Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Oddworld Soulstorm - poradnik do gry

Oddworld Soulstorm - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Oddworld Soulstorm: Dotarcie windą do Comms Tower, Slig Barracks - solucja Oddworld Soulstorm poradnik, solucja

Take the elevator up to the Comms Tower - solucja 9: Slig Barracks

Ostatnia aktualizacja: 13 kwietnia 2021

Na tej stronie poradnika do gry Oddworld Soulstorm znajduje się trzecia część opisu przejścia misji 9 - Slig Barracks. Nasza solucja podpowiada jak poprawnie unikać śmierci Abe'a podczas podróżowania windą, jak używać działka ruchomej platformy oraz jak dokończyć podróż do wieży komunikacyjnej.

Dodatkowa uwaga - Zielony kolor w opisie przejścia etapu symbolizuje sekrety i unikalne lokacje / czynności powiązane z odznakami (wyzwaniami) gry. Odznaki misji 9 opisaliśmy na osobnej stronie solucji.

Użycie windy do Comms Tower - Take the elevator up to the Comms Tower

Zadaniem skorzystania z windy / ruchomej platformy zajmijmy się dopiero po uratowaniu Mudokonów z głównej części lokacji Piec (Furnace), czyli po odeskortowaniu ich do ptasiego portalu w koszarach (Barracks) - Oddworld Soulstorm: Dotarcie windą do Comms Tower, Slig Barracks - solucja - Oddworld Soulstorm - poradnik do gry

Zadaniem skorzystania z windy / ruchomej platformy zajmijmy się dopiero po uratowaniu Mudokonów z głównej części lokacji Piec (Furnace), czyli po odeskortowaniu ich do ptasiego portalu w koszarach (Barracks).

W lokacji Piec znajdziemy pokazaną na obrazku platformę. Możemy wprawić ją w ruch i przejąć kontrolę nad działkiem Supply Delivery Cannon.

W trakcie przejażdżki musimy namierzać i zabijać atakujące nas Sligi - Oddworld Soulstorm: Dotarcie windą do Comms Tower, Slig Barracks - solucja - Oddworld Soulstorm - poradnik do gry

W trakcie przejażdżki musimy namierzać i zabijać atakujące nas Sligi. Czekamy aż celownik zmieni swój kolor na czerwony i zablokuje się na przeciwniku, a następnie oddajemy pojedynczy strzał, który w zupełności wystarczy do zabicia Sliga.

Winda zatrzyma się w połowie drogi i wykorzystajmy to żeby zbadać prawy obszar - Oddworld Soulstorm: Dotarcie windą do Comms Tower, Slig Barracks - solucja - Oddworld Soulstorm - poradnik do gry

Winda zatrzyma się w połowie drogi i wykorzystajmy to żeby zbadać prawy obszar. Znajdziemy tam 5 ostatnich Mudokonów do zrekrutowania (są częściowo zasłonięte przez worki z piaskiem), a także skrzynki z lootem i nowymi materiałami do craftingu (Lighter i Gum używane do produkcji granatu zapalającego Brewnade oraz ulepszonego materiału wybuchowego Sticky Fizzy Pow). W miejscu tym są też stacja do recyklingu i automaty z odpłatnymi Fizzy Pop i Blastos.

Z Mudokonami warto powrócić na dół, tzn - Oddworld Soulstorm: Dotarcie windą do Comms Tower, Slig Barracks - solucja - Oddworld Soulstorm - poradnik do gry

Z Mudokonami warto powrócić na dół, tzn. najpierw do głównej części Pieca i następnie do koszar gdzie można je bezpiecznie odesłać. Nie radzimy wyruszać z nimi dalej na górę, bo w kolejnej bitwie bardzo łatwo mogłyby zginąć. Nasza metoda jest bardziej czasochłonna, ale w 100% bezpieczna.

Nakazujemy platformie wyruszyć dalej w górę dopiero gdy uratowaliśmy 100% Mudokonów z tej misji - Oddworld Soulstorm: Dotarcie windą do Comms Tower, Slig Barracks - solucja - Oddworld Soulstorm - poradnik do gry

Nakazujemy platformie wyruszyć dalej w górę dopiero gdy uratowaliśmy 100% Mudokonów z tej misji. Druga bitwa jest trudniejsza, bo mogą nas także ostrzelać i zabić Sligi przebywającego daleko na drugim planie - obszary, z których atakują zaznaczyliśmy na powyższym obrazku. Musimy je szybko namierzać i zabijać celnymi pojedynczymi trafieniami. Równie sprawnie pozbywamy się latających Sligów.

Dotarcie do wieży Comms Tower - Reach the Comms Tower

Po zakończeniu przejażdżki mijamy niepotrzebny już ptasi portal i korzystamy z przejścia - Oddworld Soulstorm: Dotarcie windą do Comms Tower, Slig Barracks - solucja - Oddworld Soulstorm - poradnik do gry

Po zakończeniu przejażdżki mijamy niepotrzebny już ptasi portal i korzystamy z przejścia. W pobliżu wieży komunikacyjnej są śpiący Slig i śpiące Slogi i najlepiej jest przekraść się obok nich.

Najpierw musimy zbadać wieżę komunikacyjną i wybieramy otwarte lewe przejście. Załączy się filmik przerywnikowy. Na sam koniec wybieramy prawe przejście. Kierujemy się w lewo żeby powrócić do pociągu i zakończyć całą misję.