Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

NieR Automata - poradnik do gry

NieR Automata - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

NieR Automata: Pustynia - solucja, misje poboczne NieR Automata porady, solucja

NieR Automata: na tej stronie znajduje się solucja misji pobocznych z Pustyni (Desert Zone)

Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2021

Na tej stronie poradnika do gry NieR Automata znajdziecie opisy przejścia pobocznych zadań rozpoczynanych na Pustyni (Desert Zone). Dowiecie się kiedy można odblokowywać opcjonalne questy na pustyni, jaki mają przebieg i ewentualne ważne wybory, a także jakie nagrody przewidziano za zaliczanie misji w strefie Desert Zone.

Odblokowanie pustyni

Pustynia sąsiaduje z ruinach miasta (City Ruins) i po raz pierwszy odwiedzicie ją niedługo po złożeniu wizyty w siedzibie ruchu oporu (Resistance Camp) - jest to rozdział 3 kampanii - NieR Automata: Pustynia - solucja, misje poboczne - NieR Automata - poradnik do gry

Pustynia sąsiaduje z ruinach miasta (City Ruins) i po raz pierwszy odwiedzicie ją niedługo po złożeniu wizyty w siedzibie ruchu oporu (Resistance Camp) - jest to rozdział 3 kampanii.

Uwaga - Nie wszystkie opisane poniżej questy są od razu dostępne. Niektóre aktywują się dopiero w dalszej części gry lub po spełnieniu specyficznych wymagań.

Jackass's Research

Zleceniodawca questu: Jackass (Desert Camp) - NieR Automata: Pustynia - solucja, misje poboczne - NieR Automata - poradnik do gry

Zleceniodawca questu: Jackass (Desert Camp)

Jackass przebywa w małym obozowisku na granicy pustyni oraz ruin miasta. Jest to ta sama lokacja, w której przebywa handlarz Desert Supply Trader i gdzie znajduje się Access Point. Po tym jak awansujecie do rozdziału 5 kampanii w miejscu tym pojawią się pytajniki (powyższy obrazek).

Uwaga - Radzimy odłożyć sobie ten quest na później i nie zajmować się nim od razu w rozdziale 5. Jego dwie najtrudniejsze części zakładają eliminowanie wrogów na czas i możecie mieć z tym ogromny problem grając słabą postacią ze słabymi broniami i programami moda. Alternatywnie możecie zdecydować się na ustawienie niskiego poziomu trudności, na którym maszyny będą szybciej niszczone. Na szczęście w razie zawalenia jakiejś bitwy możliwe będzie jej bezproblemowe powtórzenie (od razu lub w dalszej fazie kampanii)

Opis questu: Od Jackass dowiecie się o prowadzonych tytułowych badaniach i musicie w związku z tym rozegrać cztery bitwy z maszynami w kontrolowanych warunkach - NieR Automata: Pustynia - solucja, misje poboczne - NieR Automata - poradnik do gry

Opis questu: Od Jackass dowiecie się o prowadzonych tytułowych badaniach i musicie w związku z tym rozegrać cztery bitwy z maszynami w kontrolowanych warunkach:

  1. Bitwa 1 - Walka jest ekstremalnie prosta i do pokonania jest tylko 1 maszyna.
  2. Bitwa 2 - Wymogiem jest pokonanie grupy maszyn nie odnosząc obrażeń. Najłatwiej to osiągnąć polegając w całości na atakach dystansowych, ale z racji na powolność przeciwników możecie też stosować uniki.
1 - NieR Automata: Pustynia - solucja, misje poboczne - NieR Automata - poradnik do gry
  1. Bitwa 3 - Jest ona znacznie trudniejsza od poprzednich. Musicie pokonać grupę przeciwników (mają 20 poziom) w czasie krótszym niż 30 sekund. Oznacza to konieczność prowadzenia agresywnej gry i dysponowania dobrymi broniami oraz programem moda żeby je szybko osłabiać.
  2. Bitwa 4 - To jeszcze trudniejsza bitwa. Musicie pokonać grupę maszyn w mniej niż 30 sekund i dodatkowo nie otrzymać żadnych obrażeń. W przeciwieństwie do bitwy 2 nie możecie grać zachowawczo, bo nie wystarczy Wam czasu. Wymagane jest idealne korzystanie z uników w połączeniu z atakami z użyciem broni białej i silnym programem poda.
Po wygraniu wszystkich 4 bitew porozmawiajcie z Jackass i zajmijcie się innymi czynnościami - NieR Automata: Pustynia - solucja, misje poboczne - NieR Automata - poradnik do gry

