Chernobylite - poradnik do gry

Chernobylite - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Eksploracja w Chernobylite Chernobylite poradnik, solucja

W czasie przygody w Chernobylite będziesz eksplorować czarnobylską zonę. Świat ten jest pełen niebezpieczeństw, z którymi będziesz musiał sobie poradzić. Na tej stronie poradnika znajdziesz informacje przydatne podczas zwiedzania zony.

Podział na lokacje

Świat gry nie jest w pełni otwarty. Zamiast tego podzielono go na szereg mniejszych lokacji, między którymi możesz się przemieszczać. W czasie jednego dnia możesz odwiedzić maksymalnie jedno miejsce. Do jej wyboru służy lornetka znajdująca się na stole w kryjówce - po wejściu z nią w interakcję zobaczysz panoramę z nałożonymi miejscami, do których musisz się udać. Znajdziesz tam podstawowe informacje na temat zadań, jakie możesz wykonać.

Oprócz wyboru danej lokacji dla kierowanej przez ciebie postaci możesz także przypisać towarzysza do innego zadania - Eksploracja w Chernobylite - Chernobylite - poradnik do gry

Oprócz wyboru danej lokacji dla kierowanej przez ciebie postaci możesz także przypisać towarzysza do innego zadania. Dzięki temu jesteś w stanie wykonać kilka misji w ciągu jednego dnia. Podczas wyboru dowiesz się, jakie jest prawdopodobieństwo powodzenia misji.

Przemieszczanie się między lokacjami

Kiedy przechodzisz między lokacjami, poruszać się wewnątrz portalu tworzonego przez tytułowy Chernobylite - Eksploracja w Chernobylite - Chernobylite - poradnik do gry

Kiedy przechodzisz między lokacjami, poruszać się wewnątrz portalu tworzonego przez tytułowy Chernobylite. W czasie pobytu w danym miejscy możesz wykorzystać specjalną broń zasilaną przez kryształ. Dzięki niemu będziesz mógł wrócić do bazy. Dodatkowo w przypadku trudnych starć z przeciwnikiem, możesz wykorzystać go do ucieczki.

Eksploracja danej lokacji

Gdy trafisz do konkretnej lokacji, bardzo istotnym jest poruszanie się z licznikiem Geigera. Po świecie rozsiane są gorące punkty, w których poziom promieniowania jest wysoki. Przebywanie w nich zbyt długo negatywnie odbije się na zdrowiu postaci. Dlatego też musisz stale kontrolować poziom skażenia.

Dodatkowo z poziomu licznika możesz także uruchomić przeszukiwanie terenu, co pozwoli ci w prosty sposób zlokalizować równego rodzaju surowce. Dzięki temu będziesz w stanie zdobyć racje żywnościowe oraz pozyskać surowce przydatne w rozbudowie bazy.

W czasie eksploracji danego obszaru musisz także uważać na przeciwników - Eksploracja w Chernobylite - Chernobylite - poradnik do gry

W czasie eksploracji danego obszaru musisz także uważać na przeciwników. Spotkasz ich głównie w okolicach obszarów zabudowanych. Dlatego, gdy tylko zapuścić się w okolicę budynków musisz mieć się na baczności. Dobrym rozwiązaniem jest przykucnięcie w okolicznej wysokiej trawie. Wówczas zminimalizujesz ryzyko wykrycia.