Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Kena Bridge of Spirits - poradnik do gry

Kena Bridge of Spirits - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Kena Bridge of Spirits: Master Difficulty - jak odblokować? Kena poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do Kena Bridge of Spirits, dowiecie się, co należy zrobić, aby odblokować najtrudniejszy tryb gry.

Na tej stronie poradnika do Kena Bridge of Spirits przeczytacie o tym, jak odblokować najtrudniejszy poziom trudności w grze, czyli Master Difficulty, który na samym początku jest niedostępny w grze.

Rozpoczynając rozgrywkę, pierwsze co będziecie musieli wybrać, to poziom trudności. Od samego początku możliwych do wyboru są cztery poziomy trudności, jednakże jeden z nich, Master Difficulty, jest niedostępny.

O ile pierwsze trzy poziomy sugerują poziom łatwy, średni oraz trudny, to ostatni jest prawdziwym testem Waszych umiejętności - Kena Bridge of Spirits: Master Difficulty - jak odblokować? - Kena Bridge of Spirits - poradnik do gry

O ile pierwsze trzy poziomy sugerują poziom łatwy, średni oraz trudny, to ostatni jest prawdziwym testem Waszych umiejętności. Niestety, jest on niedostępny od samego początku, aby go odblokować. Aby mieć możliwość wybrania tego poziomu, musicie przynajmniej raz przejść całą grę.

Istnieje jednak sposób, aby ominąć ten cały proces i od razu móc wybrać ten poziom. Istnieje exploit (niestety tylko na PC), który pozwala wybrać najtrudniejszy poziom od samego początku.

Na samym początku kliknijcie kombinację "Windows + R", pojawi Wam się nowe okno uruchamiania. Następnie przekopiujcie ten o to odnośnik:

%LOCALAPPDATA%\Kena\Saved\Config\WindowsNoEditor\GameUserSettings.ini

Następnie znajdźcie 7 linię. Powinno Wam się ukazać coś takiego: bHasUserBeatGame=False. Musicie zmienić "False" na "True". Gdy to zrobicie, zapiszcie zmiany. Następnie uruchomcie grę. Przy uruchomieniu, powinniście otrzymać komunikat, że tryb został odblokowany. Sposób ten jednakże może nie działać w przyszłości za sprawą poprawek i łatek wychodzących do gry.