Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Cult of the Lamb - poradnik do gry

Cult of the Lamb - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Cult of the Lamb: Tarot Cards Cult of the Lamb poradnik, porady

Podczas krucjat w Cult of the Lamb będziecie zdobywać Tarot Cards, dzięki którym Wasza postać stanie się potężniejsza na czas trwania wyprawy. Na tej stronie poradnika do gry opisujemy wszystkie karty i podpowiadamy, jak je odblokować.

Ostatnia aktualizacja: 19 sierpnia 2022

Ta strona poradnika zawiera listę wszystkich Tarot Cards wraz z opisem ich działania. Znajdziecie tu także metody na odblokowanie wszystkich kart dostępnych w grze.

Co dają i gdzie znaleźć Tarot Cards?

Tarot Cards wzmacniają Waszą postać podczas krucjat - Cult of the Lamb: Tarot Cards - Cult of the Lamb - poradnik do gry

Tarot Cards wzmacniają Waszą postać podczas krucjat. Dzięki nim stajecie się silniejsi, jednak ulepszenia trwają tylko do końca wyprawy, w której je zdobyliście.

Należy pamiętać, że nie można jednocześnie posiadać dwóch identycznych kart, jednakże efekt wszystkich ulepszeń zawsze się kumuluje.

Tarot Cards znajdziecie podczas krucjat odwiedzając obszary, w których rezyduje Clauneck. Podaruje Wam jedną z dwóch kart do wyboru, zaś jeśli macie nieco gotówki, istnieje opcja dokupienia dodatkowej za 50 Coins. Tarot od czasu do czasu wypada też z losowych skrzyń po oczyszczeniu obszaru.

Jeśli dopisze Wam szczęście, możecie otrzymać kartę z symbolem plusa albo podwójnego plusa - Cult of the Lamb: Tarot Cards - Cult of the Lamb - poradnik do gry

Jeśli dopisze Wam szczęście, możecie otrzymać kartę z symbolem plusa albo podwójnego plusa. Takie warianty Tarot Cards są znacznie mocniejsze od podstawowych wersji.

Część kart zdobędziecie dopiero po zyskaniu dostępu do następujących miejsc:

  1. Lonely Shack - odblokowane po ukończeniu samouczka.
  2. Pilgrim's Passage - po spotkaniu Fisherman na obszarze Darkwood.
  3. Spore Grotto - po spotkaniu grupy Mushroom na obszarze Anura.
  4. Smuggler's Sanctuary - po spotkaniu Plimbo w regionie Anchordeep.
  5. Midas's Cave - po odnalezieniu znaku w regionie Silk Cradle.

All Seeing Sun

  1. Efekt: podczas trwania dnia, zadajecie 20% więcej obrażeń.
  2. Odblokowanie: kartę możecie zakupić od Pielgrzyma (Pilgrim) na obszarze Pilgrim's Way. Jest to ten sam obszar, w którym możecie łowić ryby. Dostęp do niego otrzymacie po odwiedzeniu regionu Darkwood.

Ambrosia

  1. Efekt: zwiększa obrażenia od Curse 1.25x w wersji podstawowej, 1.5x w wersji + oraz 1.75x w wersji ++.
  2. Odblokowanie: kartę kupicie od Forneusa, którego możecie losowo spotkać podczas krucjat.

The Lovers I

  1. Efekt: dodaje pół serca do puli Waszego zdrowia.
  2. Odblokowanie: karta jest odblokowana od początku gry.

The Lovers II

  1. Efekt: dodaje 1 serce do puli Waszego zdrowia.
  2. Odblokowanie: kartę możecie wygrać w pojedynku Knucklebones z Ratau. Udajcie się do Lonely Shack po odblokowaniu obszaru.

The Lovers III

  1. Efekt: dodaje 2 serca do puli Waszego zdrowia.
  2. Odblokowanie: kartę możecie kupić od Ratau podczas krucjaty.

Soul Snatcher

  1. Efekt: daje 10% szans na uleczenie po pokonaniu wroga.
  2. Odblokowanie: kartę kupicie w Smuggler's Sanctuary. Obszar ten odblokujecie po wizycie w obszarze Anchordeep.

Shield of Faith

  1. Efekt: daje 10% szans na całkowite zniwelowanie obrażeń po otrzymaniu ciosu.
  2. Odblokowanie: karta jest odblokowana od początku gry.

Weeping Moon

  1. Efekt: podczas trwania nocy, zadajecie 30% więcej obrażeń.
  2. Odblokowanie: kartę kupicie w Spore Grotto. Obszar odblokujecie po odwiedzeniu regionu Anura.

Telescope

  1. Efekt: ukazuje mapę podczas bieżącej krucjaty.
  2. Odblokowanie: karta jest odblokowana od początku gry.

True Sight

  1. Efekt: daje 10% szans na to, ze uderzenie będzie trafieniem krytycznym.
  2. Odblokowanie: karta jest odblokowana od początku gry.

