Amnesia Rebirth - poradnik do gry

Amnesia Rebirth - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Amnesia Rebirth: The Lower Factory - solucja, sekrety Amnesia Rebirth poradnik, solucja

Ta strona poradnika do gry Amnesia Rebirth zawiera opis przejścia rozdziału The Lower Factory – zagadka z użyciem przedmiotu Injector i ucieczka z fabryki.

Na tej stronie poradnika do gry Amnesia Rebirth znajduje się opis przejścia rozdziału zatytułowanego The Lower Factory. Nasza solucja podpowiada m.in. jak unikać zjaw na dolnym poziomie fabryki, jak zaliczyć zagadkę z 3 kapsułami i wstrzykiwaczem (Injector) oraz jak uciec z fabryki i zaliczyć dodatkową scenę w apartamencie.

Lista sekretów

W etapie The Lower Factory możecie znaleźć 3 sekrety:

  1. Cylinder x1
  2. Zapałki x2

Miejsca pozyskiwania znajdziek uwzględnione zostały w poniższym opisie przejścia rozdziału. Możecie też odnajdywać inne interaktywne przedmioty, przy czym niekoniecznie muszą one mieć jakieś zastosowanie.

Podróż przez niższy poziom fabryki

Rozdział ten rozpoczniecie obok drabiny, ale zanim z niej skorzystajcie rozejrzyjcie się po okolicy za zapałkami z małej skrzynki - Amnesia Rebirth: The Lower Factory - solucja, sekrety - Amnesia Rebirth - poradnik do gry

Rozdział ten rozpoczniecie obok drabiny, ale zanim z niej skorzystajcie rozejrzyjcie się po okolicy za zapałkami z małej skrzynki.

Po zejściu po drabinie odblokujcie mechanizm żeby otworzyć nowe drzwi.

Znajdziecie się w dużej lokacji z kapsułami i podczas przeprawy przez nią musicie na nowo unikać zjaw - Amnesia Rebirth: The Lower Factory - solucja, sekrety - Amnesia Rebirth - poradnik do gry

Znajdziecie się w dużej lokacji z kapsułami i podczas przeprawy przez nią musicie na nowo unikać zjaw. Tak samo jak w poprzednich konfrontacjach chowajcie się przed światłem zjawy wykorzystując okoliczne zasłony i nie spoglądajcie zbyt długo w jej stronę.

Podczas skradania rozglądajcie się za przejściami do kolejnych obszarów - niektóre z nich "oznaczone" są niebieskimi płomieniami. Docelowo dotrzecie do schodów i oddalicie się chwilowo od niebezpiecznego obszaru.

Po drodze miniecie 3 kapsuły, które będą powiązane z kolejną (mniejszą) zagadką - Amnesia Rebirth: The Lower Factory - solucja, sekrety - Amnesia Rebirth - poradnik do gry

Po drodze miniecie 3 kapsuły, które będą powiązane z kolejną (mniejszą) zagadką. W celu przejścia dalej musicie wyrwać dwa pręty i kucnąć żeby się przecisnąć. Udajcie się następnie do ostatniego pomieszczenia.

Zagadka z 3 kapsułami i wstrzykiwaczem (Injector)

1 - Amnesia Rebirth: The Lower Factory - solucja, sekrety - Amnesia Rebirth - poradnik do gry
W nowym pomieszczeniu jest kilka ważnych przedmiotów do odnalezienia - Amnesia Rebirth: The Lower Factory - solucja, sekrety - Amnesia Rebirth - poradnik do gry

W nowym pomieszczeniu jest kilka ważnych przedmiotów do odnalezienia:

