Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

NieR Automata - poradnik do gry

NieR Automata - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

NieR Automata: Wioska maszyn - solucja, misje poboczne NieR Automata porady, solucja

NieR Automata: na tej stronie znajduje się solucja misji pobocznych z Wioski maszyn (Machine Village)

Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2021

Na tej stronie poradnika do gry NieR Automata znajdziecie opisy przejścia pobocznych zadań z Wioski maszyn (Machine Village). Dowiecie się kiedy można rozpoczynać opcjonalne questy w wiosce maszyn, jaki mają przebieg i ewentualne ważne wybory, a także jakie nagrody przewidziano za zaliczanie misji w Machine Village.

Odblokowanie wioski maszyn

Wioskę maszyn po raz pierwszy odblokujecie po pokonaniu śpiewaczki operowej (Opera Singer) w Parku rozrywki (Amusement Park) i spotkaniu się z przyjaźnie nastawioną maszyną - jest to rozdział 5 kampanii - NieR Automata: Wioska maszyn - solucja, misje poboczne - NieR Automata - poradnik do gry

Wioskę maszyn po raz pierwszy odblokujecie po pokonaniu śpiewaczki operowej (Opera Singer) w Parku rozrywki (Amusement Park) i spotkaniu się z przyjaźnie nastawioną maszyną - jest to rozdział 5 kampanii.

Uwaga - Nie wszystkie opisane poniżej questy są od razu dostępne. Niektóre aktywują się dopiero w dalszej części gry lub po spełnieniu specyficznych wymagań.

Jean-Paul's Melancholy

Zleceniodawca questu: Machine with Hat - Jean-Paul (Machine Village) - NieR Automata: Wioska maszyn - solucja, misje poboczne - NieR Automata - poradnik do gry

Zleceniodawca questu: Machine with Hat - Jean-Paul (Machine Village)

Jean-Paul to maszyna z dużym kapeluszem. Możecie go spotkać i odebrać quest już podczas pierwszej wizyty w wiosce w rozdziale 5.

Uwaga - Questem tym najlepiej zająć się dopiero po odblokowaniu funkcji szybkiej podróży, bo zakłada on dwukrotne odwiedzenie dwóch oddalonych od wioski lokacji ze świata gry.

Opis questu: To quest, który zakłada spotkanie się z trzema innymi maszynami w świecie gry i możecie docierać do nich w dowolnej kolejności - NieR Automata: Wioska maszyn - solucja, misje poboczne - NieR Automata - poradnik do gry

Opis questu: To quest, który zakłada spotkanie się z trzema innymi maszynami w świecie gry i możecie docierać do nich w dowolnej kolejności. Za każdym razem musicie po prostu wysłuchać do końca rozmowy i odebrać przedmiot questowy.

1) Machine with Makeup - Maszynę tę znajdziecie na terenie wioski maszyn (Machine Village). Stoi ona na końcu jednej ze ścieżek. Otrzymacie Letter for Jean-Paul.

2) Machine with a Dream - Maszynę tę znajdziecie na terenie parku rozrywki (Amusement Park) - NieR Automata: Wioska maszyn - solucja, misje poboczne - NieR Automata - poradnik do gry

2) Machine with a Dream - Maszynę tę znajdziecie na terenie parku rozrywki (Amusement Park). Otrzymacie Beautiful Glass.

3) Machine in Love - Maszynę tę znajdziecie na terenie zasypanego osiedla na pustyni (Desert Housing) - NieR Automata: Wioska maszyn - solucja, misje poboczne - NieR Automata - poradnik do gry

3) Machine in Love - Maszynę tę znajdziecie na terenie zasypanego osiedla na pustyni (Desert Housing). Otrzymacie Machine Fossil.

Ze wszystkimi 3 otrzymanymi przedmiotami musicie powrócić do Jean-Paula i przekazać mu je - NieR Automata: Wioska maszyn - solucja, misje poboczne - NieR Automata - poradnik do gry

Ze wszystkimi 3 otrzymanymi przedmiotami musicie powrócić do Jean-Paula i przekazać mu je. Zostaniecie zmuszeni do tego żeby raz jeszcze pogadać z każdą z 3 maszyn.

