Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Wolfenstein: Youngblood - poradnik do gry

Wolfenstein: Youngblood - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Prison Break | Misje poboczne w Wolfenstein Youngblood Wolfenstein: Youngblood poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Wolfenstein: Youngblood znajdziesz szczegółowy opis przejścia pobocznej misji Prison Break. Zadanie to dotyczy włamania się do więzienia w dzielnicy Brat 1 z zamiarem oswobodzenia grupy więźniów.

Kto zleca misję: Porozmawiaj z Marią Laurent w kryjówce w katakumbach - Prison Break | Misje poboczne w Wolfenstein Youngblood - Wolfenstein: Youngblood - poradnik do gry

Kto zleca misję: Porozmawiaj z Marią Laurent w kryjówce w katakumbach.

Zadanie to zalicza się w dzielnicy Brat 1, w której mogłeś odblokować punkt szybkiej podróży (stację metra) - informacje na ten temat znajdziesz na osobnych stronach poradnika. Po dotarciu do dzielnicy ustaw opisywaną misję jako aktywną i podążaj za wskazaniami na mini-mapie.

Musisz włamać się do więzienia. Jeśli skorzystałeś wcześniej ze skrótu, to po dotarciu do budynku Gestapo z powyższego obrazka możesz wybrać dowolne boczne schody i od razu wejść do środka. W przeciwnym razie musisz wybrać okrężną drogę do więzienia.

Niezależnie od wybranej trasy przemarszu dotrzyj do windy podróżującej do więzienia - Prison Break | Misje poboczne w Wolfenstein Youngblood - Wolfenstein: Youngblood - poradnik do gry

Niezależnie od wybranej trasy przemarszu dotrzyj do windy podróżującej do więzienia. Twoim zadaniem jest otwarcie skrzydła C (Wing C). Napotykanych nazistów możesz eliminować lub podejmować próby przekradania się obok nich. Siostry muszą dotrzeć do pomieszczenia z dwoma dźwigniami i każda z nich musi pociągnąć za jedną z nich.

Po uwolnieniu więźniów trzeba jeszcze uciec z więzienia - Prison Break | Misje poboczne w Wolfenstein Youngblood - Wolfenstein: Youngblood - poradnik do gry

Po uwolnieniu więźniów trzeba jeszcze uciec z więzienia. Wyrusz w drogę powrotną do windy, ale spodziewaj się przybycia posiłków. Na pewno będą wśród nich Laser Supersoldaci i pierwszego superżołnierza możesz spotkać już po wyjściu z pomieszczenia z dźwigniami. W zależności od sytuacji używaj broni do walk na krótkim lub długim dystansie i oczywiście takich, które mogą niszczyć "poziome" osłony.

Po ucieczce z więzienia powróć do Katakumb i porozmawiaj z Marią żeby zakończyć misję.

Nagrody za ukończenie misji: 9100 XP, 455 srebrnych monet, 1 punkt rozwoju.