Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Dark Alliance - poradnik do gry

Dark Alliance - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Dark Alliance: Efekty statusów (Status Effects) Dungeons & Dragons Dark Alliance porady, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Dungeons & Dragons Dark Alliance znajdziecie listę wszystkich efektów statusów: pozytywnych (Buffs), negatywnych (Debuffs) oraz stanów (Conditions).

Buffy (Buff Status Effects)

  1. Acid Damage: dodatkowe obrażenia od kwasu;
  2. Acid Immunity: niewrażliwość na kwas;
  3. Acid Resistance: zwiększona odporność na kwas;
  4. Cold Damage: dodatkowe obrażenia od zimna;
  5. Cold Immunity: niewrażliwość na zimno;
  6. Cold Resistance: zwiększona odporność na zimno;
  7. Fire Damage: dodatkowe obrażenia od ognia;
  8. Fire Immunity: niewrażliwość na ogień;
  9. Fire Resistance: zwiększona odporność na ogień;
  10. Lightning Damage: dodatkowe obrażenia od błyskawic;
  11. Lightning Immunity: niewrażliwość na błyskawice;
  12. Lightning Resistance: zwiększona odporność na błyskawice;
  13. Necrotic Damage: dodatkowe obrażenia od energii nekrotycznej;
  14. Necrotic Immunity: niewrażliwość na energię nekrotyczną;
  15. Necrotic Resistance: zwiększona odporność na energię nekrotyczną;
  16. Concentration;
  17. Elemental Resistance: zwiększona odporność na wszystkie żywioły;
  18. Frenzy: zwiększone obrażenia;
  19. Invulnerable: niewrażliwość na ataki;
  20. Legendary Resistance: zmniejsza obrażenia otrzymywane od legendarnych ataków;
  21. Physical Resistance: zwiększona odporność na obrażenia fizyczne;
  22. Powerful Strikes: zwiększone obrażenia krytyczne;
  23. Precision Strikes: zwiększona szansa na wykonanie trafienia krytycznego;
  24. Primal Instinct: wzrost wartości pancerza i siły ataków w zależności od ilości brakujących punktów zdrowia;
  25. Reckless Attack: zwiększona szansa na trafienie w cel, ale przeciwnikom również łatwiej będzie trafić w Waszego bohatera;
  26. Regeneration: regeneracja określonej ilości punktów życia na sekundę;
  27. Shielded: tarcza pozwala bohaterom przez pewien czas przyjmować obrażenia. Dopóki pasek tarczy nie zostanie wyczerpany, postać nie będzie otrzymywać obrażeń. Tarcza zapobiega także ogłuszeniu (Stun) lub upadkowi (Fall);
  28. Stalwart: bonus do siły (Strength);
  29. Thorns: wrogowie przebywający w pobliżu bohatera otrzymują określoną ilość obrażeń od cierni;
  30. Unstopable: zapobiega na pewien czas efektom ogłuszenia (Stun), przerwania (Interrupt), upadkowi (Fall). Postać cały czas może otrzymywać obrażenia;
  31. Vampiric: wysysanie zdrowia z przeciwników w trakcie wykonywania ataków.

Debuffy (Debuffs Status Effects)

  1. Burning: wyrządza określoną ilość obrażeń od ognia na sekundę;
  2. Bleeding: podczas krwawienia bohater będzie otrzymywać określoną ilość obrażeń co sekundę;
  3. Charmed: zauroczony bohater nie może atakować;
  4. Corrupted:
  5. Cursed: zwiększa obrażenia otrzymywane ze wszystkich źródeł o 50%;
  6. Fatigued: opróżnia pasek Staminy i spowalnia animację ataków;
  7. Frightened: przerażenie obezwładnia postać i sprawia, że nie może się ruszać;
  8. Hexed: wyrządza określoną ilość obrażeń nekrotycznych na sekundę;
  9. Poisoned: wyrządza określoną ilość obrażeń od trucizny;
  10. Sapped;
  11. Silenced: wyciszeni bohaterowie nie mogą korzystać z umiejętności;
  12. Slowed: czasowo zmniejsza prędkość ruchu;
  13. Weakened: zmniejsza ilość wyrządzanych obrażeń o 50%.

Stany (Conditions)

  1. Blinded: wszystkie ataki nie trafiają w cel;
  2. Confused: tracicie kontrolę nad postacią. Wasz bohater zaczyna poruszać się w różnych kierunkach;
  3. Ethereal: efekt niewidzialności, który mija, gdy wykonacie atak;
  4. Exhausted: podczas wyczerpania nie można się ruszać. Efekt aktywuje się w momencie, gdy wyczerpiecie Staminę bohatera;
  5. Frozen: zamrożony cel nie może się ruszać. Efekt wywołuje się poprzez wyrządzenie lub otrzymanie określonej ilości obrażeń od zimna;
  6. Grappled: niektórzy przeciwnicy mogą rozstawiać pułapki, które mogą złapać Waszych bohaterów. Dopóki się nie uwolnicie, nie będziecie mogli się ruszyć;
  7. Invisible: wrogowie nie zaatakują Waszego bohatera, dopóki pozostaje niewidzialny;
  8. Taunted: sprowokowani wrogowie skupiają swoje ataki na postaci, która wywołała ten efekt;
  9. Warmth: zapobiega otrzymywaniu obrażeń od zimna.