Hands of Rage

  1. Efekt: co 10 sekund wystrzeliwuje pocisk raniący wrogów, gdy tylko wykonacie atak.
  2. Odblokowanie: kartę kupicie w Pilgrim's Passage.

The Burning Dead

  1. Efekt: sprawia, że ciała wrogów eksplodują zadając obrażenia pobliskim wrogom.
  2. Odblokowanie: kartę kupicie w Midas's Cave za cenę 10 sztuk Gold Bars.

The Arachnid

  1. Efekt: Wasze ataki zyskują efekt zatrucia wrogów.
  2. Odblokowanie: karta jest odblokowana od początku gry.

Divine Strenght

  1. Efekt: zwiększa szybkość ataku o 25%.
  2. Odblokowanie: karta jest odblokowana od początku gry.

Diseased Heart

  1. Efekt: dodaje 1 Diseased Heart do puli Waszego zdrowia. Gdy wrogowie Was trafią, otrzymają obrażenia.
  2. Odblokowanie: karta jest odblokowana od początku gry.

Master of the Art

  1. Efekt: zwiększa obrażenia Waszej broni o 20%.
  2. Odblokowanie: karta jest odblokowana od początku gry.

The Path

  1. Efekt: zwiększa Waszą szybkość poruszania się o 25%.
  2. Odblokowanie: kartę zakupicie w Spore Grotto.

Fervour's Harvest

  1. Efekt: podwaja ilość Fervour, która wypada z pokonanych wrogów.
  2. Odblokowanie: karta jest odblokowana od początku gry.

The Bomb

  1. Efekt: co 10 sekund tworzy bombę, gdy wykonacie unik. Bomba rani wrogów znajdujących się w zasięgu wybuchu.
  2. Odblokowanie: kartę możecie kupić w Smuggler's Sanctuary.

Ichor Earned

  1. Efekt: gdy otrzymacie obrażenia, na ziemi pojawia się czarna posoka zatruwająca wrogów.
  2. Odblokowanie: kartę kupicie w Midas's Cave za 8 sztuk Gold Bars.

Ichor Lingered

  1. Efekt: co 10 sekund, gdy zrobicie unik, na ziemi pojawi się czarna posoka zatruwająca wrogów.
  2. Odblokowanie: kartę kupicie w Smuggler's Sanctuary.

Strengh from Without

  1. Efekt: gdy otrzymacie obrażenia, Wasz Fervour wzrasta.
  2. Odblokowanie: kartę odblokujecie po wygraniu pojedynku Knucklebones z przeciwnikiem o imieniu Bop.

Mithridatism

  1. Efekt: stajecie się niewrażliwi na działanie trucizny.
  2. Odblokowanie: kartę odblokujecie po wygraniu pojedynku Knucklebones z przeciwnikiem o imieniu Flinky.

Blazing Trail

  1. Efekt: sprawia, że Wasze uniki zadają obrażenia wrogom.
  2. Odblokowanie: kartę zakupicie w Spore Grotto.

Divine Curse

  1. Efekt: używanie Curses pochłania 25% mniej Fervour.
  2. Odblokowanie: karta jest odblokowana od początku gry.

Strengh from Within

  1. Efekt: Wasz Fervour regeneruje się z biegiem czasu.
  2. Odblokowanie: kartę odblokujecie po wygraniu pojedynku Knucklebones z przeciwnikiem o imieniu Shrumy.

Neptunes Curse

  1. Efekt: po zabiciu wroga istnieje szansa, że przeciwnicy upuszczą losową rybę.
  2. Odblokowanie: kartę otrzymacie po złapaniu swojej pierwszej ryby w Pilgrim's Passage.

Gift from Below

  1. Efekt: istnieje 10% szans, że po zabiciu wroga otrzymacie tymczasowe Heart. Serce znika po jakimś czasie.
  2. Odblokowanie: karta jest odblokowana od początku gry.

Fervour's Host

  1. Efekt: Po wejściu do nowego obszaru podczas krucjaty, Fervour odnawia się całkowicie.
  2. Odblokowanie: w czasie krucjaty możecie spotkać na swojej drodze kupca o imieniu Shelbob. Jeśli kupicie od niego wyznawcę, da Wam Tarot Card.

Fortune's Blessing

  1. Efekt: wszystkie serca, jakie podniesiecie, mają podwójną wartość.
  2. Odblokowanie: karta jest odblokowana od początku gry.

Death's Door

  1. Efekt: gdy zostanie Wam tylko pół Heart, wszyscy wrogowie na ekranie otrzymają obrażenia.
  2. Odblokowanie: karta jest odblokowana od początku gry.

The Deal

  1. Efekt: gdy zginiecie podczas krucjaty, zostaniecie wskrzeszeni z 1 sztuką Heart.
  2. Odblokowanie: kartę zakupicie w Midas's Cave za 20 sztuk Gold Bars.

Rabbits Foot

  1. Efekt: zwiększa szansę na otrzymanie lepszej skrzyni ze skarbem po oczyszczeniu obszaru.
  2. Odblokowanie: karta jest odblokowana od początku gry.