Hades - poradnik do gry

Hades - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Hades: Struktura podziemi Hades poradnik, solucja

W grze Hades poruszasz się po podziemnym świecie, który ma swoje zasady. Na tej stronie naszego poradnika opiszemy jak eksplorować teren, aby zdobyć jak najlepsze wyniki.

Pokoje z bossami

Mimo tego, że układ pokoi jest losowy istniej wiele wzorców i wskazówek, które ułatwią Ci poruszanie się po mapie - Hades: Struktura podziemi - Hades - poradnik do gry

Mimo tego, że układ pokoi jest losowy istniej wiele wzorców i wskazówek, które ułatwią Ci poruszanie się po mapie. Zacznijmy od najgroźniejszych przeciwników - bossów.

Pomieszczenia bossów są oznaczone ikoną czaszki i pojawiają się na ustalonych miejscach, na końcu każdej strefy: Komora 15 w Tartarze, Komora 25 w Asfodelu i Komora 39 w Elizjum - Hades: Struktura podziemi - Hades - poradnik do gry

Pomieszczenia bossów są oznaczone ikoną czaszki i pojawiają się na ustalonych miejscach, na końcu każdej strefy: Komora 15 w Tartarze, Komora 25 w Asfodelu i Komora 39 w Elizjum.

Jeśli zobaczysz pokój z czaszką, a masz pewność, że to nie boss, to na pewno trafiłeś na mini bossa - Hades: Struktura podziemi - Hades - poradnik do gry

Jeśli zobaczysz pokój z czaszką, a masz pewność, że to nie boss, to na pewno trafiłeś na mini bossa. Dzięki nim możesz uzyskać dary o lepszych statystykach. Możesz również omijać walki jeśli do dyspozycji masz inny pokój.

Pozostałe pokoje

Po pokonaniu danego pomieszczenia mogą pojawić się dwie pary drzwi, które prowadzą do różnych ulepszeń - Hades: Struktura podziemi - Hades - poradnik do gry

Po pokonaniu danego pomieszczenia mogą pojawić się dwie pary drzwi, które prowadzą do różnych ulepszeń. Od Ciebie zależy czego aktualnie potrzebujesz. Skupiaj się jednak na wzorach, które widnieją na drzwiach, aby rozgrywka była jak najbardziej produktywna.

Nagrody

Za czyszczenie pokoi możesz zdobywać - dary, Młot Dedala oraz różnego rodzaju waluty - Hades: Struktura podziemi - Hades - poradnik do gry

Za czyszczenie pokoi możesz zdobywać - dary, Młot Dedala oraz różnego rodzaju waluty. Dzięki temu będziesz stale rozwijać swojego bohatera.

Więcej informacjo o nagrodach znajdziesz na oddzielnych stronach naszego poradnika.