Po wygraniu wszystkich 4 bitew porozmawiajcie z Jackass i zajmijcie się innymi czynnościami. Wyczekujcie momentu otrzymania maila (You-Know-What) i odczytajcie go przy dowolnej stacji Access Point. Powróćcie do Jackass w obozie na pustyni żeby otrzymać nagrody za zaliczenie całego questu.

Nagrody za ukończenie questu (nagrody otrzymuje się po każdej wygranej bitwie i oddzielną na koniec całego zadania):

  1. Medium Recovery x1 + x1 + x1 + x1
  2. 1000G + 1000G + 1000G + 1000G + 5000G
  3. 100XP + 100XP + 100XP + 100XP + 500XP
  4. E-Drug x5 - to unikalny specyfik, który poprawi na 30 sekund Wasze zdolności bojowe kosztem zniekształceń ekranu

Trial of Sand (DLC)

Zleceniodawca questu: odblokowanie questu Mysterious Letter - list otrzymuje się w trakcie wizyty w Bunkrze (Bunker) - NieR Automata: Pustynia - solucja, misje poboczne - NieR Automata - poradnik do gry

Zleceniodawca questu: odblokowanie questu Mysterious Letter - list otrzymuje się w trakcie wizyty w Bunkrze (Bunker)

Wymagane jest zainstalowanie dodatku o nazwie 3C3C1D119440927. Musicie za niego zapłacić jeśli posiadacie podstawową wersję gry lub wejdziecie w jego posiadanie za darmo kupując wersję Game of the YoRHa Edition gry NieR Automata. Nawet jeśli zakupiliście edycję GotY, to prawdopodobnie będziecie musieli zainstalować oddzielnie ten dodatek. Dokładniej opisaliśmy to na stronie Game of the Yorha Edition w aneksie naszego poradnika.

Dla przypomnienia anonimowy list mogliście otrzymać po znalezieniu się w bunkrze na początku rozdziału 6. Od momentu jego odczytania na mapie pustyni będzie znajdował się nowy znacznik do zbadania - jest to główna część pustyni.

Opis questu: Po dotarciu na miejsce spotkacie zamaskowaną maszynę Masked Machine i zostaniecie wpuszczenie do środka - NieR Automata: Pustynia - solucja, misje poboczne - NieR Automata - poradnik do gry

Opis questu: Po dotarciu na miejsce spotkacie zamaskowaną maszynę Masked Machine i zostaniecie wpuszczenie do środka. Zjedźcie windą do podziemnego kompleksu i dotrzyjcie do miejsca spotkania z recepcjonistą Masked Receptionist. Quest ten dotyczy brania udziału w walkach-wyzwaniach. Musicie przystępować do nich po kolei.

Każda bitwa posiada przede wszystkim rekomendowany poziom doświadczenia i jako że możecie też zaliczać ten quest również w kolejnych ścieżkach (Routes) nie warto się nigdy śpieszyć z rozpoczynaniem walk zbyt słabą postacią. Postarajcie się ponadto zaopatrzyć w jak najlepsze bronie (najlepiej takie, które mają zakupiony wyższy poziom) oraz jak najlepsze czipy (obowiązkowo powinny być wśród nich takie, które umożliwiają jakąś formę automatycznego leczenia). Pamiętajcie też, że może obniżać w opcjach poziom trudności na czas walk na arenie.