Po tym jak powrócicie do miejsca w wiosce maszyn, w którym stał wcześniej Jean-Paul, nie odnajdziecie go. Porozmawiajcie w tym miejscu z maszyną Ball-like Machine żeby otrzymać list Jean-Paul's Letter i zakończyć quest.

Nagrody za ukończenie questu:

  1. Medium Recovery x2
  2. Beast Hide x5
  3. EXP Gain Up +3 Chip - to przydatny czip, który po zainstalowaniu pozwoli Wam zdobywać więcej punktów doświadczenia
  4. 5000G
  5. 500XP

Lost Girl

Zleceniodawca questu: Big Sister Machine (Machine Village) - NieR Automata: Wioska maszyn - solucja, misje poboczne - NieR Automata - poradnik do gry

Zleceniodawca questu: Big Sister Machine (Machine Village)

Maszyna zlecająca quest przebywa w najniższym obszarze wioski maszyn, tzn. tym, w którym załącza się ponownie kamera tpp. Możecie odebrać quest już podczas pierwszej wizyty w wiosce w rozdziale 5. Zaoferujcie pomoc w poszukiwaniach.

Opis questu: Zgodnie z tytułem musicie wyruszyć na poszukiwania zaginionej maszyny-siostry i trzeba w związku z tym zbadać czerwony okrąg na pustyni (Desert Zone), a konkretnie w jej największym obszarze - NieR Automata: Wioska maszyn - solucja, misje poboczne - NieR Automata - poradnik do gry

Opis questu: Zgodnie z tytułem musicie wyruszyć na poszukiwania zaginionej maszyny-siostry i trzeba w związku z tym zbadać czerwony okrąg na pustyni (Desert Zone), a konkretnie w jej największym obszarze.

Po odnalezieniu maszyny Little Sister Machine zagadajcie do niej. Zaczniecie eskortować maszynę do przejścia na obrzeżach głównej części pustyni. W trakcie zaliczania tego zadania nie oddalajcie się od niej zbytnio, bo może się zatrzymać.

Spodziewajcie się oczywiście tego, że po drodze będziecie atakowani przez kolejne grupy przeciwników - NieR Automata: Wioska maszyn - solucja, misje poboczne - NieR Automata - poradnik do gry

Spodziewajcie się oczywiście tego, że po drodze będziecie atakowani przez kolejne grupy przeciwników. Każda kolejna grupa jest coraz większa i w skład ostatniej wchodzi Goliath Biped. Dobrze jest grać agresywnie, tzn. polegać także na broni białej i nie ograniczać się wyłącznie do wyprowadzania ataków dystansowych.

Po dotarciu do wąskiego przejścia załączy się rozmowa z małą siostrą - NieR Automata: Wioska maszyn - solucja, misje poboczne - NieR Automata - poradnik do gry

Po dotarciu do wąskiego przejścia załączy się rozmowa z małą siostrą. Otrzymacie od niej różową wstążkę (Pink Ribbon) - to jeden z przedmiotów kosmetycznych i można je zakładać w menu inwentarza z poziomu zakładki Key Items. Przedmioty te zmieniają jedynie wygląd postaci i nie wpływają na jej statystyki.

Powróćcie do wioski maszyn żeby raz jeszcze spotkać się z dużą siostrą (Big Sister Machine). Otrzymacie od niej główne nagrody i zakończycie quest.

Nagrody za ukończenie questu:

  1. Blue Ribbon x1 - to również przedmiot kosmetyczny, przy czym ta wstążka ma inny kolor (niebieski)
  2. 5000G
  3. 750XP

The Wandering Couple

Zleceniodawca questu: Resistance Member (Machine Village) - NieR Automata: Wioska maszyn - solucja, misje poboczne - NieR Automata - poradnik do gry

Zleceniodawca questu: Resistance Member (Machine Village)

Okazja do rozpoczęcia tego questu pojawia się w trakcie zaliczania rozdziału 5. Na mapie wioski powinien pojawić się znacznik symbolizujący szansę rozpoczęcia questu. Chodzi tu o najniższy obszar, w którym kamera ustawia się ponownie za plecami postaci. Spotkacie tam dezerterów i musicie obiecać udzielenie im pomocy.

