Code Vein - poradnik do gry

Decayed Ship Interior | Solucja Code Vein Code Vein poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 26 września 2019

Na kolejnej stronie poradnika do Code Vein dowiesz się o drugiej części regionu Area H-14. Dowiesz się z niej o tym, jak odblokować trudno dostępne miejsca, gdzie znaleźć skrzynie oraz jak dostać się do trzeciej, ostatniej części regionu.

Wejdź drabiną na górę, tam podnieś z ciała żołnierza Map: Town of Sacrifice oraz Powerful Spices - Decayed Ship Interior | Solucja Code Vein - Code Vein - poradnik do gry

Wejdź drabiną na górę, tam podnieś z ciała żołnierza Map: Town of Sacrifice oraz Powerful Spices.

Zejdź na dół i idź w górę - Decayed Ship Interior | Solucja Code Vein - Code Vein - poradnik do gry

Zejdź na dół i idź w górę. Przed tobą przeciwnik na górze (jeden również zeskoczy na twoje plecy, gdy się zbliżysz), oraz Rotten Mistle. Aby się tam dostać zeskoczyć na jedną platformę (o tym za chwilę).

Gdy dotrzesz do końca drogi, skręć w lewo a potem od razu w prawo - Decayed Ship Interior | Solucja Code Vein - Code Vein - poradnik do gry

Gdy dotrzesz do końca drogi, skręć w lewo a potem od razu w prawo. Droga prowadzi do ukrytej ścieżki, dzięki której znajdziesz skrzynię z Night Spear +3. Zeskocz i wróć skąd przybyłeś. Po lewej stronie jaskiń znajdziesz Awake MJ109 oraz Blood Cartridge (x3).

Idź w prawo, tam spotkasz przeciwnika z tarczą, pokonaj go - Decayed Ship Interior | Solucja Code Vein - Code Vein - poradnik do gry

Idź w prawo, tam spotkasz przeciwnika z tarczą, pokonaj go. Stamtąd zejdź drabiną na dół. Znajdziesz tam potężnego żołnierza w białym pancerzu. Po pokonaniu go otwórz skrzynię, znajdziesz w niej Blood Veil Raven Fatigues +3. Idź kawałek dalej i podnieś Regen Activation Factor (wzmacnia ilość odzyskiwanego HP). Po zebraniu przedmiotów, wróć na górę drabiną.

Kawałek dalej będzie stał czerwony Demon - Decayed Ship Interior | Solucja Code Vein - Code Vein - poradnik do gry

Kawałek dalej będzie stał czerwony Demon. Pokonując go, rozwal drewniane skrzynie.

Zeskocz w prawo na podłoże - Decayed Ship Interior | Solucja Code Vein - Code Vein - poradnik do gry

Zeskocz w prawo na podłoże. Uważaj jednak, gdyż droga jest wąska, a spotkasz tam dwóch przeciwników.

Na końcu drogi znajdziesz wspomniany wcześniej Rotten Mistle - Decayed Ship Interior | Solucja Code Vein - Code Vein - poradnik do gry

Na końcu drogi znajdziesz wspomniany wcześniej Rotten Mistle. Wróć do miejsca spotkania czerwonego the Lost, tym razem wybierz drogę w lewo. Będzie tam kilku przeciwników do pokonania. Podnieś Elegant Fountain Pen. Idź dalej przed siebie.

Zatrzymaj się w tym momencie (patrz screen) - Decayed Ship Interior | Solucja Code Vein - Code Vein - poradnik do gry

Zatrzymaj się w tym momencie (patrz screen). Zeskocz i idź przed siebie. Po lewej stronie znajduje się drabina, jednak zanim po niej wejdziesz, kawałek dalej jest skrzynia której pilnuje przeciwnik. Uważaj, bo może cię łatwo zepchnąć do przepaści. Po pokonaniu go otwórz skrzynie z Broadsword +3. Teraz możesz spokojnie wejść po drabinie. Idź prosto, po lewej stronie znajduje się mini arena, w której spotkasz trzech dużych przeciwników. Póki co jednak zostaw ich i idź kawałek prosto do momentu zauważenia drabiny. Zejdź nią w dół.

Na wprost ciebie będzie siedział czerwony Demon, pilnujący Regen Inducer - Decayed Ship Interior | Solucja Code Vein - Code Vein - poradnik do gry

Na wprost ciebie będzie siedział czerwony Demon, pilnujący Regen Inducer. Wróć drabiną do mini areny. Najlepiej zbawić pojedynczo przeciwników, aby nie walczyć z trzema naraz. Po pokonaniu ich podnieś Darkseeker Vestige Part B, po czym idź drugą drogą i zejdź po drabinie. Tam, krocząc po wąskim przejściu czekać będzie jeden przeciwnik. Lepiej nie walczyć z nim na tym przejściu. Dalej znajdziesz Rotten Mistle. Po oczyszczeniu wróć do Mistle Decayed Ship Interior.

Wejdź ponownie na górę po drabinie, zeskocz z platformy i kieruj się do wąskiego przejścia (patrz screen) - Decayed Ship Interior | Solucja Code Vein - Code Vein - poradnik do gry

Wejdź ponownie na górę po drabinie, zeskocz z platformy i kieruj się do wąskiego przejścia (patrz screen). Tam podnieś Anti-slow (x3).

Kawałek dalej będziesz walczył z kilkoma przeciwnikami (jeden skrywa się za ścianą po prawej stronie) - Decayed Ship Interior | Solucja Code Vein - Code Vein - poradnik do gry

Kawałek dalej będziesz walczył z kilkoma przeciwnikami (jeden skrywa się za ścianą po prawej stronie). Po pokonaniu ich, podnieś Blood Cartridge (x3). Skręć w lewo, tam rozpraw się ze stworami strzelającymi ogniem. Uważaj jednak, gdyż przy krawędzi urwiska zwisa dwóch przeciwników.

Po rozprawieniu się z nimi zniszcz drewniane skrzynie - Decayed Ship Interior | Solucja Code Vein - Code Vein - poradnik do gry

Po rozprawieniu się z nimi zniszcz drewniane skrzynie. Tam znajdziesz Darkseeker Vestige Part A.

Po podniesieniu wszystkich rzeczy powinieneś udać się do jaskini, której strzeże jeden duży przeciwnik, pokonaj go, idź w głąb jaskini, tam znajdziesz zejście na dół, użyj drabiny i odblokuj Mistle Frozen Seabed - Decayed Ship Interior | Solucja Code Vein - Code Vein - poradnik do gry

Po podniesieniu wszystkich rzeczy powinieneś udać się do jaskini, której strzeże jeden duży przeciwnik, pokonaj go, idź w głąb jaskini, tam znajdziesz zejście na dół, użyj drabiny i odblokuj Mistle Frozen Seabed.