Call of Duty Warzone - poradnik do gry

Call of Duty Warzone - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Warzone: Najlepsze miejsca do lądowania CoD Warzone poradnik, porady

Na samym początku rozgrywki w Call of Duty Warzone musicie, jako drużyna, podjąć pierwszą i bardzo istotną decyzję - gdzie wylądować? Lądowanie w CoD Warzone jest o tyle istotne, że może dać całemu zespołowi nie lada przewagę nad przeciwnikiem. Mapa Verdansk jest bardzo rozległa i znajduje się na niej wiele różnych miejsc: budynków, sklepów, stacji kolejowych, stadionów, bunkrów, a nawet baz wojskowych. Z niniejszego rozdziału Gracz dowie, jak i gdzie lądować, aby zyskać przewagę nad przeciwnikiem. Opisaliśmy dla Ciebie wszystkie najlepsze miejsca do lądowania w grze Call of Duty Warzone!

Jak i gdzie lądować w Call of Duty Warzone?

Jakie są najlepsze miejsca do lądowania to podstawowe pytanie w każdej grze typu Battle Royale. W grze Call of Duty Warzone najlepsze miejsca do lądowania zostały rozmieszczone w różnych rejonach mapy. Dzięki takiemu zabiegowi, przynajmniej jedna lub dwie najlepiej wyposażone lokacje będą dostępne dla Graczy w czasie zacieśniania się pierścienia areny.

Na mapie Verdansk znajdziesz co najmniej kilka najlepszych miejsc do lądowania, a niniejszy rozdział opisuje je wszystkie - Warzone: Najlepsze miejsca do lądowania - Call of Duty Warzone - poradnik do gry

Na mapie Verdansk znajdziesz co najmniej kilka najlepszych miejsc do lądowania, a niniejszy rozdział opisuje je wszystkie. Gracz znajdzie tutaj także informacje na temat tego, jak najlepiej i najszybciej wylądować w pożądanym miejscu.

Jak najlepiej i najszybciej wylądować w Call of Duty Warzone?

W grze Call of Duty Warzone korzystasz ze spadochronu, aby bezpiecznie wylądować na obszarze mapy Verdansk. W trakcie fazy lądowania cenne są każde sekundy, które mogą dać Ci ogromną przewagę nad przeciwnikiem, ale niestety spadochron w znacznym stopniu utrudnia całą procedurę. Aby szybciej wylądować korzystaj z bonusu do prędkości lotu!

Jak zyskać bonus do prędkości w trakcie lądowania?

Aby uzyskać bonus do prędkości lotu w grze Call of Duty Warzone musisz utrzymywać odpowiedni pułap w trakcie spadania i wciskać przycisk odpowiedzialny za ruch do przodu - Warzone: Najlepsze miejsca do lądowania - Call of Duty Warzone - poradnik do gry

Aby uzyskać bonus do prędkości lotu w grze Call of Duty Warzone musisz utrzymywać odpowiedni pułap w trakcie spadania i wciskać przycisk odpowiedzialny za ruch do przodu. Zorientujesz się, że lecisz znacznie szybciej w momencie, gdy obraz na Twoim monitorze zacznie się rozmywać, imitując pęd powietrza.

Wyskakuj jak najbliżej punktu docelowego

Ze względu na to, że najszybciej spada się centralnie w dół, staraj się wyskakiwać z samolotu najbliżej punktu docelowego. Spadając bezpośrednio nad punktem docelowym będziesz mógł otworzyć spadochron w ostatniej możliwej chwili i szybko wylądować, bez konieczności szybowania.

Jak dolecieć do odległych punktów?

Jeśli Twój punkt lądowania znajduje się w znacznej odległości od ścieżki samolotu, musisz wyskoczyć możliwie jak najwyżej, a następnie korzystać z techniki swobodne szybowanie > otwarcie spadochronu > swobodne szybowanie itd. Dzięki takiemu zabiegowi będziesz zyskiwać na prędkości i dolecisz znacznie dalej.

Czy mogę strzelać w trakcie lądowania?

W trakcie lądowania w grze Call of Duty Warzone możesz korzystać z broni, ale tylko w momencie swobodnego szybowania - Warzone: Najlepsze miejsca do lądowania - Call of Duty Warzone - poradnik do gry

W trakcie lądowania w grze Call of Duty Warzone możesz korzystać z broni, ale tylko w momencie swobodnego szybowania. Aby móc sięgnąć po broń, Twój spadochron musi być schowany. Celowanie w trakcie spadania jest niezwykle trudną sztuką do opanowania.

Czy mogę zginąć w trakcie lądowania w grze Call of Duty Warzone?

Niestety, nie otwarcie spadochronu w trakcie spadania skutkuje natychmiastową śmiercią Twojego Bohatera. Nie ma jednak w tym niczego dziwnego, bo żaden człowiek nie przeżyłby takiego upadku. Pamiętaj, że tylko otwarcie spadochronu umożliwi bezpieczne lądowanie na terenie mapy Verdansk.