Opis questu: Początek zadania zakłada pozyskanie przedmiotu Elaborate Gadget i wiąże się to z konieczności ponownego odwiedzenia opuszczonej fabryki (Abandoned Factory) - NieR Automata: Wioska maszyn - solucja, misje poboczne - NieR Automata - poradnik do gry

Opis questu: Początek zadania zakłada pozyskanie przedmiotu Elaborate Gadget i wiąże się to z konieczności ponownego odwiedzenia opuszczonej fabryki (Abandoned Factory). Informacje jak powrócić do tej lokacji z początku kampanii zamieściliśmy na stronie Fabryka z prologu - jak powrócić?.

Dotrzyjcie ponownie do miejsca, w którym bohaterowie w trakcie prologu walczyli z dwoma wielkimi piłami Buzzsaw. Niedaleko wysokiego płotu znajdziecie świecący się loot i będzie to poszukiwany przedmiot Elaborate Gadget. Powróćcie z nim do członków ruchu oporu z maszyny wiosek.

Od dezerterów dowiecie się o planach opuszczenia wioski maszyn - NieR Automata: Wioska maszyn - solucja, misje poboczne - NieR Automata - poradnik do gry

Od dezerterów dowiecie się o planach opuszczenia wioski maszyn. Musicie zaczekać aż na mapie świata pojawi się nowy znacznik powiązany z tym questem - pokazuje go dołączony obrazek. Jest to część zalanego miasta (Flooded City) i możecie tam dotrzeć nie wcześniej niż po rozpoczęciu rozdziału 7, w którym ta część mapy świata zostanie odblokowana.

Odszukajcie dezerterów w oznaczonym miejscu - trzeba im przekazać 50000 złota po to żeby zagwarantować ich pomyślną ucieczkę. Po tym jak przekażecie fundusze opuśćcie na chwilę Zalane Miasto żeby quest zaktualizował się. Dotrzyjcie do nowego znacznika i wejdźcie w interkację z mężczyzną-dezerterem. Udajcie się następnie do parku rozrywki (Amusement Park) żeby odnaleźć kobietę-dezertera.

Zmuszeni zostaniecie do dostarczenia składnika Memory Alloy - można go pozyskać m.in. dzięki zabijaniu potworów Medium Biped (średniej wielkości maszyn) w ruinach miasta. Przyniesienie tego przedmiotu załączy scenki kończące quest.

Nagrody za ukończenie questu:

  1. Pearl x5
  2. Medium Recovery x3
  3. Moldavite x4
  4. Black Pearl x4
  5. Full Recovery x1
  6. Overclock +3 Chip
  7. A080: Wave - to jeden z programów do zainstalowania na dowolnym spośród posiadanych podów
  8. 5000G + 10000G
  9. 200XP + 750XP

Half-wit Inventor

1 - NieR Automata: Wioska maszyn - solucja, misje poboczne - NieR Automata - poradnik do gry
Zleceniodawca questu: Scientist Machine (Machine Village) - NieR Automata: Wioska maszyn - solucja, misje poboczne - NieR Automata - poradnik do gry

Zleceniodawca questu: Scientist Machine (Machine Village)

Okazja do rozpoczęcia tego zadania po raz pierwszy pojawia się podczas zaliczania rozdziału 5. Musicie dokładniej zbadać ścieżkę łączącą wioskę maszyn (Machine Village) z parkiem rozrywki (Amusement Park). Przy jednym z wielkich drzew znajdziecie drewniane półki. Wykonujcie podwójne skoki żeby docierać do coraz wyższych półek. Zleceniodawca questu przebywa na najwyższej z nich.

Opis questu: Od tytułowego wynalazcy możecie dowiedzieć się, że chce żeby wspierać finansowo jego badania obiecując w zamian różnorakie nagrody - NieR Automata: Wioska maszyn - solucja, misje poboczne - NieR Automata - poradnik do gry

Opis questu: Od tytułowego wynalazcy możecie dowiedzieć się, że chce żeby wspierać finansowo jego badania obiecując w zamian różnorakie nagrody. Jeśli będziecie chcieli odblokować wszystkie nagrody powiązane z tym questem, to trzeba będzie łącznie zainwestować 180000G. Nie musicie na szczęście od razu wydawać tak ogromnej sumy i możecie przekazywać naukowcowi mniejsze datki, stopniowo odbierając kolejne nagrody z poniższej listy.

