Diablo 2 Resurrected - poradnik do gry

SPIS TREŚCI
Diablo 2 Resurrected - poradnik do gry

Diablo 2 Resurrected - poradnik do gry

Pan Grozy Zmartwychwstał Diablo 2 Resurrected poradnik i solucja to kompletny opis przejścia, najlepsze porady na start oraz do run, postaci, umiejętności, eksploracji i walki. Opisujemy wszystkie buildy, bossów, lokacje oraz wymagania sprzętowe.

Niniejszy poradnik do gry Diablo 2 Ressurected rozkłada tytuł na części pierwsze analizując najważniejsze aspekty rozgrywki. Z tego poradnika dowiecie się jak ukończyć grę poprzez rzeczową solucję oraz poznacie najciekawsze porady na start.

Najważniejsza częścią poradnika jest opis umiejętności i przykładowe buildy klas bohatera, wskazując, które umiejętności rozwijać i jakie statystyki podnosić przy awansie na wyższe poziomy doświadczenia oraz sugerowany ekwipunek. Poznacie także sposoby i miejsca na zdobywanie ciekawego i rzadkiego lootu oraz mechanikę rozgrywki. Dowiecie się także jak wykorzystywać runy i ulepszenia - forma craftingu w Diablo 2 - oraz jak pozyskiwać najemników i który będzie odpowiedni dla Waszej klasy.

Nie zabrakło także opisu przejścia z wykazem bonusów za misje, małego poradnika walki z głównymi bossami, miejsc do farmienia oraz małej mapy lokacji, która zawiera informacje o połączeniach między kolejnymi poziomami, miejscach z punktami nawigacji lub informacją, które wymagają odwiedzenia w ramach zadań fabularnych. W dziale FAQ znajdziecie pytania na najczęstsze pytania dotyczące m.in. śmierci bohatera i najemników, systemu zapisu gry czy czasu potrzebnego do ukończenia gry.

Diablo 2 Ressurected jest odnowioną wersją Diablo 2 wraz z dodatkiem Lord of Destruction. Poradnik został napisany w założeniu, że czytelnik nie jest zaznajomiony z pierwowzorem, by trafić także do tych, którzy mają pierwszy kontakt z grą.

Poradnik został przygotowany w oparciu o normalny poziom trudności, nie zawiera porad skierowanych dla graczy na poziomach Hardcore / Nightmare / Hell, gdzie parametry bohaterów i potworów, znajdywane przedmioty i runy różnią się złożonością, parametrami, losowością. Skupia się także na rozgrywce jednoosobowej.

Diablo 2 Ressurected: Szybkie porady na start

Diablo 2 Ressurected nie jest grą łatwą - choć na początku rozgrywki może nie wydawać się wyzwaniem. Mimo wstępnych odczuć, sugerujemy zapoznać się z poradami na start, które pozwolą uniknąć częstych pytań oraz uniknąć błędów początkującego. Kilka kluczowych porad dla laików:

