Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Control - poradnik do gry

Control - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Control: Przymusowi widzowie - solucja, opis przejścia Control poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 2 lutego 2021

Kolejna strona naszego poradnika do gry Control, zawiera opis przejścia zadania pobocznego Przymusowi widzowie. Dowiesz się m.in. jak ustawić prawidłowy symbol, jak pokonać wrogów w świecie astralnym i jak odblokować moc Przechwycenie.

Miejsce rozpoczęcia zadania: Sektor badawczy, obok pokoju Parapsychologia - Control: Przymusowi widzowie - solucja, opis przejścia - Control - poradnik do gry

Miejsce rozpoczęcia zadania: Sektor badawczy, obok pokoju Parapsychologia. Należy podnieść notatkę na biurku.

Opis: Idź do pokoju Parapsychologia - Control: Przymusowi widzowie - solucja, opis przejścia - Control - poradnik do gry

Opis: Idź do pokoju Parapsychologia. Trafisz na pomieszczenie, gdzie stoi pokaźna grupa przeciwników. Nie zaatakują cię, ponieważ są skupieni na jednym punkcie. Skieruj się w stronę tego miejsca. Jet ono odgrodzone. Dotarcie tam wymaga przejścia korytarzem. Idź nim, a trafisz do sterowni. Musisz ustawić symbol w identyczny sposób, jak prezentuje powyższy obrazek.

Wejdź do otwartego pomieszczenia i wejdź w interakcję ze znajdującym się tam obiektem - Control: Przymusowi widzowie - solucja, opis przejścia - Control - poradnik do gry

Wejdź do otwartego pomieszczenia i wejdź w interakcję ze znajdującym się tam obiektem. W ten sposób zostaniesz przeniesiony do świata astralnego. Znajdziesz tam grupę przeciwników do pokonania. W trakcie walki, opanujesz nową moc - przejmowanie wrogów. Musisz obniżyć ich poziom zdrowia do niższego, a później z bezpiecznego dystansu możesz przejąć ich, by pomogli ci w walce. Działa to na podobnej zasadzie do kontroli umysłu.

Za wykonanie zadania oprócz mocy Przechwycenie zdobędziesz materiały, modyfikacje do broni i trzy punkty umiejętności.