Kolejne bitwy mają dodatkowe ograniczenia lub utrudnienia (np - NieR Automata: Pustynia - solucja, misje poboczne - NieR Automata - poradnik do gry

Kolejne bitwy mają dodatkowe ograniczenia lub utrudnienia (np. zakaz korzystania z usług poda). Jeśli zignorujecie ograniczenie lub się pomylicie, to walka zostanie zatrzymana, ale będziecie mogli ją ponownie rozegrać.

  1. Próba 1 - rekomendowany poziom 25 - W trakcie rozgrywania bitwy nie możecie korzystać z poda. Polegajcie więc wyłącznie na atakach z użyciem broni białej.
  2. Próba 2 - rekomendowany poziom 35 - W trakcie rozgrywania bitwy nie możecie używać uników. Dobrze jest stawiać na prowadzenie ostrzału z dużej odległości, przy czym możecie się też wspomagać podwójnymi skokami.
  3. Próba 3 - rekomendowany poziom 50 - Bitwę musicie wygrać w czasie krótszym niż 3 minuty. Postarajcie się przystąpić do walk wysokopoziomową postacią z dobrym wyposażeniem i silnymi programami podów (najlepiej trzema różnymi do szybkiego przełączania się).
  4. Próba 4 - rekomendowany poziom 60 - W trakcie rozgrywania bitwy musicie walczyć w ciemnościach.
  5. Próba 5 - rekomendowany poziom 70 - W trakcie rozgrywania bitwy nie możecie dotykać podłoża.
  6. Próba 6 - rekomendowany poziom 80 - W trakcie rozgrywania bitwy nie może dać się trafić przeciwnikom.
  7. Finałowa próba - rekomendowany poziom 90 - W trakcie rozgrywania bitwy musicie postarac się wyeliminować jak największą liczbę przeciwników w 5 minut. Główna nagroda jest przyznawana jeśli wyeliminujecie co najmniej 150 wrogów.

Find a Present

Zleceniodawca questu: Odczytanie e-maila (Desert Zone) - NieR Automata: Pustynia - solucja, misje poboczne - NieR Automata - poradnik do gry

Zleceniodawca questu: Odczytanie e-maila (Desert Zone)

Okazja do rozegrania tej drobnej misji powinna pojawić się w rozdziale 7 lub późniejszym. Otrzymanie notyfikację o nowej wiadomości od Operatora 6O i po jej odczytaniu pojawi się pomysł przygotowania prezentu dla Operatora.

Waszym zadaniem jest odnalezienie w zaznaczonym miejscu na pustyni kwiatu Desert Rose. Możliwy jest też scenariusz, że macie już Desert Rose w inwentarzu - kwiat mogliście zdobyć w trakcie kolekcjonowania lootu na pustyni (świecące się obiekty). Po zdobyciu Desert Rose wysłuchajcie rozmowy z Operatorem 6O. W celu zakończenia misji odwiedźcie najbliższy Access Point i odczytajcie nowego maila, do którego dołączone zostaną nagrody.

Nagrody za ukończenie questu:

  1. Amber x4
  2. Broń Type-4O Sword
  3. A130: Bomb - to nowy i bardzo przydatny program poda, który pozwala na wykonywanie tytułowych bombardowań świetnie sprawdzających się w atakach obszarowych
  4. 5000G
  5. 800XP

Heritage of the Past

Zleceniodawca questu: Resistance Researcher (Desert Zone) - NieR Automata: Pustynia - solucja, misje poboczne - NieR Automata - poradnik do gry

Zleceniodawca questu: Resistance Researcher (Desert Zone)

Ikona badacza z ruchu oporu pojawi się na obrzeżach pustyni nie wcześniej niż w rozdziale 8 ścieżki Route A, przy czym questem możecie też zająć się w Route B. Po spotkaniu się ze zleceniodawcą questu zostaniecie wysłani na poszukiwania artefaktów z przeszłości i na początek musicie znaleźć 3 artefakty.