  1. Cylinder: Sabotage - to jedyny tego typu sekret w tym etapie i leży obok zwłok (obrazek 1)
  2. Capsules - kapsułki leżą na prawo od cylindra (obrazek 1) i automatycznie dodane zostaną do inwentarza
  3. Injector - wstrzykiwacz jest wbity do zniszczonego urządzenia (obrazek 2) i również przeniesiony zostanie do inwentarza
  4. Zapałki - rozejrzyjcie się dodatkowo za skrzynką na podłodze
Otwórzcie inwentarz, podświetlcie kapsułki i wybierzcie opcję połączenia przedmiotów - musicie połączyć kapsułki z wstrzykiwaczem (przykład na powyższym obrazku) - Amnesia Rebirth: The Lower Factory - solucja, sekrety - Amnesia Rebirth - poradnik do gry

Otwórzcie inwentarz, podświetlcie kapsułki i wybierzcie opcję połączenia przedmiotów - musicie połączyć kapsułki z wstrzykiwaczem (przykład na powyższym obrazku). Chodzi w tym o to żeby napełnić wstrzykiwacz substancją z jednej z kapsułek.

Powróćcie do poprzedniego pomieszczenia - Amnesia Rebirth: The Lower Factory - solucja, sekrety - Amnesia Rebirth - poradnik do gry

Powróćcie do poprzedniego pomieszczenia. Jest tu działająca konsola. Otwórzcie jej klapkę, wybierzcie z inwentarza wstrzykiwacz i doprowadźcie do wstrzyknięcia substancji do górnego pojemnika (powyższy obrazek).

Na sam koniec skorzystajcie z pokrętła żeby rozprowadzić wstrzykniętą czerwoną substancję. Powinno po chwili dojść do serii eksplozji.

Wydostanie się z fabryki

W trakcie ucieczki z fabryki korzystajcie z możliwości wchodzenia do zbiorników wodnych, przy czym musicie ponownie unikać zjaw - Amnesia Rebirth: The Lower Factory - solucja, sekrety - Amnesia Rebirth - poradnik do gry

W trakcie ucieczki z fabryki korzystajcie z możliwości wchodzenia do zbiorników wodnych, przy czym musicie ponownie unikać zjaw. Możecie w tym celu chować się za przeszkodami lub próbować zanurzać się, przy czym w tym drugim przypadku pamiętajcie o limitowanych zapasach tlenu.

Kierujcie się w stronę przejścia oznaczonego niebieską pochodnią - Amnesia Rebirth: The Lower Factory - solucja, sekrety - Amnesia Rebirth - poradnik do gry

Kierujcie się w stronę przejścia "oznaczonego" niebieską pochodnią. Po dotarciu do niego musicie odsunąć duży głaz blokujący ciasne przejście.

W kolejnej częściowo zalanej sekcji uważajcie na jeszcze jedną zjawę. Celem podróży jest pokazana na obrazku mała winda. Wprawienie jej w ruch pozwoli Wam dotrzeć na wyższy poziom i uciec zjawom.

Podążajcie liniową ścieżką - Amnesia Rebirth: The Lower Factory - solucja, sekrety - Amnesia Rebirth - poradnik do gry

Podążajcie liniową ścieżką. Dotrzecie do jaśniejszej lokacji z piaskiem. Wyjmijcie z inwentarza amulet żeby otworzyć w tym miejscu portal.

Apartment

Automatycznie awansujecie do bardzo krótkiego rozdziału The Apartment, który jest podobny do wcześniejszych etapów Paris i Park - Amnesia Rebirth: The Lower Factory - solucja, sekrety - Amnesia Rebirth - poradnik do gry

Automatycznie awansujecie do bardzo krótkiego rozdziału The Apartment, który jest podobny do wcześniejszych etapów Paris i Park.

Skorzystajcie ze schodów i dotrzyjcie do interaktywnych drzwi. W trakcie podróżowania po domu musicie odsuwać przedmioty blokujące przejście. Dotrzyjcie do okiennicy, przy której siedzi dziecko, a następnie idźcie w stronę oddalającego się dziecka. Bohaterka wkrótce zacznie "tonąć" i etap zakończy się.