  1. Kluczem w trakcie walk jest wykorzystywanie skrótów klawiszowych. Przełączanie umiejętności, szybkie uzupełnianie many i zdrowia - to klucz do wygranych starć z licznymi przeciwnikami i bossami. Szczegóły znajdziecie na stronie poradnika Sterowanie.
  2. Zwiększcie szansę na znalezienie magicznych przedmiotów wyposażając się w przedmioty zwiększające szansę na zdobycie magicznego przedmiotu. Premie się dodają i mogą znajdować się w każdym przedmiocie. Ponadto: możecie wykorzystać Topaz i umieścić go w hełmie lub zbroi z wolnym polem, by nadać przedmiotowi tą premię.
  3. Gdy znaleźliście wartościową broń, którą możecie sprzedać za 5000 w pierwszym akcie, 10 000 w drugim itd., możecie zatrzymać je na później - jeśli macie miejsce w schowku. Są to maksymalne kwoty, za jakie kupcy są gotowi kupić przedmiot w danym akcie - są one warte więcej i więcej otrzymacie w obozie kolejnego aktu.
  4. Dźwięki dropu. Szybko zauważycie, by zwracać uwagę na dźwięki, gdy chodzi o drop. Czasem trudno zauważyć mały kamień lub pierścień wypadający ze skrzyni. Metaliczny dźwięk o wysokim tonie przyzwyczai was, by zawsze rozejrzeć się za cennym przedmiotem.
  5. Postarajcie się ukończyć pewien etap (pokonać bossa, odnaleźć nowy punkt teleportacji lub przeczesać lokację) w trakcie jednej rozgrywki. Ponowne uruchomienie gry ożywi wszystkich pokonanych po drodze oponentów.
  6. Śmierć kosztuje. Każdy zgon wymaga od Was "oddania" części zaoszczędzonych pieniędzy - także odłożonych w schowku. Warto wydawać je na Hazard.
  7. Raz na grę możecie zresetować umiejętności i statystyki postaci - (u Akary po pierwszej misji Siedlisko Zła) warto dokonać tego przy min. 30 poziomie postaci, gdy będziecie wiedzieli, jak chcecie poprowadzić dalszy rozwój postaci posiadając dostęp do wszystkich umiejętności.

Więcej ciekawych porad znajdzecie na stronie Porady na start.

Diablo 2 Ressurected: Częste pytania i odpowiedzi

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania odnośnie Diablo 2 Ressurected, znajdziecie w dziale FAQ.

  1. Amunicja broni - jak uzupełniać?
  2. Zniszczona broń - jak naprawić?
  3. Obrażenia/szybkość broni - co wybrać?
  4. Stan gry - jak zapisać?
  5. Śmierć - czy mogę odzyskać ekwipunek?
  6. Wskrzeszanie najemników - czy możliwe?
  7. Dwie bronie na raz - czy można używać?
  8. Umiejętności postaci - jak zresetować?

Diablo 2 Ressurected: Wszyscy Bossowie

W Diablo 2 Ressurected napotkacie pomniejszych bossów w wielu zadaniach pomniejszych. Nie zostaną oni opisanie szczegółowo w tym poradniku, porady walki z tymi bardziej kłopotliwymi znajdziecie w Opisie przejścia. W rozdziale poświęconym bossom opisani zostali główni bossowie fabularni:

  1. Andariel
  2. Duriel
  3. Mefisto
  4. Diablo
  5. Baal

Diablo 2 Ressurected: Wszystkie zadania fabularne

Gra Diablo 2 Ressurected łączy w sobie zmodyfikowaną wersję "podstawki" Diablo 2 oraz rozszerzenia Lord of Destruction. Z tego tytułu zawiera 5 aktów. W każdym z nich znajdziemy maksymalnie 6 zadań, które mogą zostać często wykonane w dowolnej kolejności lub pozostawione do wykonania w późniejszym czasie, nawet po zakończeniu aktu.

Akt 1

  1. Siedlisko Zła
  2. Cmentarz Sióstr
  3. W poszukiwaniu Caina
  4. Zapomniana Wieża
  5. Narzędzia Pracy
  6. Siostry Rzezi

Akt 2

  1. Siedziba Radamenta
  2. Laska Horadrimów
  3. Splamione Słońce
  4. Tajemne Sanktuarium
  5. Demonolog
  6. Siedem Grobowców

Akt 3

  1. Złoty Ptak
  2. Ostrze Dawnej Religii
  3. Wola Khalima
  4. Księga Lam Esena
  5. Poczerniała Świątynia
  6. Strażnik

Akt 4

  1. Upadły Anioł
  2. Piekielna Kuźnia
  3. Koniec Grozy

Akt 5

  1. Zatrzymaj Oblężenie
  2. Ratunek na Górze Arreat
  3. Więzień Lodu
  4. Zdrada Harrogath
  5. Rytuał Przejścia
  6. Wieczór Zagłady

Diablo 2 Ressurected: Klasy postaci i buildy

W Diablo 2 Ressurected najważniejszą rzeczą, która wpłynie na komfort rozgrywki oraz radzenie sobie na wyższych poziomach trudności, jest odpowiedni wybór klasy postaci (jednej z siedmiu) oraz prowadzenie właściwego rozwoju postaci, by była jak najskuteczniejsza w wybranej strategii walki.