  1. Przekażcie łącznie co najmniej 1000 złota żeby otrzymać Broken Circuit, Copper Ope i Rusted Clump.
  2. Przekażcie łącznie co najmniej 2000 złota żeby otrzymać Down-Attack Up Chip, Silver Ore.
  3. Przekażcie łącznie co najmniej 4000 złota żeby otrzymać Ranged Defense Up (L).
  4. Przekażcie łącznie co najmniej 5000 złota żeby otrzymać Medium Recovery.
  5. Przekażcie łącznie co najmniej 10000 złota żeby otrzymać Meteorite, Reset +1 Chip.
  6. Przekażcie łącznie co najmniej 20000 złota żeby otrzymać Impact Bracer (L), Speed Salve (L).
  7. Przekażcie łącznie co najmniej 35000 złota żeby otrzymać Choice Sachet (ułatwione oswajanie zwierżat).
  8. Przekażcie łącznie co najmniej 60000 złota żeby otrzymać Crushed Nut, Dented Plate.
  9. Przekażcie łącznie co najmniej 80000 złota żeby otrzymać Meteorite Shard, Charge Attack +3 Chip.
  10. Przekażcie łącznie co najmniej 180000 złota żeby odblokować nowy sklep. Oferuje on bardzo rzadkie przedmioty do zakupu - Meteorite Shard za 15000G oraz Alien Mask za 20000G.

Family Squabble

Zleceniodawca questu: Mother Machine (Machine Village) - NieR Automata: Wioska maszyn - solucja, misje poboczne - NieR Automata - poradnik do gry

Zleceniodawca questu: Mother Machine (Machine Village)

Okazja do rozpoczęcia tej misji pojawi się po raz pierwszy podczas zaliczania rozdziału 5. Na ścieżce prowadzącej do wioski maszyn od strony ruin miasta (City Ruins) powinien pojawić się pokazany na obrazku znacznik.

Po dotarciu na miejsce będziecie świadkami kłótni i możecie porozmawiac z maszyną-matką. Zostaniecie poproszeni o odnalezienie dziecka.

Na terenie zrujnowanego miasta pojawi się znacznik powiązany z tym questem - jest on niedaleko miejsca rozpoczynania questów z grupy Robo Dojo - NieR Automata: Wioska maszyn - solucja, misje poboczne - NieR Automata - poradnik do gry

Na terenie zrujnowanego miasta pojawi się znacznik powiązany z tym questem - jest on niedaleko miejsca rozpoczynania questów z grupy Robo Dojo. Zbiegłe dziecko będzie atakowane przez inne maszyny i musicie się z nimi rozprawić.

Porozmawiajcie z zagubioną maszyną (Lost Machine) i pokonajcie kolejną grupę maszyn. Wyruszcie następnie razem w stronę wioski Pascal. Spodziewajcie się po drodze kolejnych starć, przy czym wrogowie powinni być na niskim, około 15-18 poziomie doświadczenia. Bezpieczne doprowadzenie dziecka w pobliże przejścia prowadzącego do wioski maszyn pozwoli Wam zaliczyć quest.

Nagrody za ukończenie questu:

  1. Broken Battery x3
  2. Deadly Heal +3 Chip - to bardzo przydatny czip do leczenia się dzięki pokonywaniu przeciwników w trakcie walk
  3. Impact Bracer (L) +1
  4. Medium Recovery x1
  5. 10000G
  6. 750XP

The Recluse

Zleceniodawca questu: Normal Machine (Machine Village) - NieR Automata: Wioska maszyn - solucja, misje poboczne - NieR Automata - poradnik do gry

Zleceniodawca questu: Normal Machine (Machine Village). Quest jest dostępny dopiero podczas rozgrywania ścieżki Route B.

Opis questu: Odblokowaniem tej misji możecie najwcześniej zainteresować się po awansowaniu do rozdziału 6 w ramach Route B. W wiosce Pascal rozejrzyjcie się na jednym z górnych balkoników za maszyną, która poprosi 9S o pomoc.

