Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Mortal Kombat 11 - poradnik do gry

Mortal Kombat 11 - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Geras | Charakterystyka postaci w Mortal Kombat 11 Mortal Kombat 11 poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 28 maja 2019

Geras to jedna z nowych postaci, która pojawiła się w grze Mortal Kombat 11 - Geras | Charakterystyka postaci w Mortal Kombat 11 - Mortal Kombat 11 - poradnik do gry

Geras to jedna z nowych postaci, która pojawiła się w grze Mortal Kombat 11. Geras to potężny zawodnik, który preferuje styl awanturnika - mocne ciosy i rzuty. Geras potrafi kontrolować czas dzięki czemu może przytrzymać przeciwnika przez krótką chwilę i bezkarnie go okładać. Co więcej, Geras ma bardzo łatwe do wykonania Krushing Blows i świetnie trzyma przeciwnika na dystans. To wszystko tworzy z niego topowego zawodnika wśród wszystkich postaci dostępnych w Mortal Kombat 11.

Umiejętność specjalna - Bed of Spikes

< - Geras | Charakterystyka postaci w Mortal Kombat 11 - Mortal Kombat 11 - poradnik do gry

< > 2

Bed of Spikes to jedna z kluczowych zdolności specjalnych Gerasa, która pozwala na tworzenie bardzo mocnych kombosów. Geras chwyta przeciwnika, a następnie rzuca go na kolce z piasku. Bed of Spikes może zostać wzmocnione dzięki czemu dodatkowo wyrzucasz przeciwnika w powietrze, co pozwala na kontynuowanie juggle.

Umiejętność specjalna - Quick Sand

V < - Geras | Charakterystyka postaci w Mortal Kombat 11 - Mortal Kombat 11 - poradnik do gry

V < 3

Geras zapada się w ziemię i pojawia się za przeciwnikiem, łapiąc go i wykonując rzut. Co bardzo istotne, w trakcie wykonywania ruchu specjalnego Quick Sand, Geras pozostaje niewrażliwy na wszelkie pociski. Quick Sand może być użyta na całym obszarze areny więc przeciwnik musi mieć się na baczności.

Umiejętność specjalna - Temporal Advantage

< - Geras | Charakterystyka postaci w Mortal Kombat 11 - Mortal Kombat 11 - poradnik do gry

< > 3

Temporal Advantage to kolejna kluczowa umiejętność specjalna w trakcie tworzenia kombosów. Geras zatrzymuje w miejscu swojego przeciwnika, a następnie odpycha go do tyłu. Ruch specjalny Temporal Advantage może zostać wzmocniony dzięki czemu zamrozisz przeciwnika w miejscu i będziesz w stanie bezkarnie go okładać przez krótką chwilę.

Umiejętność specjalna - Sand Pillar

V > - Geras | Charakterystyka postaci w Mortal Kombat 11 - Mortal Kombat 11 - poradnik do gry

V > 3

Geras tworzy piaskowy filar, który wychodzi spod ziemi i wyrzuca przeciwnika w powietrzę. Sand Pillar wykorzystuje się przede wszystkim do trzymania przeciwnika na dystans lub do wyrządzenia nieco obrażeń z bezpiecznej odległości, aby np. dobić rywala.

Umiejętność specjalna - Gauntlet Of The Ages

V < - Geras | Charakterystyka postaci w Mortal Kombat 11 - Mortal Kombat 11 - poradnik do gry

V < 2

Geras ładuje swoją rękawicę, a następnie może zadać potężny cios. Ilość ładunków wpływa na ilość wyrządzonych obrażeń. Warto tutaj zaznaczyć fakt, że po maksymalnym naładowaniu Gauntlet Of The Ages (3 ładunki), możesz wyrządzić Krushing Blow po udanym ciosie.

Geras - proste kombo 322 obrażeń

  1. 2 1 , Bed of Spikes AMP (< > 2, Interakcja) , >> 4 , Bed of Spikes (< > 2).

Podstawowe kombo Gerasa, które wyrządza 322 obrażeń i wykorzystuje jedno wzmocnienie. Nieco problemów może przysporzyć przejście z Bed os Spikes do >> 4 ponieważ trzeba złapać odpowiedni timing. Musisz zacząć dash w momencie, gdy przeciwnik wylatuje spod ziemi.

Geras - proste kombo 339 obrażeń

  1. < 2 2 , Bed of Spikes AMP (< > 2, Interakcja) , >> 4 , Bed of Spikes (< > 2).

Kolejne proste kombo Gerasa, które wyrządza 389 obrażeń i wykorzystuje jedno wzmocnienie. Od wcześniejszego kombo różni się tylko openerem, czyli ruchem < 2 2.

Geras - kombo 349 obrażeń z Fatal Blow

  1. 1 1 , Temporal Advantage AMP (< > 1, Interakcja) , V 2 2 , >> 4 , FB.

Kolejne niezbyt skomplikowane kombo Gerasa, które wyrządza 349 obrażeń, wykorzystuje jedno wzmocnienie i kończy się Fatal Blow. Jedynym problemem może być tutaj przejście z V 2 2 do >> 4. Pamiętaj, aby aktywować Fatal Blow zaraz po wykonaniu kopnięcia. Jeśli się spóźnisz, przeciwnik zdąży upaść na ziemię.

Geras - kombo 431 obrażeń z Fatal Blow

  1. < 2 2 , Bed of Spikes AMP (< > 2, Interakcja) , >> , > 3 , Temporal Advantage AMP (< > 1, Interakcja) , V 2 2 , FB.

Bardziej skomplikowane kombo z wykorzystaniem Fatal Blow, które wyrządza aż 431 obrażeń (43%) i wykorzystuje dwa wzmocnienia. Najwięcej problemów przysporzy Ci przejście z Bed of Spikes AMP do >> i > 3. Trzeba tutaj wyczuć odpowiedni timing. Należy także zwrócić uwagę na to, aby jak najszybciej wykonać ruch V 2 2 - robi się to praktycznie z miejsca. Nawet najmniejszy ruch do przodu może spowodować, że nie zdążysz aktywować Fatal Blow.

Geras - kombo w narożniku 321 obrażeń

  1. 2 1 2 , 3 , Bed of Spikes AMP (< > 2, Interakcja) , Bed of Spikes (< > 2).

Proste kombo w narożniku, które wyrządza 321 obrażeń i wykorzystuje jedno wzmocnienie. Zaczynasz 2 1 2, a następnie przechodzisz z prostego kopnięcia 3 do Bed of Spikes AMP. Po zakończonym openerze musisz wstrzymać się na ułamek sekundy z wykonaniem kopnięcia - inaczej miniesz się z celem.

Geras - kombo w narożniku 357 obrażeń

  1. JU/F 3 , 1 1 , Bed of Spikes AMP (< > 2, Interakcja) , > 3 , Bed of Spikes (< > 2).

Kolejne ciekawe kombo w narożniku. Tym razem wyrządzisz 357 obrażeń i wykorzystasz jedno wzmocnienie. Zaczynasz od kopnięcia z wyskoku i przechodzisz do dwóch prostych ciosów pięścią (1 1). Ciosy pięścią musisz zacząć od razu po wylądowaniu, aby przeciwnik znajdował się na odpowiedniej wysokości, co pozwoli na kontynuowanie juggle.