Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint - poradnik do gry

Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Misje frakcyjne i nagrody bojowe | Ghost Recon Breakpoint Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint poradnik, tipy

Misje frakcyjne w grze Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint to coś na wzór wyzwań dziennych spotykanych w innych produkcjach. Misje te pojawiają się na krótki czas, zwykle kilkanaście godzin, a za ich ukończenie otrzymasz dodatkowe nagrody bojowe w postaci paczek z zaopatrzeniem. Z niniejszego rozdziału dowiesz się, jak działają misje frakcyjne i na jakie nagrody możesz liczyć.

Misje frakcyjne - jak się ich podjąć?

Misje frakcyjne znajdziesz na mapie świata - oznaczone są one zielonymi kropkami. - Misje frakcyjne i nagrody bojowe | Ghost Recon Breakpoint - Tom Clancys Ghost Recon Breakpoint - poradnik do gry
Misje frakcyjne znajdziesz na mapie świata - oznaczone są one zielonymi kropkami.

Misje frakcyjne pojawiają się na mapie co ustalony czas i aktywne są przez mniej więcej kilkanaście godzin. Oznaczone są one zielonymi kropkami. W ramach tych misji przyjdzie Ci wykonać proste czynności - zhackować komputer czy zniszczyć określony cel. Co więcej, misje te zawsze rozgrywają się w jednym miejscu - nie trzeba więc biegać po całej mapie, by je wykonać.

By podjąć się misji frakcyjnej, wystarczy po prostu udać się do miejsca, w którym jest ona ulokowana. Miejsce to, jak zostało wspomniane, oznaczone jest na mapie wyspy zieloną kropką. Gdy dotrzesz na miejsce, zwykle do eliminacji będzie kilkunastu wrogów, po których trzeba podjąć się wykonania celu. Gdy cel zostanie wykonany, misja frakcyjna zostanie ukończona - nie trzeba nikomu "odnosić" zadania, nie pojawi się też grupka wrogów, którą trzeba wybić, by je ukończyć.

Nagrody za misje frakcyjne

Nagród za ukończenie misji frakcyjnych jest całe zatrzęsienie - od przedmiotów kosmetycznych, po pojazdy. - Misje frakcyjne i nagrody bojowe | Ghost Recon Breakpoint - Tom Clancys Ghost Recon Breakpoint - poradnik do gry
Nagród za ukończenie misji frakcyjnych jest całe zatrzęsienie - od przedmiotów kosmetycznych, po pojazdy.

Ukończenie misji frakcyjnej podniesie poziom Twojej rangi bojowej - ten sprawdzić można otwierając menu, wchodząc do zakładki Tablica Celów (Objectives Board), a następnie klikając w prawej części ekranu na Nagrody Bojowe (Battle Rewards). Za każdym razem, gdy uda Ci się zapełnić pokazany w tym oknie pasek rangi bojowej, Twój poziom wzrośnie. Z kolei z każdym kolejnym odblokowanym poziomem otrzymasz w nagrodzie powiązaną z nim paczkę - może to być element kosmetyczny, schemat broni czy nawet pojazd.

Uwaga - Twoja ranga bojowa to całkowicie odmienna rzecz od poziomu postaci. Zdobywa się je równolegle co "normalne" poziomy, wyłącznie za wykonywanie misji frakcyjnych.

Porady

Ukończenie misji frakcyjnej wymaga zwykle podjęcia się prostej czynności - jak shackowanie komputera. - Misje frakcyjne i nagrody bojowe | Ghost Recon Breakpoint - Tom Clancys Ghost Recon Breakpoint - poradnik do gry
Ukończenie misji frakcyjnej wymaga zwykle podjęcia się prostej czynności - jak shackowanie komputera.

Na koniec garść porad związanych z mechaniką misji frakcyjnych, mianowicie:

  1. Warto podejmować się misji frakcyjnych, gdy te tylko są aktywne. Ich ukończenie zajmuje zwykle kilkanaście minut, za ich wykonanie otrzymasz punkty bojowe, które pozwalają odblokować użyteczne przedmioty, a w obrębie lokalizacji, w której się rozgrywają, jest też sporo pojemników ze sprzętem do zebrania.
  2. Czas na zdobycie rangi bojowej postaci jest ograniczony. Na tą chwilę to około 2 miesiące - czas dobiega końca z początkiem grudnia. Po upływie tego czasu poziom rangi zostanie zresetowany, rozpocznie się nowy sezon i zdobywanie kolejnych poziomów trzeba będzie rozpocząć od początku.
  3. Jeśli nie jesteś w stanie poradzić sobie z misją frakcyjną w pojedynkę, zaproś do gry innego gracza albo dołącz do istniejącej drużyny. Ukończenie misji frakcyjnych w grupie to błahostka, a cały proces zajmie wam kilka minut.