Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Stray - poradnik do gry

Stray - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Stray: Kanały (The Sewers), rozdziału 8 - solucja, opis przejścia Stray poradnik, solucja

Kanały (The Sewers) są rozdziałem 8 gry Stray. Nasz poradnik zawiera solucję, z której dowiecie się jak poprawnie odblokowywać przejścia w kanałach, jak unikać zurków (Zurks) i jak opcjonalnie zabijać potwory.

Ostatnia aktualizacja: 19 lipca 2022

Ósmym rozdziałem gry Stray Kanały (The Sewers), które są niestety zamieszkiwane przez śmiertelnie niebezpieczne potwory. Opis przejścia z naszego poradnika wyjaśnia jak eliminować lub omijać zurki, a także jak odblokowywać przejścia do kolejnych sekcji kanałów.

Podróż przez kanały z Momo

Podróż tratwą z Momo rozpoczęliście w kanałach po odnalezieniu Doca - miało to miejsce w rozdziale 7 - Stray: Kanały (The Sewers), rozdziału 8 - solucja, opis przejścia - Stray - poradnik do gry

Podróż tratwą z Momo rozpoczęliście w kanałach po odnalezieniu Doca - miało to miejsce w rozdziale 7. Początkowo nie musicie nic robić. Czekajcie aż tratwa zatrzyma się po napotkaniu zablokowanego przejścia.

Zeskoczcie z tratwy na mały murek i przeskoczcie na sąsiedni murek po drugiej stronie krat.

Musicie przejść górą żeby znaleźć się po drugiej stronie wody - Stray: Kanały (The Sewers), rozdziału 8 - solucja, opis przejścia - Stray - poradnik do gry

Musicie przejść górą żeby znaleźć się po drugiej stronie wody. Spotkacie tu pierwsze zurki oraz jaja zurków - mogą się z nich wykluwać kolejne potwory, ale tylko jeśli dostatecznie się do nich zbliżycie. W rozdziale 8 macie dwa warianty zachowania:

  1. Eliminować zurki z użyciem Defluxora (lampy UV) - Pamiętajcie w tym przypadku o wskaźniku temperatury, bo możecie łatwo przegrzać lampę. Najlepiej załączać ją na krótkie chwile.
  2. Unikać zabijania zurków - Ma to na celu zdobycie złotego trofeum Pacyfista (Pacifist) za skończenie etapu bez eliminowania potworów. Jest to wykonalne już podczas przechodzenia rozdziału po raz pierwszy, ale musicie wtedy dużo biegać (i slalomem) i pilnować się z trzymaniem się z dala od jaj zurków.
Niezależnie od wybranej metody działania pociągnijcie za dźwignię i powróćcie na tratwę Momo (w przypadku wariantu pacyfistycznego unikajcie zurków do momentu podpłynięcia tratwy) - Stray: Kanały (The Sewers), rozdziału 8 - solucja, opis przejścia - Stray - poradnik do gry

Niezależnie od wybranej metody działania pociągnijcie za dźwignię i powróćcie na tratwę Momo (w przypadku wariantu pacyfistycznego unikajcie zurków do momentu podpłynięcia tratwy).

Musicie przepłynąć do kolejnej lokacji, w której pojawi się kolejna przeszkoda - Stray: Kanały (The Sewers), rozdziału 8 - solucja, opis przejścia - Stray - poradnik do gry

Musicie przepłynąć do kolejnej lokacji, w której pojawi się kolejna przeszkoda. Porozmawiajcie z Momo, który zbada panel. Musicie skakać po beczkach żeby dotrzeć do częściowo podniesionej bramy. Resztę przeprawy odbędziecie już bez wsparcia ze strony Momo.

Dalsza przeprawa przez kanały

Trasa przeprawy jest liniowa - Stray: Kanały (The Sewers), rozdziału 8 - solucja, opis przejścia - Stray - poradnik do gry

Trasa przeprawy jest liniowa. Musicie po drodze skakać po rurach, ale nie ma w tym żadnego wyzwania. Możecie po drodze atakować zurki i ich jaja, bądź też unikać wdawania się w walki i polegać wyłącznie na opcji biegu.

Musicie znaleźć kolejną dźwignię i pociągnąć za nią. W okolicy są jaja i warto pilnować się, by jak najmniej ich eksplodowało.

Rozpocznijcie ucieczkę - Stray: Kanały (The Sewers), rozdziału 8 - solucja, opis przejścia - Stray - poradnik do gry

Rozpocznijcie ucieczkę. Stosujcie slalom żeby zmylić potwory lub włączajcie lampę UV. Dotrzyjcie do miejsca, w którym możecie zeskoczyć na rurę poniżej i skręćcie w prawo.

Znajdziecie się w dużej sali - na jej przeciwległym końcu są 2 blokady drzwi (Door Lock). Dotrzyjcie do dowolnej z nich żeby wejść z nią w interakcję.

Zwolnienie pierwszej blokady zaalarmuje okoliczne zurki - Stray: Kanały (The Sewers), rozdziału 8 - solucja, opis przejścia - Stray - poradnik do gry

Zwolnienie pierwszej blokady zaalarmuje okoliczne zurki. Nawet jeśli do tej pory unikaliście wykrycia, to w drodze do drugiej blokady musicie uważać- planujcie trasę biegu i przeskakujcie na sąsiednie półki.

Po otwarciu bramy skorzystajcie z nowego przejścia żeby uciec z tej lokacji.

Ucieczka z kanałów

Dotrzecie do kolejnego pomieszczenia, w którym są skupiska wielkich oczu - włączy się tu scenka przerywnikowa.

Po jej obejrzeniu musicie uciekać, trzymając B-12 w pyszczku - Stray: Kanały (The Sewers), rozdziału 8 - solucja, opis przejścia - Stray - poradnik do gry

Po jej obejrzeniu musicie uciekać, trzymając B-12 w pyszczku. Oznacza to, że nie możecie używać lampy UV, tak więc musicie polegać na sprawdzonych technikach biegu slalomem i zrzucania z siebie potworów (Kółko na padzie).

Przebiegnięcie pod opuszczającą się bramą zakończy pościg. Uda się Wam ponownie załączyć B-12, ale Defluxor nie będzie już dostępny.

W tym samym pomieszczeniu jest panel systemu wentylacji - Stray: Kanały (The Sewers), rozdziału 8 - solucja, opis przejścia - Stray - poradnik do gry

W tym samym pomieszczeniu jest panel systemu wentylacji. Poproście B-12 o (automatyczne) zhakowanie go. Wyłączy to jeden z wentylatorów i pozwoli Wam przejść dalej.

Liniowa trasa doprowadzi Was do wioski maszyn - Mrowiska (Antivllage). Jej zbadanie będzie już częścią rozdziału 9.