Verdansk International Airport

Verdansk International Airpot to jedno z miejsc na mapie Verdansk w którym znajdziesz wyposażenie najwyżej jakości. Lotnisko to jedno z najchętniej wybieranych miejsc do lądowania w grze Call of Duty Warzone więc lądując na tym rozległym obszarze na pewno musisz liczyć się z dużą konkurencją.

Poza głównym terminalem lotniska, broni i innego uzbrojenia szukać w przyległych pomniejszych lokacjach, jak Airport Maintenance, Atlas Superstore, Storage Town, Verdansk Graveyard, czy Zhokov Boneyard - Warzone: Najlepsze miejsca do lądowania - Call of Duty Warzone - poradnik do gry

Gdzie szukać uzbrojenia na terenie Verdansk International Airport?

Poza głównym terminalem lotniska, broni i innego uzbrojenia szukać w przyległych pomniejszych lokacjach, jak Airport Maintenance, Atlas Superstore, Storage Town, Verdansk Graveyard, czy Zhokov Boneyard.

Zordaya Prison Complex

Zordaya Prison Complex to kolejne bardzo dobre miejsce do lądowania w grze Call of Duty Warzone. Więzienie Zordaya zostało umiejscowione w prawym dolnym rogu mapy więc można powiedzieć, że znajduje się na uboczu. To dobre miejsce do rozpoczęcia rozgrywki dla wszystkich Graczy, którzy najpierw wolą się uzbroić, a dopiero później zacząć szukać potencjalnych celów do zlikwidowania.

Lądując na terenie Zordaya Prison Complex staraj się celować w którąś z wież strażniczych - Warzone: Najlepsze miejsca do lądowania - Call of Duty Warzone - poradnik do gry

Gdzie szukać uzbrojenia na terenie Zordaya Prison Complex?

Lądując na terenie Zordaya Prison Complex staraj się celować w którąś z wież strażniczych. Możesz z nich spokojnie zejść korzystając z drabiny i przeszukać dalszą część kompleksu. Co bardzo istotne, na terenie więzienia Zordaya znajdziesz wiele pojazdów, które umożliwią szybkie ruszenie w głąb mapy i dalszą eksplorację.

Arklov Peak Military Base

Arklov Peak Military Base zapewni całej Twojej drużynie potrzebne uzbrojenie, ale jest bardzo obleganym miejscem do lądowania. Jeśli uda Wam się szczęśliwie wylądować w pobliżu budynków, od razu wbiegnijcie do środka, aby nie wystawiać się na ostrzał.

Broni i innego uzbrojenia szukajcie w skupisku budynków znajdującym się przy klifie - Warzone: Najlepsze miejsca do lądowania - Call of Duty Warzone - poradnik do gry

Gdzie szukać uzbrojenia na terenie Arklov Peak Military Base?

Broni i innego uzbrojenia szukajcie w skupisku budynków znajdującym się przy klifie. Musisz działać szybko i zdobyć przewagę nad przeciwnikiem, aby rozpocząć walkę na własnych warunkach. Pamiętaj, że dookoła bazy znajduje się wiele dogodnych pozycji snajperskich więc trzymaj głowę nisko i staraj się nie wychylać.

Verdansk Stadium

Verdansk Stadium to dobre miejsce do lądowania w celu zdobycia potrzebnego wyposażenia. Stadion znajduje się mniej więcej w centrum mapy Verdansk więc jest idealną bazową wypadową z której będziesz mógł wyjść w każdym możliwym kierunku.

Lądując na terenie Verdansk Stadium, uzbrojenia szukaj w takich miejscach jak: magazyn, remiza strażacka, parkingi, wszelkie możliwe wyjścia ze stadionu - Warzone: Najlepsze miejsca do lądowania - Call of Duty Warzone - poradnik do gry

Gdzie szukać uzbrojenia na terenie Verdansk Stadium?

Lądując na terenie Verdansk Stadium, uzbrojenia szukaj w takich miejscach jak: magazyn, remiza strażacka, parkingi, wszelkie możliwe wyjścia ze stadionu. Co więcej, na terenie Verdansk Stadium znajdziesz kilka stacji zakupowych i pojazdy.

Verdansk Train Station

Verdansk Train Station to kolejne bardzo dobre i niezwykle popularne miejsce do lądowania w grze Call of Duty Warzone. Dworzec kolejowy znajduje się blisko centrum mapy i umożliwia Graczowi udanie się w kilku istotnych kierunkach, jak np. Verdansk Stadium, czy Verdansk International Airport.

Obszar Verdansk Train Station jest naprawdę rozległy, a potrzebne uzbrojenie możesz znaleźć dosłownie wszędzie - Warzone: Najlepsze miejsca do lądowania - Call of Duty Warzone - poradnik do gry

Gdzie szukać uzbrojenia na terenie Verdansk Train Station?

Obszar Verdansk Train Station jest naprawdę rozległy, a potrzebne uzbrojenie możesz znaleźć dosłownie wszędzie. Jeśli będziesz mieć taką możliwość, spróbuj przeszukać największe budynki ponieważ zazwyczaj tam jest najwięcej fantów.