Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Ghost of Tsushima: Pan Shimura - boss, jak pokonać Ghost of Tsushima poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 16 lipca 2020

Na tej stronie poradnika do Ghost of Tsushima znajdziesz opis przejścia pojedynku z finałowym bossem gry, którym jest Pan Shimura (Lord Shimura). Z naszego opisu dowiesz się kiedy dochodzi do starcia z końcowym bossem, jakimi atakami dysponuje Pan Shimura oraz jak skutecznie osłabiać finałowego bossa żeby go ostatecznie pokonać.

Do konfrontacji z końcowym bossem kampanii dochodzi w ostatnim głównym queście gry - Opowieść Pana Shimury - Ghost of Tsushima: Pan Shimura - boss, jak pokonać - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Do konfrontacji z końcowym bossem kampanii dochodzi w ostatnim głównym queście gry - Opowieść Pana Shimury. Pojedynek załączy się dopiero w dalszej części questu, po odbyciu wspólnej przejażdżki konnej z Shimurą i odwiedzeniu cmentarza rodu Sakaiów.

Pojedynek z Panem Shimurą pozwala na używanie wyłącznie katany, przy czym możesz oczywiście polegać na odblokowanych opcjonalnych technikach walki w zwarciu. Zabronione jest natomiast używanie posiadanych gadżetów i broni dystansowych.

Pan Shimura najlepiej włada kataną spośród wszystkich bossów, z którymi miałeś okazję się zmierzyć - Ghost of Tsushima: Pan Shimura - boss, jak pokonać - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Pan Shimura najlepiej włada kataną spośród wszystkich bossów, z którymi miałeś okazję się zmierzyć. Nie musisz się jednak obawiać bardzo trudnej walki.

Najprostsze do sparowania lub uniknięcia są zwykłe ciosy kataną w wykonaniu Shimury. Są one niestety rzadkością.

Boss stosuje także pojedyncze niebieskie ataki i są to m - Ghost of Tsushima: Pan Shimura - boss, jak pokonać - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Boss stosuje także pojedyncze niebieskie ataki i są to m.in. pchnięcia kataną. Ważnym przypomnieniem jest to, że parowanie niebieskich ataków jest możliwe tylko w przypadku posiadania zakupionej umiejętności Nieustępliwe parowanie miecza (Unyielding Sword Parry). W przeciwnym razie musisz ich całkowicie unikać.

Największym zagrożeniem są oczywiście czerwone ataki w wykonaniu Pana Shimury - Ghost of Tsushima: Pan Shimura - boss, jak pokonać - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Największym zagrożeniem są oczywiście czerwone ataki w wykonaniu Pana Shimury. Musisz reagować na nie wykonywaniem uników lub uskoków.

Najbardziej problematyczne są serie ataków w wykonaniu bossa - Ghost of Tsushima: Pan Shimura - boss, jak pokonać - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Najbardziej problematyczne są serie ataków w wykonaniu bossa. Pan Shimura stosuje przede wszystkim dwie kombinacje:

  1. 3x czerwony atak - Gotowość do wykonania tej kombinacji możesz rozpoznać po tym, że Shimura schowa na chwilę katanę w pochwie.
  2. 2x czerwony atak + 1x niebieski atak - Po wykonaniu dwóch uników/uskoków możesz zaryzykować i spróbować sparować niebieski atak lub nie podejmować dużego ryzyka i uniknąć wszystkich 3 ataków.
Z walk z poprzednimi bossami powinieneś doskonale pamiętać, że bardzo pomocne mogą być perfekcyjne parowania aktywowane wciśnięciem L1 w ostatnim momencie i perfekcyjne uniki aktywowane wciśnięciem Kółka w ostatnim momencie - Ghost of Tsushima: Pan Shimura - boss, jak pokonać - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Z walk z poprzednimi bossami powinieneś doskonale pamiętać, że bardzo pomocne mogą być perfekcyjne parowania aktywowane wciśnięciem L1 w ostatnim momencie i perfekcyjne uniki aktywowane wciśnięciem Kółka w ostatnim momencie. W obu przypadkach musisz mieć oczywiście zakupione umiejętności.

Każde perfekcyjne parowanie lub perfekcyjny unik załączy na krótką chwilę spowolnienie czasu. Pozwoli ci to wykonać silny kontratak, który odbierze Shimurze więcej punktów zdrowia. Zagwarantuje ci to skrócenie czasu pojedynku.

Pojedynek z Shimurą zakończy się w momencie pozbawienia go wszystkich punktów zdrowia - Ghost of Tsushima: Pan Shimura - boss, jak pokonać - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Pojedynek z Shimurą zakończy się w momencie pozbawienia go wszystkich punktów zdrowia. Będziesz musiał podjąć decyzję w sprawie dalszych losów wujka głównego bohatera - możliwe warianty opisaliśmy na stronie Zakończenia.