Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Lost in Random - poradnik do gry

Lost in Random - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Lost in Random: Lost in Random (Fourburg) - solucja, opis przejścia Lost in Random poradnik, solucja

Poniższa strona poradnika opisuje zadanie Lost in Random w grze Lost in Random (w lokacji Fourburg).

Ostatnia aktualizacja: 16 grudnia 2021

Na tej stronie poradnika do Lost in Random znajdziecie informacje o wątku głównym w Fourburg. Zadanie jest długie i posiada 3 zadania powiązane, które muszą zostać ukończone nim będziecie mogli kontynuować drogę do zakończenia i kolejnej lokacji.

Droga do Fourburg

Po krótkiej eksploracji lasu, traficie na ring. Musicie przetrwać, aż do kolejnej cutsceny pokonując przeciwników. Arena jest równa i nieduża, dlatego karty z działaniem obszarowym będą tu mile widziane. Później traficie do miasta.

Macie do wybory dwie drogi: w prawo na Dicemaker Square oraz w lewo do Lost Soul Alley, gdzie znajduje się bar - Lost in Random: Lost in Random (Fourburg) - solucja, opis przejścia - Lost in Random - poradnik do gry

Macie do wybory dwie drogi: w prawo na Dicemaker Square oraz w lewo do Lost Soul Alley, gdzie znajduje się bar. Miasto posiada także drugi poziom, na który wejdziecie drabinami rozlokowanymi licznie w mieście.

Aby orientować się w nawigacji, zauważcie, że mapa ma układ odwrócony: zaczynacie w punkcie oznaczonym na powyższej mapie jako jeden, i lewa strona to prawa, a prawa to lewa - Lost in Random: Lost in Random (Fourburg) - solucja, opis przejścia - Lost in Random - poradnik do gry

Aby orientować się w nawigacji, zauważcie, że mapa ma układ odwrócony: zaczynacie w punkcie oznaczonym na powyższej mapie jako jeden, i lewa strona to prawa, a prawa to lewa.

Sekret - karta

Przy barze, w Lost Soul Alley, znajdziecie szczuro-podobną kobietę - Lost in Random: Lost in Random (Fourburg) - solucja, opis przejścia - Lost in Random - poradnik do gry

Przy barze, w Lost Soul Alley, znajdziecie szczuro-podobną kobietę. Powiedzcie jej, że pozbyliście się Royama z Threedom i że może bezpiecznie tam wracać, by otrzymać od niej kartę Rulemaster's Bow.

Ulepszanie i naprawa Dicey

Z miejsca startu skręćcie w prawo i później w lewo, by spotkać na placu Seemore'a. Lokacja: Luck's Crossroad, naprzeciwko Quadruple Saints Street. Jest to pierwsze miejsce, gdzie należy się udać, by przypadkiem nie trafić na walkę z kością z jednym oczkiem.

Teraz przejdźcie przez zniszczone łuki z kamienia, by przejść do lokacji Soothsayer Tents - Lost in Random: Lost in Random (Fourburg) - solucja, opis przejścia - Lost in Random - poradnik do gry

Teraz przejdźcie przez zniszczone łuki z kamienia, by przejść do lokacji Soothsayer Tents. Tu wypytujcie o Oomę. Musicie dotrzeć na koniec do dużego namiotu i porozmawiać z Rag Reader. Zadanie otrzyma teraz 3 podpunkty, które musicie wykonać.

The Purple Thread

Szukajcie w pobliżu Fourmans Arenas - Lost in Random: Lost in Random (Fourburg) - solucja, opis przejścia - Lost in Random - poradnik do gry

Szukajcie w pobliżu Fourman's Arenas. Tak przynajmniej mówi treść questu: w rzeczywistości wyjdźcie z placu namiotowego i skręćcie w lewo na schody, przy Luck's Crossroad, gdzie świeci się fioletowe światło.

Bomby nie wybuchają od razu po ustawieniu, więc możecie zebrać energię, kiedy będziecie potrzebowali - Lost in Random: Lost in Random (Fourburg) - solucja, opis przejścia - Lost in Random - poradnik do gry
Bomby nie wybuchają od razu po ustawieniu, więc możecie zebrać energię, kiedy będziecie potrzebowali

Na miejscu rozegracie grę na planszy. Zasady takie jak zwykle, jednak ze względu na to, że macie więcej oczek na kostce, droga jest znacznie wydłużona. Warto mieć ze sobą bomby - w niektórych miejscach ciężko znaleźć wrogów, gdy utkniecie przed barierą - bombami możecie wysadzić kryształy, które mają tyle energii, by od razu zapełnić całą rękę kartami. Nagroda wynosi 220 monet.

The Red Thread

Wasz cel znajduje się niedaleko Four Horsemens Corner - Lost in Random: Lost in Random (Fourburg) - solucja, opis przejścia - Lost in Random - poradnik do gry

Wasz cel znajduje się niedaleko Four Horsemen's Corner. Porozmawiajcie z kobietą na ulicy. Po rozmowie otworzy się przejście do pokoju gier nieopodal, na Queen's Street, za czerwonym światłem.