  1. Amazonka
  2. Barbarzyńca
  3. Paladyn
  4. Nekromanta
  5. Czarodziejka
  6. Druid
  7. Zabójczyni

Diablo 2 Ressurected: Wymagania sprzętowe PC

Diablo 2 Ressurected jako odświeżona wersja, posiada przede wszystkim poprawioną grafikę i dźwięki. Powoduje to, że wymagania rosną znacząco. Poniżej prezentujemy minimalne wymagania sprzętowe dla gry:

  1. Procesor: Intel Core i3-3250 /AMD FX-4350
  2. Pamięć RAM: 8 GB
  3. Karta graficzna: Nvidia GTX 660/AMD Radeon HD 7850
  4. Miejsce na dysku: 30 GB HDD
  5. System: Windows 10 64-bit

Więcej informacji na stronie Wymagania sprzętowe. Producent zaznacza, że wymagania mogą ulec zmianie.

Diablo 2 Ressurected: Edycje gry

Diablo 2 Ressurected będzie miało premierę 23 września 2021 roku. Cena gry przed premierą to: 39.99 EUR za wersję podstawową oraz 59.99 EUR za Prime Evil Collection. Zakup gry przed premierą daje dostęp do wczesnej bety (druga open beta dostępna jest także dla osób, które nie zakupiły tytułu).

Droższa edycja Prime Evil Collection zawiera grę Diablo 2 Ressurected oraz Diablo 3 w wersji Eternal Collection - Diablo 2 Resurrected - poradnik do gry

Droższa edycja Prime Evil Collection zawiera grę Diablo 2 Ressurected oraz Diablo 3 w wersji Eternal Collection. Pakiet zawiera:

  1. Grę Diablo 2 Ressurected,
  2. Grę Diablo 3 z dodatkiem Reaper of Souls,
  3. Pakiet Diablo 3: Przebudzenie Nekromantów - małe rozszerzenie dodając do gry postać Nekromanty oraz bonusy kosmetyczne,
  4. Zwierzak Mefisto w Diablo 3,
  5. Skrzydła Objęcia Nienawiści w Diablo 3 - dwa ostatnie dodatki rozszerzają jedynie grę o drobne elementy: skrzydła, w które można wyposażyć bohatera i zwierzaki, które będą asystować postaci.

Diablo 2 Ressurected: Otwarta Beta

W dniach 20 sierpnia 10:00 PDT (19:00 CEST) do 23 sierpnia 10:00 PDT (19:00 CEST) twórcy gry udostępniają grę Diablo 2 Ressurected dla wszystkich graczy, którzy wahają się z zakupem gry. Ci, którzy już ją nabyli w przedsprzedaży mogą pobrać grę wcześniej. Dostępna będzie na platformach: PC, Xbox One / Series X / S, Playstation 4 / 5. Beta nie będzie dostępna na Nintendo Switch. Aby dołączyć do gry w czasie trwania bety:

  1. Na konsolach: będzie dostępna znalezienia do pobrania przez sklep / katalog;
  2. Na PC: pobierzcie klienta aplikacji Battle.net, zalogujcie się (wymagane utworzenie konta, jeśli nie posiadacie), znajdźcie grę Diablo 2 Ressurected i dodajcie ją do ulubionych. Następnie wybierzcie z opcji wersję gry: czyli Beta.

Informacje o Diablo 2 Resurrected - poradnik do gry

Autor : Patrick Yxu Homa

Ostatnia aktualizacja : 18 sierpnia 2021