Hades - poradnik do gry

Hades - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Hades: Porady na start Hades poradnik, solucja

Na niniejszej stronie zestawiliśmy różne porady do gry Hades. Dotyczą one wielu ważnych elementów gry, między innymi eksploracji podziemi, odblokowywaniu broni czy też ulepszania bohatera. Dzięki naszym poradom na start łatwiej będzie odnaleźć się w świecie gry.

Mobilność

Mobilność w Hadesie to rzecz kluczowa - Hades: Porady na start - Hades - poradnik do gry

Mobilność w Hadesie to rzecz kluczowa. Stale musisz przeskakiwać pomiędzy przeciwnikami, pułapkami czy bombami. Gdy staniesz w miejscu możesz spodziewać się nagłego ataku. Pamięta jednak, że zryw jest znacznie bardziej skuteczny niż poruszanie się, ponieważ zapewnia nietykalność.

Odblokowywanie broni

Na początku rozgrywki skup się na zbieraniu Chthonic Keys - Hades: Porady na start - Hades - poradnik do gry

Na początku rozgrywki skup się na zbieraniu Chthonic Keys. Dzięki nim odblokowujesz nowe bronie, dzięki czemu możesz stale rozwijać swojego bohatera.

W pierwszych podejściach do gry - jeśli masz wybór między kluczem a klejnotami lub złotem, zawsze sięgaj po klucze.

Upominki

Upominki możesz zdobyć dzięki umacnianiu więzi z bogami - Hades: Porady na start - Hades - poradnik do gry

Upominki możesz zdobyć dzięki umacnianiu więzi z bogami. Dzięki nektarom polepszą się wasze relacje. Każdy upominek wpływa na siłę i statystyki Twojego bohatera.

Pamiętaj, że upominki mają swoje poziomy. Nie skreślaj, więc danej znajomości, gdy otrzymasz prezent. Kontynuuj rozmowy z postaciom oraz dostarczaj coraz to nowsze dawki nektaru.

Zlecenia u Wykonawcy Domu

Klejnoty i diamenty, które zdobędziesz w trakcie ucieczki, są głównie wykorzystywane do płacenia Wykonawcy - Hades: Porady na start - Hades - poradnik do gry

Klejnoty i diamenty, które zdobędziesz w trakcie ucieczki, są głównie wykorzystywane do płacenia Wykonawcy. Dzięki niemu zdobywasz nowe ulepszenia i funkcje bazy oraz nowe bonusy do przyszłych prób ucieczki.

Zostało jeszcze 63% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...