Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

12 Minutes - poradnik do gry

12 Minutes - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

12 Minutes: Zakończenie 2 Tchórz / Coward 12 Minutes poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do 12 Minutes przeczytacie o drugim możliwym zakończeniu gry (Tchórz / Coward).

Na tej stronie poradnika znajdziecie informacje na temat sposobu odblokowania drugiego zakończenia w grze Twelve Minutes - Tchórz / Coward.

Po rozpoczęciu pętli - 12 Minutes: Zakończenie 2 Tchórz / Coward - 12 Minutes - poradnik do gry

Po rozpoczęciu pętli:

  1. Weźcie oba kubki z pokoju i napełnijcie jeden wodą (przeciągając go z ekwipunku nad zlew).
  2. Udajcie się do łazienki i zamknijcie za sobą drzwi.
  3. Z szafki na leki weźcie tabletki nasenne i dodajcie do kubka.
  4. Połóżcie kubek na stoliku obok kanapy - teraz wystarczy poczekać, aż żona sięgnie po kubek i tabletki zaczną działać.
Te kroki musicie wykonać szybko - 12 Minutes: Zakończenie 2 Tchórz / Coward - 12 Minutes - poradnik do gry

Te kroki musicie wykonać szybko. Gdy żona zapyta, gdzie się podziały kubki, już zapewne nie będzie chciała się napić z tego, co jej zaserwujecie.

  1. Wróćcie do łazienki (zamykając za sobą drzwi). Z kratki wentylacyjnej pod szafką wyciągnijcie zegarek kieszonkowy (otwierając kratkę kluczami do domu).
  2. Idźcie do sypialni - jeśli żona tam wcześniej nie była, raz włączcie i wyłączcie światło (gdyż porażenie następuje za drugim włączeniem).
  3. Schowajcie się w szafie koło drzwi i zabierzcie telefon z kieszeni kurtki. Zamknijcie szafę za sobą.
  4. Gdy policjant przyjdzie, pozwólcie mu wejść do sypialni i aby został porażony prądem.
  5. Idźcie szybko za nim do sypialni, skujcie go jego opaską zaciskową, którą wyjmiecie z jego kieszeni przeszukując go (jednak nie bierzcie od niego żadnych innych przedmiotów).
  6. Rozpocznijcie rozmowę, gdy się obudzi - powiedzcie, że jesteście niewinni i co powinniście zrobić w drugiej odpowiedzi. Przekażcie mu zegarek.
  7. Zgodnie z poleceniem usiądźcie na kanapie. Podajcie mu telefon i powiedzcie o samobójstwie żony. Na koniec idźcie do sypialni sprawdzić ciało żony.
W tym zakończeniu żona ginie - 12 Minutes: Zakończenie 2 Tchórz / Coward - 12 Minutes - poradnik do gry

W tym zakończeniu żona ginie. Pętla zaczyna się od nowa - nie jest to stricte zakończenie gry, jedynie jedno z rozwiązań, które nie jest skuteczne.