Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

NieR Automata - poradnik do gry

NieR Automata - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

NieR Automata: 11 Rozdział, 2B i 9S - Route C,D - solucja, opis przejścia NieR Automata porady, solucja

NieR Automata: na tej stronie znajduje się solucja 11 Rozdziału Route C, D - 2B i 9S

Ostatnia aktualizacja: 27 lipca 2021

Na tej stronie poradnika do gry NieR Automata znajduje się opis przejścia rozdziału 11 zakładającego kontrolowanie na przemian 2B i 9S. Z naszej solucji dowiecie się m.in. jak włamywać się do wrogich systemów w ruinach, jak wygrać wszystkie duże bitwy z maszynami, jak wydostać się z Bunkra, jak doprowadzić 2B do centrum handlowego i czego dotyczy wybór postaci z końcowej części misji.

Route C i D - Informacje wstępne

Do ścieżek Route C i Route D możecie przystąpić dopiero po ukończeniu 10 rozdziałów Route B, tzn - NieR Automata: 11 Rozdział, 2B i 9S - Route C,D - solucja, opis przejścia - NieR Automata - poradnik do gry

Do ścieżek Route C i Route D możecie przystąpić dopiero po ukończeniu 10 rozdziałów Route B, tzn. tych, w których sterowaliście postacią 9S i po raz drugi przechodziliście główną część kampanii. Po tym jak obejrzycie napisy końcowe utwórzcie zgodnie z sugestią gry zapis potwierdzający Wasze dokonania, czyli posiadający zakończenie B na liście odblokowanych zakończeń. Możecie teraz z menu głównego gry wybrać opcję Continue i następnie zapis z ukończenia Route B.

Ścieżki Route C i Route D zawierają zupełnie nową treść i możecie je traktować jako drugą część kampanii. Zalicza się je równolegle, tzn. będziecie prowadzili działania prowadzące do odblokowania zakończeń C i D. Nie musicie się na szczęście bardzo pilnować z ważnymi wyborami, gdyż zakończenie wybiera się dopiero pod koniec gry i dodatkowo dzięki odblokowaniu opcji Chapter Select będziecie mogli łatwo obejrzeć to, które pierwotnie pominęliście. Warto mimo wszystko często sejwować po to żeby na bieżąco łatwo odblokować inne, mniejsze zakończenia.

W ramach zaliczania tej zawartości trzeba przełączać się pomiędzy 3 grywalnymi postaciami - 2B, 9S i A2. Rozdziały powiązane z 9S i A2 możecie zaliczać w różnej kolejności, przy czym docelowo wymagane jest ogranie całej dostępnej zawartości związanej z główną fabułą. Informacje o tym kto jest grywalny w danym etapie znajdziecie w tytule podrozdziału w naszej solucji.

Onward to War - osłabienie wrogich systemów

Rozpoczynacie w Bunkrze (Bunker) grając jako 2B w stroju bojowym - NieR Automata: 11 Rozdział, 2B i 9S - Route C,D - solucja, opis przejścia - NieR Automata - poradnik do gry

Rozpoczynacie w Bunkrze (Bunker) grając jako 2B w stroju bojowym. Wyruszcie do hangaru żeby przejąć kontrolę nad Flight Suitem i rozpocząć przelot.

Akcja przełączy się na 9S i otrzymacie zadanie sabotowania wrogich systemów obronnych - NieR Automata: 11 Rozdział, 2B i 9S - Route C,D - solucja, opis przejścia - NieR Automata - poradnik do gry

Akcja przełączy się na 9S i otrzymacie zadanie sabotowania wrogich systemów obronnych. Na mapie okolicy pojawi się 6 czerwonych okręgów powiązanych z tym celem misji i możecie je badać w dowolnej kolejności.

Za każdym razem musicie dotrzeć na najwyższy punkt lokacji powiązanej z danym czerwonym okręgiem. Może to być np. najwyższa platforma pokonanego goliata, dach budynku czy górny balkonik wieży radiowej.

W każdej z oznaczonych lokacji spotkacie pojedynczą maszynę - NieR Automata: 11 Rozdział, 2B i 9S - Route C,D - solucja, opis przejścia - NieR Automata - poradnik do gry

W każdej z oznaczonych lokacji spotkacie pojedynczą maszynę. Nie niszczcie maszyn, tylko hakujcie je. W większości przypadków załączą się prostsze mini-gry hakerskie. Na szczęście nawet jeśli zawalicie mini-grę, to możecie spróbować ją powtórzyć.

Po zhakowaniu wszystkim maszyn wyruszcie w stronę czerwonego okręgu, który pojawi się niedaleko mostu prowadzącego od ruin miasta do opuszczonej fabryki. Po dotarciu na miejsce obejrzycie cut-scenkę.

Gra przywróci sterowanie 2B i będziecie używali Flight Suita - NieR Automata: 11 Rozdział, 2B i 9S - Route C,D - solucja, opis przejścia - NieR Automata - poradnik do gry

Gra przywróci sterowanie 2B i będziecie używali Flight Suita. Podczas walk w szczególności uważajcie na maszyny strzelające strumieniami energii. Ustawiajcie się pomiędzy strumieniami i niszczcie te wrogie jednostki jako pierwsze.

Taking Control - walki w mieście

Po wylądowaniu znajdziecie się w zasięgu jednej ze stacji Access Points, tak więc zapiszczie stan gry - NieR Automata: 11 Rozdział, 2B i 9S - Route C,D - solucja, opis przejścia - NieR Automata - poradnik do gry

Po wylądowaniu znajdziecie się w zasięgu jednej ze stacji Access Points, tak więc zapiszczie stan gry. Pojawia się od razu okazja do odblokowania ukrytego zakończenia O. Musicie w tym celu zignorować toczące się walki i pobiec w przeciwną stronę, tzn. do fabryki (powyższy obrazek).

Zostało jeszcze 68% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie