Hades - poradnik do gry

Hades - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Hades: Osiągnięcia Hades poradnik, solucja

Na tej stronie znajdziesz poradnik trofeowy do gry Hades. Zamieściliśmy bardzo szczegółowe opisy wszystkich osiągnięć dostępnych w grze. Dowiesz się jakie wymagania mają poszczególnie trofea, jak wypełniać założenia osiągnięć, aby zdobyć je wszystkie.

Ucieczka z Tartaru (Escaped Tartarus)

Sposób odblokowania: ukończ Tartar

Komentarz: osiągnięcie zdobędziesz po zakończeniu pierwszego poziomu w grze.

Ucieczka z Asfodelu (Escaped Asphodel)

Sposób odblokowania: ukończ Asfodel

Komentarz: osiągnięcie zdobędziesz po zakończeniu drugiego poziomu w grze.

Ucieczka z Elizjum (Escaped Elysium)

Sposób odblokowania: ukończ Asfodel

Komentarz: osiągnięcie zdobędziesz po zakończeniu trzeciego poziomu w grze.

Kolekcjoner Oręży (Arms Collector)

Sposób odblokowania: odblokuj wszystkie Piekielne Oręże

Komentarz: odblokuj wszystkie 6 broni za pomocą klucza.

Wysoko Postawieni Przyjaciele (Friends in High Places)

Sposób odblokowania: użyj Większego Wezwania, aby uzyskać pomoc boga Olimpu

Komentarz: po otrzymaniu daru możesz dostać zdolność pomocy, której możesz użyć naciskając klawisz F.

Chtoniczni Koledzy (Chthonic Colleagues)

Sposób odblokowania: wypełnij przepowiednię "Chtoniczni Koledzy"

Komentarz: wypełnij proroctwo rozmawiając z Hadesem, Nyxem, Charonem, Megaerą, Alectosem, Tisiphonem, Thanatosem, Hypnosem i Zagreusem.

Nie Ma Ucieczki? (Is There No Escape?)

Sposób odblokowania: ukończ próbę ucieczki

Komentarz: ukończ grę pierwszy raz.

Pogromca Kostka (Skelly Slayer)

Sposób odblokowania: zabij Kostka 15 razy

Komentarz: zabij 15 razy manekina treningowego, czeka on na Ciebie w pokoju z uzbrojeniem.

Pobłogosławiony przez Bogów (Blessed by the Gods)

Sposób odblokowania: wybierz 100 różnych darów od bogów Olimpu

Komentarz: po prostu skosztuj 100 różnych darów.

Powrót do Pracy (Back to Work)

Sposób odblokowania: wejdź do Komnaty Administracyjnej

Komentarz: w pewnym momencie otrzymasz możliwość zakupienia "Uprawnień administracyjnych". Wydasz na nie 3 diamenty. Gdy dostaniesz się do środka zdobędziesz osiągnięcie.

Pragnienie Śpiewu (Urge to Sing)

Sposób odblokowania: zachęć Orfeusza, by znów śpiewał

Komentarz: jeśli uwolnisz Orfeusza i zakończysz grę po raz pierwszy to dostaniesz osiągnięcie.

Więź Krwi (Blood Bound)

Sposób odblokowania: maksymalnie ulepsz dowolny Aspekt Broni

Komentarz: dzięki krwi tytanów możesz ulepszyć swoją broń. Ta opcja będzie dostępna dopiero po zakończeniu gry po raz pierwszy.

Śmiertelny Interes (Death Dealer)

Sposób odblokowania: pokonaj Tanatosa o 15 lub więcej zabójstw

Komentarz: osiągnięcie to zdobędziesz po zabiciu Tanatosa 15 razy. Spotkasz go podróżując po mapie.

Trójgłowy Piesek (Three-Headed Boy)

Sposób odblokowania: pogłaskaj Cerbera 10 razy

Komentarz: Cerber leży grzecznie koło tronu Hadesa. Podejdź do niego i pogłaszcz.

Dobrze Wyposażony (Well Stocked)

Sposób odblokowania: kup 9 przedmiotów ze "Studni Charona" podczas jednej rozgrywki ucieczki

Komentarz: podczas gry natrafisz na garnek z fioletową wodą. Dzięki niemu możesz zakupić przedmioty. Aby ukończyć to osiągnięcie, kup 9 przedmiotów podczas jednego podejścia.

Nasz Nowy Dom (Home Makeover)

Sposób odblokowania: zapłać za 50 prac Wykonawcy Domu

Komentarz: jeśli nie masz już więcej zadań musisz kontynuować swoją rozgrywkę, aby odblokować więcej zleceń.

Bliska Relacja (Grown Close)

Sposób odblokowania: stwórz więź z dowolną postacią

Komentarz: z kilkoma postaciami w grze możesz rozwijać więzi. Rozmawiaj z nimi, podarowuj im nektary i wykonuj dla nich zadania.

Kupiec Dnia-lub-Nocy (Day-or-Night Trader)

Sposób odblokowania: wymień się 20 razy z Przeklętym Handlarzem

Komentarz: Przeklęty Handlarz będzie czekać w kuchni, u niego możesz wymienić klejnoty na klucze lub inne przedmioty.

Musiało się Wydarzyć (Had to Happen)

Sposób odblokowania: wypełnij 15 dowolnych przepowiedni

Komentarz: po odblokowaniu Wykonawcy domu możesz wykonywać przepowiednie.

Rzadko Spotykane (Had to Happen)

Sposób odblokowania: weź ze sobą Chtonicznego Towarzysza

Komentarz: skorzystaj z pomocy Megaery, Thanatosa, Skelly, Syzyfa, Dusa bądź Achillesa.

Mistrz Broni (Master of Arms)

Sposób odblokowania: wypełnij przepowiednię 'Mistrz Broni'

Komentarz: pokonaj głównego bossa 6 różnymi broniami.

Narzędzia Architekta (Tools of the Architect)

Sposób odblokowania: wybierz 50 rożnych ulepszeń Młota Dedala

Komentarz: po prostu ulepsz 50 razy młot. Dzięki temu wpłyniesz na wszelkie swoje umiejętności.

Mieszkańcy Rzek (River Denizens)

Sposób odblokowania: złap rybę w każdym regionie

Komentarz: musisz złowić rybę we wszystkich 5 regionach, w tym w Tartarze, Asfodelu, Elizjum, Styksie i Grecji.

Ku Uznaniu Charona (To Charon's Credit)

Sposób odblokowania: odnajdź kartę lojalnościową

Komentarz: gdy spotkasz Charona zobaczysz za nim worek monet. Jeśli ukradniesz jedną z nich, będziesz musiał walczyć z mężczyzną, a jeśli wygrasz walkę, otrzymasz kartę lojalnościową i zdobędziesz osiągnięcie.

Przyjaciele na Zawsze (Friends Forever)

Sposób odblokowania: maksymalnie ulepsz wszystkie standardowe Upominki

Komentarz: podaruj nektar wszystkim bogom i NPC, których spotkasz podczas swojej podróży, aby otrzymać od nich pamiątki.

Broń Mojr (Weapon of Fate)

Sposób odblokowania: ukończ próbę ucieczki z ukrytym Aspektem Broni

Komentarz: musisz choćby raz ukończyć grę, aby odblokować ukrytą broń. W ten sposób dostaniesz listę przeznaczenia, zgodnie z nią zdobędziesz 5 kolejnych broni.

Dzięki, Ale Jednak Nie (Thanks, But No Thanks)

Sposób odblokowania: oczyść się z Legendarnego Daru

Komentarz: korzystając z czerwonego basenu usuń legendarny dar.

Trzymaj Cebule (Hold the Onions)

Sposób odblokowania: ukończ Piekielne Wrota bez otrzymania obrażeń

Komentarz: po prostu ukończ grę bez odnoszenia obrażeń.

Dobrze Napisane (Well Versed)

Sposób odblokowania: w Pełni Odblokuj zapisy o bogach Olimpu w Kodeksie

Komentarz: wszystkie wpisy możesz znaleźć i uzupełniać w trakcie rozgrywki.

Bezużyteczny Drobiazg (The Useless Trinket)

Sposób odblokowania: pierwsza nagroda Kostka należy do Ciebie

Komentarz: po pierwszym ukończeniu gry odblokujesz nowe modyfikatory. Aby otrzymać pierwszą nagrodę Kostka uzyskaj jak najlepszy wynik.

Sekret Rodziny (The Family Secret)

Sposób odblokowania: ukończ główny wątek fabuły

Komentarz: 10 razy ukończ grę.