Dowiecie się, że dziecko zleceniodawczy questu celowo zamknęło się w pobliskiej chatce - NieR Automata: Wioska maszyn - solucja, misje poboczne - NieR Automata - poradnik do gry

Dowiecie się, że dziecko zleceniodawczy questu celowo zamknęło się w pobliskiej chatce. Musicie ustawić się przed chatką i przytrzymać Trójkąt żeby rozpocząć hakowanie - będzie to wariant mini-gry polegający na przebijaniu się przez swego rodzaju tor przeszkód. Dla przypomnienia musicie szybko niszczyć czarne obiekty i jednocześnie dbać o podążanie właściwą ścieżką, gdyż niektóre odnogi to ślepe zaułki. Na końcu ścieżki jest czarna kulka do zniszczenia. Na szczęście w razie zawalenia mini-gry możecie ją swobodnie powtarzać.

Nagrody za ukończenie questu:

  1. Evade Range Up +3 Chip
  2. Machine Arm x2
  3. Small Recovery x1
  4. Ranged Attack Up (S) x1
  5. 3000G
  6. 1300XP

The Recluse Stays Home

Zleceniodawca questu: Overprotective Machine (Machine Village) - NieR Automata: Wioska maszyn - solucja, misje poboczne - NieR Automata - poradnik do gry

Zleceniodawca questu: Overprotective Machine (Machine Village). Quest jest dostępny dopiero podczas rozgrywania ścieżki Route B. Musicie najpierw ukończyć opisaną powyżej misję The Recluse i trochę odczekać aż w tym samym miejscu pojawi się ikona kolejnego zadania.

Opis questu: Założenia misji są identyczne, a więc musicie porozmawiać z maszyną-matką i użyć hakowania na drzwiach chatki, w której ukrywa się maszyna-dziecko. Liczcie się z nieco wyższym poziomem trudności mini-gry hakerskiej. Postarajcie się szybko przejść przez labirynt, bo ostatnie bloczki są bardziej wytrzymałe i trzeba poświęcić więcej czasu na zniszczenie ich. Obejrzyjcie po wszystkim scenkę kończącą zadanie.

Nagrody za ukończenie questu:

  1. Medium Recovery x1
  2. Machine Leg x2
  3. Ranged Attack Up (L) x1
  4. Resilience +3 Chip
  5. 5000G
  6. 1650XP

The Permanent Recluse

Zleceniodawca questu: Overprotective Machine (Machine Village) - NieR Automata: Wioska maszyn - solucja, misje poboczne - NieR Automata - poradnik do gry

Zleceniodawca questu: Overprotective Machine (Machine Village). Quest jest dostępny dopiero podczas rozgrywania ścieżki Route B. Musicie najpierw ukończyć opisaną powyżej misję The Recluse Stays Home i trochę odczekać aż w tym samym miejscu pojawi się ikona kolejnego zadania.

Opis questu: Musicie po raz ostatni zaoferować pomoc matce mającej problem z dzieckiem, które zabarykadowało się w chatce. Niestety po raz kolejny zwiększy się poziom trudności mini-gry hakerskiej.

Podczas pokonywania toru przeszkód nie traćcie czasu na atakowanie wrogich obiektów, bo nie zdążycie z zaliczeniem mini-gry. Starajcie się z dużym wyprzedzeniem strzelać w czarne bloczki żeby móc szybko przekradać się obok atakujących obiektów. Unikajcie też zderzania się z pomarańczowymi bloczkami, gdyż one również mogą doprowadzać do otrzymywania obrażeń i przyczynić się do przedwczesnego zakończenia mini-gry.

Nagrody za ukończenie questu:

  1. Large Recovery x1
  2. Damage Absorb +3 Chip
  3. Machine Head x2
  4. Skill Salve (L) x1
  5. Machine Torso x2
  6. 10000G
  7. 2000XP

Data on the Old World

Zleceniodawca questu: Pascal (Machine Village) - NieR Automata: Wioska maszyn - solucja, misje poboczne - NieR Automata - poradnik do gry

Zleceniodawca questu: Pascal (Machine Village). Quest jest dostępny dopiero podczas rozgrywania ścieżki Route B.

Odblokowaniem tej misji możecie najwcześniej zainteresować się po awansowaniu do rozdziału 6 w ramach Route B. Wyczekujcie momentu pojawienia się znacznika questu nad głową Pascal i porozmawiajcie z liderem wioski.