Zasady kolejnej gry są nietypowe, lecz łatwe - Lost in Random: Lost in Random (Fourburg) - solucja, opis przejścia - Lost in Random - poradnik do gry

Zasady kolejnej gry są nietypowe, lecz łatwe. Na okrągłej arenie rzucajcie kością, by wygenerować kule. Owe kule muszą wpaść do dziury - i tak się stanie, gdy tylko je uwolnicie. By to zrobić, zestrzelcie przyciski wokół areny, otwierając kolejne bramy. Ilość oczek na kości mówi, ile kul dokładanych jest do rynienek.

Nie musicie otwierać bram od razu, możecie uzbierać trochę kul i je wypuścić - Lost in Random: Lost in Random (Fourburg) - solucja, opis przejścia - Lost in Random - poradnik do gry

Nie musicie otwierać bram od razu, możecie uzbierać trochę kul i je wypuścić. Zwróćcie uwagę jednak, że wypuszczając ich wiele, możecie wytworzyć spory chaos na arenie - a Wy także odnosicie obrażenia, jeśli zostaniecie sfaulowani przez kulę. Wygrana zapewni Wam 250 monet oraz otrzymacie list, który musicie zanieść kobiecie na ulicy.

Wskazówka: możecie zestrzelić bramy po wyrzuceniu kości w trybie Dicemension - w ten sposób nie nagromadzicie zbyt wielu kul, by wytworzyć chaos (ani więcej, niż potrzeba do zakończenia rozgrywki).

The Blue Thread

Udajcie się na Dicemaker Square - Lost in Random: Lost in Random (Fourburg) - solucja, opis przejścia - Lost in Random - poradnik do gry

Udajcie się na Dicemaker Square. Spotkacie tu Rando Divewise. Porozmawiajcie z nim. Otrzymacie dostęp do kolejnej areny.

Kolejna arena znajduje się nad Four Horsemens Corner, za niebieskim przejściem z zielonym światłem - Lost in Random: Lost in Random (Fourburg) - solucja, opis przejścia - Lost in Random - poradnik do gry

Kolejna arena znajduje się nad Four Horsemen's Corner, za niebieskim przejściem z zielonym światłem. Rozgrywka ta nie różni się znacznie - jedyne co, to narzucono tempo czasowe. Musicie szybko rzucać kostką, by się przemieszczać, ponieważ goni Was ściana. Dotknięcie jej generuje obrażenia. Na swojej drodze też napotkacie mniejsze ścianki, dlatego możecie zostać całkiem zmiażdżeni. Na koniec otrzymacie kostkę, którą musicie zanieść zleceniodawcy, wygrywacie ponadto 230 monet.

Sekret - Storybook #7

Przy lokacji Four Horsemens Corner znajdziecie przyciski - Lost in Random: Lost in Random (Fourburg) - solucja, opis przejścia - Lost in Random - poradnik do gry

Przy lokacji Four Horsemen's Corner znajdziecie przyciski. Zestrzelcie wszystkie 4, by otworzyć klatkę nieopodal baru, w której znajduje się księga.

Walka na arenie High Rollera

Gdy zbierzecie trzy nici threads, zanieście je do Rag Reader w Soothsayer Tents. W wizji spotkacie się z Oomą i otrzymacie nowe pola do kostki. Zanieście je do Seemore'a, stojącego przed Soothsayer Tents. Otrzymacie też kartę: Quick Draw. Na zewnątrz namiotu czeka Was starcie - bądźcie gotowi na walkę z licznymi wrogami na małej arenie.

Uwaga - gdy porozmawiacie z Seemorem traficie od razu na arenę i nie będziecie mogli dalej eksplorować Fourburgu.

Ostatecznie, trafiacie na arenę z ulepszoną kostką, która może wyrzucić 5 oczek - Lost in Random: Lost in Random (Fourburg) - solucja, opis przejścia - Lost in Random - poradnik do gry

Ostatecznie, trafiacie na arenę z ulepszoną kostką, która może wyrzucić 5 oczek. Arena jest ciasna, wrogowie różnorodni, lecz wielu słabych - warto skupić się na talii z atakami obszarowymi. Wygranie starcia dostarczy Wam kartę High Roller - karta przydaje się w późniejszych etapach gry, jak teraz, gdy możecie wyrzucić dużo oczek. Pozwala wytworzyć platformę, na której wygenerujecie dla siebie najwyższy możliwy wynik przy kolejnym rzucie kostką.

Boss: Bag Brothers

Kolejne starcie to walka z Bag Brothers - Lost in Random: Lost in Random (Fourburg) - solucja, opis przejścia - Lost in Random - poradnik do gry

Kolejne starcie to walka z Bag Brothers. Unoszą się w powietrzu i atakują w zwarciu; mogą się teleportować, kiedy i gdzie chcą, jednak to nie powoduje, że są trudnym przeciwnikiem. Kule energii zbierzecie gasząc ich lampiony (zawsze wtedy znikają), a obrażenia dla nich są wspólne - nie ważne którego atakujecie. Warto skupić się po prostu na walce bronią, ewentualnie innymi kartami, by zwiększyć obrażenia. Po walce otrzymacie dodatkową kartę Sword of Three. Traficie do lasu - podążajcie za szkieletami.