicy jest mnóstwo szczurów, na które musicie bardzo uważać.

Podczas przeprawy musicie pomagać sobie pryzmatem Sophii - dla przypomnienia musicie wydawać polecenia użycia pryzmatu (L1 / LB na padzie) i wskazywać miejsca załamania światła (Refract). W przykładzie z powyższego obrazka jest to jedna z pochodni. Technika ta pozwoli Wam zaoszczędzić gadżety z inwentarza Amicii typowo używane do przepędzania szczurów.

Pomożcie sobie trafieniem Igniferem w oddaloną zgaszoną pochodnię - Plague Tale Requiem: Dotarcie do ruin (Reach the ruins at the centre of the island) - solucja, opis przejścia - A Plague Tale Requiem - poradnik do gry

Pomożcie sobie trafieniem Igniferem w oddaloną zgaszoną pochodnię. Nie używajcie jednak pryzmatu, bo nie wystarczyłoby Wam zasięgu. Zamiast tego znajdźcie w okolicy kijki. Podpalcie jeden z nich i dotrzyjcie z nim do kolejnej pochodni.

W kolejnym obszarze podpalcie siano i przebiegnijcie dalej, zanim przestanie się ono palić - Plague Tale Requiem: Dotarcie do ruin (Reach the ruins at the centre of the island) - solucja, opis przejścia - A Plague Tale Requiem - poradnik do gry

W kolejnym obszarze podpalcie siano i przebiegnijcie dalej, zanim przestanie się ono palić.

Nie próbujcie ratować cywilów, których szczury zaatakują po lewej stronie, bo nie możecie im pomóc. Zamiast tego udajcie się w prawo i pomóżcie sobie pryzmatem żeby dotrzeć do kolejnych źródeł światła.

Znajdziecie się obok wozu - Plague Tale Requiem: Dotarcie do ruin (Reach the ruins at the centre of the island) - solucja, opis przejścia - A Plague Tale Requiem - poradnik do gry

Znajdziecie się obok wozu. Nie możecie nim ruszać, bo jest on zablokowany przez belkę, której musicie się pozbyć.

Znajdźcie w okolicy bełt i użyjcie płonącego bełtu do podpalenia okolicznej deski - pokazuje ją powyższy obrazek.

Poproście Sophię o użycie pryzmatu i dotrzyjcie do płonącego wbitego bełtu (będzie to na krawędzi zasięgu działania pryzmatu) - Plague Tale Requiem: Dotarcie do ruin (Reach the ruins at the centre of the island) - solucja, opis przejścia - A Plague Tale Requiem - poradnik do gry

Poproście Sophię o użycie pryzmatu i dotrzyjcie do płonącego wbitego bełtu (będzie to na krawędzi zasięgu działania pryzmatu).

Wejdźcie w interakcję z punktem zakotwiczenia. Musicie wycelować z kuszy w belkę przytrzymującą wóz.

Wóz na kołkach ruszy i pobiegnijcie za nim, by znajdować się cały czas w zasięgu generowanego przez niego źródła światła - Plague Tale Requiem: Dotarcie do ruin (Reach the ruins at the centre of the island) - solucja, opis przejścia - A Plague Tale Requiem - poradnik do gry

Wóz na kołkach ruszy i pobiegnijcie za nim, by znajdować się cały czas w zasięgu generowanego przez niego źródła światła. Po tym jak wóz zatrzyma się możecie zacząć go przepychać. Dotrzyjcie do miejsca, w którym wóz zatrzyma się i nie będzie można z niego dalej korzystać.

Użyjcie Ignifera na stogu siana i szybko przebiegnijcie do kolejnego obszaru - Plague Tale Requiem: Dotarcie do ruin (Reach the ruins at the centre of the island) - solucja, opis przejścia - A Plague Tale Requiem - poradnik do gry

Użyjcie Ignifera na stogu siana i szybko przebiegnijcie do kolejnego obszaru. Nieco dalej możecie z kolei podpalić pochodnię i użyć pryzmatu Sophii.

W miejscu z obrazka możecie wspiąć się na wyższe półki, dzięki czemu powrócicie do ruin, które po raz pierwszy badaliście w rozdziale 9.

Znalezienie wejścia do ruin (Find a way inside the ruins)

To bardzo prosty cel - jeden z filarów jest interaktywny (powyższy obrazek) i musicie go popchnąć - Plague Tale Requiem: Dotarcie do ruin (Reach the ruins at the centre of the island) - solucja, opis przejścia - A Plague Tale Requiem - poradnik do gry

To bardzo prosty cel - jeden z filarów jest interaktywny (powyższy obrazek) i musicie go popchnąć. Zderzy się on z ziemią i odsłoni zejście do podziemnej lokacji, którą bohaterowie zaczną badać.