Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Control - poradnik do gry

Control - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Control: Środki zaradcze Zarządu i Odprawy Control poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 1 lutego 2021

W poniższym rozdziale naszego poradnika do Control omawiamy, czym są Środki zaradcze Zarządu. Podczas odwiedzania punktów kontrolnych, odnajdziesz opcję podjęcia tych tajemniczych misji.

Środki zaradcze Zarządu można potraktować jako wyzwania w trakcie walki - Control: Środki zaradcze Zarządu i Odprawy - Control - poradnik do gry

Środki zaradcze Zarządu można potraktować jako wyzwania w trakcie walki. Bardzo często, zadania opierają się na zabiciu wrogów w określony sposób, dotarciu do określonego pomieszczenia i walce z grupką wrogów, czy np. pozostanie przy życiu podczas eksterminacji Syku. Oczywiście, za wypełnienie zadania zostaniemy nagrodzeni.

Środki zaradcze Zarządu to dobry sposób na zgromadzenie dodatkowej ilości materiałów, modyfikacji, czy punktów źródła. Misje są co jakiś czas odświeżane, więc warto zaglądać do nich i wybierać te, które na pewno zrealizujemy w najbliższym czasie. Warto o nich pamiętać, gdyż to dobry sposób na szybsze wzmocnienie postaci i pozyskanie większej ilości modyfikacji.

Odprawy (Bureau Alerts) z kolei, to losowe zadania, które pojawiają co jakiś czas, podczas rozgrywki - Control: Środki zaradcze Zarządu i Odprawy - Control - poradnik do gry

Odprawy (Bureau Alerts) z kolei, to losowe zadania, które pojawiają co jakiś czas, podczas rozgrywki. Musisz udać się we wskazane miejsce, gdzie czeka cię walka z naprawdę dużą ilością przeciwników.

Nagrodą są znacznie lepsze nagrody niż podczas zwykłych misji wykonywanych w Środkach zaradczych Zarządu. Zadania są te też ograniczone czasowo - na ich aktywacje masz określony czas np. 20 minut. Jeśli polegniesz w trakcie Odprawy, utracisz możliwość ukończenia jej i będziesz musiał poczekać, aż pojawi się nowe zadanie.