Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

12 Minutes - poradnik do gry

12 Minutes - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

12 Minutes: Zakończenie 4 Przyznanie się / Confessed 12 Minutes poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do 12 Minutes przeczytacie o czwartym możliwym zakończeniu gry (Przyznanie się / Confessed).

Na tej stronie poznacie zakończenie gry Twelve Seconds - Przyznanie się / Confessed, które jest jednym z siedmiu dostępnych zakończeń, a zarazem jednym z osiągnięć.

Droga do zakończenia Przyznanie się jest złożona i trudna. Musicie:

  1. Przesłuchać policjanta po pochwyceniu go,
  2. Uzyskać zakończenie 2 - Tchórz,
  3. Przesłuchać żonę,
  4. Wykonać prawidłowo wszystkie kroki powyżej, aby otrzymać zwierzenie się policjanta (poprzez wytłumaczenie żonie zajścia, przekazanie jej zdjęcia i telefonie do Trzmiela, nim przyjdzie policjant).
  5. Po zwierzeniu się przez policjanta, musicie ponownie go przesłuchać w kolejnej pętli. Teraz znacie słowo klucz z poprzedniej z nim rozmowy "Potwór". Pozwoli to zapytać o przeszłość i imię niani Waszej żony.
  6. Weźcie z komody prezent i pokażcie go policjantowi po rozpakowaniu, by skojarzył imię i doprowadził Was tym samym do nowych wniosków.
Gdy macie komplet dowodów, wraz z kolejnym wyznaniem przez policjanta imienia niani Waszej żony, przyznajcie się do wszystkiego - 12 Minutes: Zakończenie 4 Przyznanie się / Confessed - 12 Minutes - poradnik do gry

Gdy macie komplet dowodów, wraz z kolejnym wyznaniem przez policjanta imienia niani Waszej żony, przyznajcie się do wszystkiego. Zacznijcie od opowiedzenia żonie pełnej historii. Mówcie o zabójstwie ojca i weźcie winę na siebie - ani razu nie odpuszczajcie z dialogu wzięcia winy na siebie.

W kolejnym kroku weźcie zegarek z łazienki oraz telefon z szafy i zadzwońcie do Trzmiela, tym razem wykorzystując nową opcję dialogową: Powiedzcie, że to Wy jesteście zabójcą - 12 Minutes: Zakończenie 4 Przyznanie się / Confessed - 12 Minutes - poradnik do gry

W kolejnym kroku weźcie zegarek z łazienki oraz telefon z szafy i zadzwońcie do Trzmiela, tym razem wykorzystując nową opcję dialogową: Powiedzcie, że to Wy jesteście zabójcą. Po przybyciu policjanta ponownie należy porozmawiać z nim przekonując go do swojej wersji, w której jesteście mordercami ojca żony. Przekażcie mu jeszcze zegarek. W tym zakończeniu musicie opuścić mieszkanie na polecenie żony i przechodzicie do kolejnej pętli.