Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Enter The Matrix - poradnik do gry

Enter The Matrix - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Ghost] The Chateau - Merovingian's Office | Enter The Matrix poradnik Enter The Matrix

Ostatnia aktualizacja: 28 sierpnia 2019

[Ghost] The Chateau - Merovingian's Office

Ruszaj w dół korytarza - [Ghost] The Chateau - Merovingians Office | Enter The Matrix - Enter The Matrix - poradnik do gry

Ruszaj w dół korytarza. W pomieszczeniu z prawej podejdź do zamkniętych drzwi. Wyskoczy przez nie wampir - załatw go od razu. Wyjdź tędy na korytarz i dalej przed podwójne drzwi z lewej do biura. Podejdź do dzwoniącego telefonu.

Dostań się do biblioteki i dowiedz, co stało się Niobe.

Po przerywniku będziesz musiał walczyć z dwoma oponentami - jeden w sali z telefonem i jeden dalej, za podwójnymi drzwiami - [Ghost] The Chateau - Merovingians Office | Enter The Matrix - Enter The Matrix - poradnik do gry

Po przerywniku będziesz musiał walczyć z dwoma oponentami - jeden w sali z telefonem i jeden dalej, za podwójnymi drzwiami. Wróciwszy do mniejszego pomieszczenia skręć w lewo i przez otwarte drzwi przejdź do małej biblioteczki.

Dalej do korytarza - nie ważne którą drogę wybierzesz, i tak trafisz na białe drzwi - [Ghost] The Chateau - Merovingians Office | Enter The Matrix - Enter The Matrix - poradnik do gry

Dalej do korytarza - nie ważne którą drogę wybierzesz, i tak trafisz na białe drzwi. Przejdź przez nie, by trafić do sali kinowej. Przejdź pod wielkie białe drzwi po drugiej stronie, a wybiegnie na spotkanie z Tobą dwóch wampirów.

Zajmij się nimi, starając się wziąć ich pojedynczo w obroty - [Ghost] The Chateau - Merovingians Office | Enter The Matrix - Enter The Matrix - poradnik do gry

Zajmij się nimi, starając się wziąć ich pojedynczo w obroty. Gdy zdejmiesz obu, wróć się do miejsca, gdzie wchodziłeś do kina. Obok zobaczysz otwarte niskie przejście - skąd wybiegły wampiry. Wjedź w nie i ruszaj do białych drzwi, a misja dobiegnie końca.