2 - NieR Automata: Pustynia - solucja, misje poboczne - NieR Automata - poradnik do gry
Opis questu: Musicie wyposażyć się w skaner odblokowany w momencie awansu do rozdziału 8, gdyż będziecie go używać do odnajdywania zakopanych przedmiotów - trzeba skanować okolicę (przytrzymanie L1 po wybraniu tego programu poda) w różnych miejscach na pustyni - NieR Automata: Pustynia - solucja, misje poboczne - NieR Automata - poradnik do gry

Opis questu: Musicie wyposażyć się w skaner odblokowany w momencie awansu do rozdziału 8, gdyż będziecie go używać do odnajdywania zakopanych przedmiotów - trzeba skanować okolicę (przytrzymanie L1 po wybraniu tego programu poda) w różnych miejscach na pustyni.

Pierwszy artefakt - Aged Stick do odnalezienia jest mniej więcej pomiędzy znacznikiem zleceniodawcy questu i stacją Access Point na pustyni.

3 - NieR Automata: Pustynia - solucja, misje poboczne - NieR Automata - poradnik do gry
Drugi artefakt - Commandment Slab do odnalezienia jest mniej więcej pomiędzy stacją Access Point na pustyni i przejściem do strefy Desert Housing - NieR Automata: Pustynia - solucja, misje poboczne - NieR Automata - poradnik do gry

Drugi artefakt - Commandment Slab do odnalezienia jest mniej więcej pomiędzy stacją Access Point na pustyni i przejściem do strefy Desert Housing.

4 - NieR Automata: Pustynia - solucja, misje poboczne - NieR Automata - poradnik do gry
Trzeci artefakt - Filthy Mask do odnalezienia jest na obrzeżach głównego obszaru pustyni - NieR Automata: Pustynia - solucja, misje poboczne - NieR Automata - poradnik do gry

Trzeci artefakt - Filthy Mask do odnalezienia jest na obrzeżach głównego obszaru pustyni. Badajcie obszar na lewo od przejścia do Desert Housing. Sekret będzie obok wielkiej skały.

5 - NieR Automata: Pustynia - solucja, misje poboczne - NieR Automata - poradnik do gry
Powróćcie z trzema artefaktami do członka ruchu oporu - NieR Automata: Pustynia - solucja, misje poboczne - NieR Automata - poradnik do gry

Powróćcie z trzema artefaktami do członka ruchu oporu. Dopiero teraz możecie wyruszyć na poszukiwania czwartego artefaktu - Statue of a Girl i znajduje się on w niewielkiej odległości od zleceniodawcy zadania.

Spodziewajcie się, że zabranie czwartego artefaktu doprowadzi do pojawienia się grupy maszyn w kowbojskich kapeluszach - NieR Automata: Pustynia - solucja, misje poboczne - NieR Automata - poradnik do gry

Spodziewajcie się, że zabranie czwartego artefaktu doprowadzi do pojawienia się grupy maszyn w kowbojskich kapeluszach. Możecie uciec "bandytom" lub przystąpić do walk - lepszy jest ten drugi wariant, bo zdobędziecie dane do zakładki Intel na temat tych unikalnych przeciwników.

Dostarczenie finałowego artefaktu pozwoli zakończyć quest.

Nagrody za ukończenie questu (otrzymacie osobne nagrody za 3 początkowe artefakty i końcową nagrodę za 4 artefakt):

  1. Tech Manual
  2. Torn Book x2
  3. Thick Dictionary x3
  4. unikalna broń Spear of the Usurper
  5. 5000G + 5000G + 5000G + 10000G
  6. 100XP + 100XP + 100XP + 750XP