Opis questu: Zgodnie z tytułem questu Pascal chce pozyskiwać informacje na temat dawnej cywilizacji - NieR Automata: Wioska maszyn - solucja, misje poboczne - NieR Automata - poradnik do gry

Opis questu: Zgodnie z tytułem questu Pascal chce pozyskiwać informacje na temat dawnej cywilizacji. Quest ten dotyczy odnajdywania Archiwów (Archives), które mogą być ukryte w wybranych zamkniętych skrzyniach w świecie gry, tzn. tych otiweranych dzięki skorzystaniu z opcji hakowania przez 9S. Po znalezieniu jakiegoś archiwum quest może zostać zaktualizowany. Możliwy jest też wariant, że niektóre archiwa będziecie już mieli odblokowane w momencie rozpoczynania zadania i możecie je wtedy od razu przekazać Pascal. Zleceniodawca questu zapłaci za każde takie znalezisko złotem (są to różne sumy, nie jedna ustalona).

W drugiej części questu konieczne będzie zdobycie archiwum Nuclear Arms Manual i trzeba w tym celu przeszukać jeden z budynków w ruinach miasta (City Ruins), który rozpoznacie po wychodzących z niego korzeniach.

Nagrody za ukończenie questu:

Quest wyjątkowo możecie zakończyć na dwa sposoby.

Pierwszy wariant to zaniesienie archiwum Pascal, dzięki czemu otrzymacie:

  1. Heal Drops Up +6 Chip
  2. Clean Nut x3
  3. Skill Salve (L) x1
  4. Large Recovery x1
  5. 3000G
  6. 1300XP

Drugi wariant to zaniesienie archiwum dowódcy (Commander) z bunkra, dzięki czemu otrzymacie:

  1. Meteorite x1
  2. Large Recovery 1
  3. Stun +6 Chip
  4. 5000G

Uwaga - Nie odkładajcie tego questu na później, bo może on zostać anulowany i musielibyście użyć opcji wyboru rozdziału (Chapter Select) żeby go na nowo rozpocząć.

Idiot Savant

Zleceniodawca questu: Friend Machine (Machine Village) - NieR Automata: Wioska maszyn - solucja, misje poboczne - NieR Automata - poradnik do gry

Zleceniodawca questu: Friend Machine (Machine Village). Quest jest dostępny dopiero podczas rozgrywania ścieżki Route B.

W trakcie jednej z wizyt w wiosce maszyn w rozdziale 6 powinniście zauważyć ikonę questu nad jedną z maszyn. Porozmawiajcie z Friend Machine.

Opis questu: Musicie włamać się grając jako 9S (przytrzymanie Trójkąta) do umysłu maszyny, która ma poważne problemy z logicznym myśleniem - NieR Automata: Wioska maszyn - solucja, misje poboczne - NieR Automata - poradnik do gry

Opis questu: Musicie włamać się grając jako 9S (przytrzymanie Trójkąta) do umysłu maszyny, która ma poważne problemy z logicznym myśleniem. Załączy się nietypowa odmiana mini-gry hakerskiej, w której plansza do gry jest podzielona na 9 pól. Wykorzystujcie to, że ostrzeliwujące Was wrogie obiekty same nie są w stanie niszczyć czarnych blokad. Zajmujcie się nimi po kolei, przemieszczając się w razie potrzeby dużo na boki. Dobrym pomysłem jest rozpoczęciem od najtrudniejszych obiektów do zniszczenia, tzn. tych prowadzący szybki ciągły ostrzał. Zmniejszy się ryzyko powtórzenia całej mini-gry w jej końcowej fazie.

Nagrody za ukończenie questu:

  1. Machine Arm x2
  2. Machine Leg x2
  3. Machine Head x2
  4. Machine Torso x2
  5. Machine Core x1
  6. Hijack Boost +6 Chip
  7. 10000G
  8. 1300XP

Vanquish the Bad Bot

Zleceniodawca questu: Pascal (Machine Village) - NieR Automata: Wioska maszyn - solucja, misje poboczne - NieR Automata - poradnik do gry

Zleceniodawca questu: Pascal (Machine Village)

Quest ten jest częścią rozdziału 14 (ścieżki Route C i D), w którym steruje się postacią A2. W ramach głównych postępów musicie doprowadzić do pozyskania filtra paliwa. W formie podziękowania za stworzenie tego przedmiotu pojawi się okazja do udzielenia pomocy maszynom z wioski. Pogadajcie z Pascal.