Muzyk i Muza (Musician and Muse)

Sposób odblokowania: wypełnij Przepowiednię "Muzyk i Muza"

Komentarz: połącz Orfeusza, Eurydykę i Nyks.

Lustro Nyks (Nyx's Mirror)

Sposób odblokowania: zdobądź co najmniej jedną rangę każdego Talentu Lustra Nocy

Komentarz: aby dostać się do rang Talentu Lustra Nocy musisz pierw odblokować wszystkie talenty.

Ucięte Korzyści (Slashed Benefits)

Sposób odblokowania: wypełnij Przepowiednię "Ucięte Korzyści"

Czempion Elizjum (Champion of Elysium)

Sposób odblokowania: ukończ Elizjum z Utrudnieniem Metod Ekstremalnych

Komentarz: po prostu zakończ grę korzystając z "Ekstremalnych środków", a następnie pokonaj bossa.

Pośpiech Hermesa (Haste of Hermes)

Sposób odblokowania: zdobądź 20% szans na unik z Pobłyskującym Piórem

Komentarz: przedmiot "pobłyskujące piór" jest pamiątką po Hermesie.

Koniec Udręki (End to Torment)

Sposób odblokowania: wypełnij Przepowiednię "Koniec Udręki"

Komentarz: wypełnij więź z Hadesem i uzyskaj kilka kontraktów.

Żądza Krwi Boga Wojny (War-God's Bloodlust)

Sposób odblokowania: wypełnij Przepowiednię "Żądza Krwi Boga Wojny"

Komentarz: zabij 100000 wrogów, a następnie porozmawiaj z Aresem.

Odbicie Ciemności (Dark Reflections)

Sposób odblokowania: wypełnij Przepowiednię "Odbicie Ciemności"

Coś Od Każdego (Something From Everyone)

Sposób odblokowania: odblokuj wszystkie upominki

Komentarz: daj nektar każdej postaci w tej grze, aby zdobyć wszelkie upominki.

Noc i Ciemność (Night and Darkness)

Sposób odblokowania: wypełnij Przepowiednię "Noc i Ciemność"

Komentarz: musisz stworzyć więź z Nyx i Chaosem, a następnie odblokować komnatę administracyjną.

Surowe Utrudnienia (Harsh Conditions)

Sposób odblokowania: wypełnij Przepowiednię "Surowe Utrudnienia"

Komentarz: musisz ukończyć grę korzystając we wszelkich modyfikatorów.

Złe Wezwanie (Bad Call)

Sposób odblokowania: użyj Większego Wezwania danego boga Olimpu przeciwko niemu samemu podczas Próby

Komentarz: zawołaj o pomoc boga, z którym właśnie walczysz.

Ostatni Lament Kostka (Skelly's Last Lamentations)

Sposób odblokowania: zdobądź drugą nagrodę Kostka

Piekielne Oręże (Infernal Arms)

Sposób odblokowania: odblokuj wszystkie Aspekty Broni

Komentarz: korzystając z tytanowej krwi odblokuj wszystkie ulepszenia broni.

Rozdzieleni przez Śmierć (Divided by Death)

Sposób odblokowania: wypełnij Przepowiednię "Rozdzieleni przez Śmierć"

Komentarz: połącz Achillesa z Patroklesem.

Ciernie Tanatosa (Thorn of Thanatos)

Sposób odblokowania: zdobądź 30% dodatkowych obrażeń z Przebitym Motylem

Komentarz: po zdobyciu Przebitego Młota możesz zabijać swobodnie przeciwników. Za każdego pomieszczenie, które wyczyścisz bez obrażeń, dostaniesz dodatkowe 2%.

Pełen Zestaw (Complete Set)

Sposób odblokowania: zdobądź wszystkich Chtonicznych Towarzyszy

Komentarz: zdobądź wszystkich Chthonic Companions.

Raz na Wieki (One for the Ages)

Sposób odblokowania: obejrzyj wszystkie zakończenia

Komentarz: gdy dostarczysz wystarczającą ilości nektaru Persefonie, otrzymasz zadanie skontaktowania się z każdym bogiem. Dzięki temu ??musisz zdobyć po jednym dobrodziejstwie każdego boga. Po wykonaniu tej czynności załączy się scenka, po której zdobędziesz osiągnięcie.