Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Enter The Matrix - poradnik do gry

Enter The Matrix - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Ghost] The Sewers - Abyss 2 | Enter The Matrix poradnik Enter The Matrix

Ostatnia aktualizacja: 28 sierpnia 2019

[Ghost] The Sewers - Abyss 2

Wyeliminuj opozycje zanim skorzystasz z telefonu.

Najtrudniejsza część - [Ghost] The Sewers - Abyss 2 | Enter The Matrix - Enter The Matrix - poradnik do gry

Najtrudniejsza część. Musisz zdjąć kolejnych snajperów. Nie czekaj zbyt długo zwisając na rękach, tylko od razu się podnieś i w zwolnionym tempie dopadnij idącego po prawo pierwszego przeciwnika. Zabierz jego broń i zajmij się wojakiem z prawej, na balkonie.

Jak tylko go zdejmiesz, schowaj się w bezpieczne miejsce (np - [Ghost] The Sewers - Abyss 2 | Enter The Matrix - Enter The Matrix - poradnik do gry

Jak tylko go zdejmiesz, schowaj się w bezpieczne miejsce (np. nieopodal miejsca, gdzie miałeś przed chwilą oponenta). A Twoimi plecami pojawi się trzeci snajper. Zdejmij i jego. Czwartego znajdziesz na górze, nad tą strukturą, przy której teraz stoisz.

Najlepiej jednak pozbieraj amunicje od załatwionych przed chwilą przeciwników i dopiero się z nim uporaj - [Ghost] The Sewers - Abyss 2 | Enter The Matrix - Enter The Matrix - poradnik do gry

Najlepiej jednak pozbieraj amunicje od załatwionych przed chwilą przeciwników i dopiero się z nim uporaj. Załatwisz go najlepiej z jednego z bocznych chodników. Za nic w świecie nie staraj siego podejść chodnikiem, przy którym jest telefon - szybko zginiesz. Gdy oczyścisz okolice, telefon zadzwoni - podejdź do niego i użyj go.

Ruszaj trasą za wielkim wiatrakiem wentylacyjnym.

Masz przy sobie trochę nowego uzbrojenia - [Ghost] The Sewers - Abyss 2 | Enter The Matrix - Enter The Matrix - poradnik do gry

Masz przy sobie trochę nowego uzbrojenia. Przyjrzyj się wiatrakowi nieopodal Twojej pozycji. Musisz rzucić w niego granat, by uszkodzić płaty wiatraka. W ten sposób będziesz mógł spokojnie za niego przejść, co zakończy tę misję.