Opis questu: To krótkie i proste zadanie. W celu zaliczenia go znajdźcie drabinę pozwalającą zejść na najniższy poziom wioski, na którym kamera ustawia się z widokiem TPP.

Do pokonania jest pojedynczy przeciwnik i pozbycie się maszyny nie powinno być kłopotliwe. Po wygranym pojedynku powróćcie do Pascal.

Nagrody za ukończenie questu:

  1. Sturdy Socket x3
  2. Medium Recovery x2
  3. Memory Alloy x2
  4. 3000G
  5. 1600XP

Storage Element

Zleceniodawca questu: Pascal (Machine Village) - NieR Automata: Wioska maszyn - solucja, misje poboczne - NieR Automata - poradnik do gry

Zleceniodawca questu: Pascal (Machine Village)

Zadaniem tym możecie zająć się po ukończeniu opisanej powyżej pobocznej misji Vanquish the Bad Bot. Porozmawiajcie ponownie z Pascal i po raz drugi zaoferujcie pomoc.

Opis questu: Waszym zadaniem jest pozyskanie tytułowego przedmiotu Storage Element i na jego poszukiwania musicie wyruszyć do Opuszczonej fabryki (Abandoned Factory) - możecie wybrać punkt szybkiej podróży znajdujący się przed wejściem do fabryki.

Dotrzyjcie do zaznaczonego na czerwono obszaru na mapie. Poszukiwany obiekt możecie pozyskać w lokacji z powyższego obrazka, w której walczy się z ustawionym widokiem z lotu ptaka z maszynami wychodzącymi z bocznych kontenerów. Przynieście przedmiot Pascal.

Nagrody za ukończenie questu:

  1. Dye x3
  2. Moldavite x2
  3. Full Recovery x1
  4. Meteorite x1
  5. 10000G
  6. 2000XP

Play with Us!

Zleceniodawca questu: Child Machine (Machine Village) - NieR Automata: Wioska maszyn - solucja, misje poboczne - NieR Automata - poradnik do gry

Zleceniodawca questu: Child Machine (Machine Village)

Quest ten możecie rozpocząć w rozdziale 14 (ścieżki Route C i D), a konkretnie po ukończeniu opisanej powyżej misji Vanquish the Bad Bot. Spotkajcie się z dziećmi-maszynami w wiosce i zgódźcie się coś dla nich zakupić.

Opis questu: Dotrzyjcie na poziom, na którym przebywa 2 handlarzy w wiosce i porozmawiajcie z tym stojącym po prawej stronie - Tool Shop Machine - NieR Automata: Wioska maszyn - solucja, misje poboczne - NieR Automata - poradnik do gry

Opis questu: Dotrzyjcie na poziom, na którym przebywa 2 handlarzy w wiosce i porozmawiajcie z tym stojącym po prawej stronie - Tool Shop Machine. Handlarz będzie mógł stworzyć prezent dla dzieci po dostarczeniu mu odpowiednich składników - Toy Material x5.

2 - NieR Automata: Wioska maszyn - solucja, misje poboczne - NieR Automata - poradnik do gry
Na poszukiwania składników musicie wyruszyć do parku rozrywki (Amusement Park) - NieR Automata: Wioska maszyn - solucja, misje poboczne - NieR Automata - poradnik do gry

Na poszukiwania składników musicie wyruszyć do parku rozrywki (Amusement Park). Na mapie zaznaczonych jest kilka czerwonych okręgów i każdy z nich symbolizuje oddzielną lokację do przeszukania. Za Toy Material rozglądajcie się badając świecący się loot na ziemi.

Większość przedmiotów znajdziecie bez problemów. Odrobinę bardziej problematyczne zakładają:

  1. wskoczenie na jeden z wagoników diabelskiego młyna (obrazek 1),
  2. dotarcie na peron, na którym pojawia się kolejka górska (obrazek 2).

Powróćcie do handlarza w wiosce, a po chwili przerwy dowiecie się, że zbudował coś dla dzieci. Spotkajcie się z dziećmi i odbierzcie nagrody.

Nagrody za ukończenie questu:

  1. Plant Seed x5
  2. Silver Ore x5
  3. 3000G
  4. 2000XP