Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Crash Team Racing Nitro-Fueled - poradnik do gry

Crash Team Racing Nitro-Fueled - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Dostępne bronie w Crash Team Racing Nitro Fueled Crash Team Racing Nitro-Fueled poradnik, porady

Ostatnia aktualizacja: 26 czerwca 2019

W Crash Team Racing Nitro Fueled jest dostępnych jedenaście broni:

  1. zielona butelka - na chwilę zatrzymuje przeciwnika. Po zebraniu 10 owoców wumpa zmienia się w czerwoną butelkę, która dodatkowo spowalnia przeciwnika na krótki czas. Można ją rzucić przed siebie, aby to zrobić należy przed użyciem dać lewą gałkę analoga do przodu.
  2. TNT - klasyka gatunku w tej serii. Przeciwnik który wjedzie w TNT sprawi, że spadnie mu na głowę, i jeżeli nic nie zrobi to go zatrzyma na dłuższą chwilę. Jednak TNT da się zrzucić z głowy wciskając L1/R1 (dostaje się za to dodatkowo trofeum - Get off me!). Po zebraniu 10 owoców wumpa zmienia się w Nitro które wybucha od razu po najechanie w nie.
  3. rakieta namierzająca/trzy rakiety namierzające - jak nazwa wskazuje po wystrzeleniu pędzi w kierunku pobliskiego oponenta. Po zebraniu 10 owoców wumpa zmieniają się w ulepszone rakiety, które lecą szybciej i są bardziej przecyzyjne.
  4. kula armatnia/trzy kule armatnie - wystrzeliwuje kulę armatnią przed siebie lub za siebie dając lewego analoga w dół. Możecie zdetonować ją zdalnie wciskając kółko. Po zebraniu 10 owoców wumpa bomba ma większy obszar wybuchu, dzięki czemu może trafić nawet kilku oponentów naraz.
1 - Dostępne bronie w Crash Team Racing Nitro Fueled - Crash Team Racing Nitro-Fueled - poradnik do gry
  1. osłona - na pewien czas tworzy tarczę wokół postaci blokując jeden atak lub przeszkodę na mapie. Można ją wystrzelić przed siebie by zranić oponenta. Po zebraniu 10 owoców wumpa osłona nie zniknie dopóki jej nie wystrzelimy, jednocześnie nie możecie wtedy przyspieszać losowania broni ani użyc nowo zebranej.
  2. zegar - jego możecie wylosować, będąc mocno w tyle za oponentami. Spowalnia wszystkich z wyjątkiem posiadacza i pozwala nadgonić resztę. Po zebraniu 10 owoców wumpa działanie zegara jest wydłużone.
  3. dopalacz - na krótki czas daje efekt przyspieszenia. Po zebraniu 10 owoców wumpa dopalacz działa dłużej i daje nieznacznie zwiększa przyspieszenie.
  4. Warp Orb - tak samo jak zegar, możecie go wylosować będąc znacznie na tyłach podczas wyścigu. Atakuje ona kilku graczy będących przed nami. Po zebraniu 10 owoców wumpa kula zaatakuje każdego przeciwnika przed nami.
  5. Aku-Aku/Uka-Uka (w zależności od wyboru postaci) - daje przyspieszenie, tarczę oraz po zetknięciu się z oponentem wytrąca go z równowagi. Po zebraniu 10 owoców wumpa wydłuża się czas działania oraz nieznacznie zwiększa prędkość.
  6. niewidzialność - dostępna tylko w trybie bitwy. Sprawia że postać oraz korpus gokartu staje się niewidzialny i uniemożliwia zaatakowanie przez bronie namierzające (rakiety, Warp Orb). Po zebraniu 10 owoców wumpa efekt działa dłużej.
  7. super dopalacz - dostępny tylko w trybie bitwy. Daje efekt super dopalacza i działa on bardzo długo, przestanie działać jeśli puścicie przycisk gazu. Po zebraniu 10 owoców wumpa super dopalacz trwa dłużej.