Spider-Man Miles Morales - poradnik, solucja

Spider-Man Miles Morales - poradnik, solucja

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Spider-Man Miles Morales: Grób Jeffersona Davisa - gdzie jest? Spider-Man Miles Morales poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika Spider-Man Miles Morales znajdziesz dokładny opis gdzie leży grób Jeffersona Davisa, ojca Milesa. Odnalezienie nagrobka jest niezbędne do odblokowania osiągnięcia Nie poddawaj się (Never give up).

Udaj się na cmentarz, znajdujący się na północnej części dzielnicy Harlem - Spider-Man Miles Morales: Grób Jeffersona Davisa - gdzie jest? - Spider-Man Miles Morales - poradnik, solucja

Udaj się na cmentarz, znajdujący się na północnej części dzielnicy Harlem. Skanuj otoczenie przy pomocy R3, nagrobek Jeffersona Davisa podświetli się na pomarańczowo. Aby wejść w interakcję z nagrobkiem należy wcisnąć trójkąt gdy pojawi się na ekranie.

Może się zdarzyć, że interakcja z jakiejś przyczyny nie zadziała. Odejdź wtedy na chwilę od grobu lub wyjdź i wejdź na cmentarz i spróbuj ponownie.