Mortal Shell - poradnik do gry

Mortal Shell - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Mortal Shell: Tarsus, the First Martyr boss, jak pokonać Mortal Shell poradnik, solucja

Tarsus to boss, który wykazuje się dużą zwinnością. Podobnie jak Imrod, Tarsus ma dwie fazy, więc niech nie zdziwi cię walka z nim ponownie, gdy zbijesz jego pasek zdrowia do zera. Imrod atakuje głównie za pomocą swojego miecza oraz lodowych ataków. Pamiętaj, że Tarsus może w pewnym momencie zniknąć we mgle i pojawić się w losowym miejscu. Walka z nim na odblokowanej kamerze jest o wiele łatwiejsza.

Na samym początku walki, Tarsusa tak naprawdę nie będziesz nawet dobrze widział - Mortal Shell: Tarsus, the First Martyr boss, jak pokonać - Mortal Shell - poradnik do gry

Pierwsza faza

Na samym początku walki, Tarsusa tak naprawdę nie będziesz nawet dobrze widział. Jego atak polega na tym, że zaczyna pędzić w linii pionowej do ciebie, nigdy nie wiesz tak naprawdę z której strony zacznie do ciebie pędzić. Masz dwa wyjścia, użyć Harden (chociaż nie zawsze będziesz mógł korzystać z tego), albo wykonać unik w dobrym momencie. Jeśli nie widzisz Tarsusa, musisz bazować na słuchu. Im donośniejszy głos, tym bliżej znajduje się Tarsus. Gdy usłyszysz ten specyficzny dźwięk, wykonaj unik. Tarsus zwykle wykonuja tak 2-3 ataki.

Gdy zobaczysz Tarsusa i walka z nim będzie przypominać walkę, wykonywać może on atak, przy którym wykonuje 3 zamachu po czym po chwili atakuje z nad głowy, atak ten jest niemożliwy do sparowania - Mortal Shell: Tarsus, the First Martyr boss, jak pokonać - Mortal Shell - poradnik do gry

Gdy zobaczysz Tarsusa i walka z nim będzie przypominać walkę, wykonywać może on atak, przy którym wykonuje 3 zamachu po czym po chwili atakuje z nad głowy, atak ten jest niemożliwy do sparowania. Poczekaj na jego 3 machnięcia po czym wykonaj atak z rozbiegu przed jego 4 atakiem. W momencie wykonania ataku, użyj Harden, aby nie otrzymać obrażeń i móc dalej go atakować.

Tarsus od czasu do czasu wbija miecz w lód, po czym tworzy mroźną aurę wokół siebie - Mortal Shell: Tarsus, the First Martyr boss, jak pokonać - Mortal Shell - poradnik do gry

Tarsus od czasu do czasu wbija miecz w lód, po czym tworzy mroźną aurę wokół siebie. Gdy widzisz ten atak, od razu uciekaj w bezpieczne miejsce. Stojąc tam, otrzymujesz ciągłe obrażenia od zimna. Poczekaj aż animacja się skończy i dopiero wtedy atakuj.

Tarsus również rzuca swoim mieczem w twoją stronę, nie myśl jednak, że jesteś bezpieczny po wyrzuceniu go - Mortal Shell: Tarsus, the First Martyr boss, jak pokonać - Mortal Shell - poradnik do gry

Tarsus również rzuca swoim mieczem w twoją stronę, nie myśl jednak, że jesteś bezpieczny po wyrzuceniu go. Tarsus po chwili szarżuje w stronę miecza i wykonuje bardzo długi skok w twoją stronę, atakując cię. Uniknij atak lub użyj Harden i wtedy atakuj go.

Druga faza

Gdy zbijesz jego pasek zdrowia do zera, nastąpi po krótkiej chwili 2 faza. W niej, Tarus głównie opiera się na szybkich unikach. Zachowuje on oczywiście stare ataki. Co do nowych ataków, Tarsus wykonuje pchnięcie mieczem w twoją stronę, pokonując znaczny dystans. Atak ten jest linearny, wykonaj unik do boku i zacznij kontratak.

Kolejnym nowym atakiem jest przyzwanie lodowych sopli z ziemi - Mortal Shell: Tarsus, the First Martyr boss, jak pokonać - Mortal Shell - poradnik do gry

Kolejnym nowym atakiem jest przyzwanie lodowych sopli z ziemi. Gdy widzisz, że boss wymachuje bez celu swoją bronią, a po chwili wbija ją w lód, ucieknij jak najdalej możesz. Przyzywa on sople z ziemi, gdy jeden cię trafi, zamrozi cię i zada duże obrażenia. Najlepiej będzie przeczekać, aż wszystkie sople znikną. Uważaj jednak, gdyż sople pękając, utrudniają widoczność. W tym czasie Tarsus może już wykonywać szarżę w twoją stronę.