Ace Combat 7 Skies Unknown - poradnik do gry

SPIS TREŚCI
Ace Combat 7 Skies Unknown - poradnik do gry

Ace Combat 7 Skies Unknown - poradnik do gry

Najlepsze porady i tipsy. Poradnik do Ace Combat 7 Skies Unknown to zbiór kluczowych i praktycznych porad przydatnych każdemu początkującemu pilotowi myśliwca. Dowiesz się tu, które samoloty są najlepsze, jakie wybierać bronie specjalne oraz poznasz porady na start.

Zostań asem przestworzy! Poradnik do gry Ace Combat 7: Skies Unknown zawiera zbiór najlepszych wskazówek oraz informacji na temat tej klasycznej gry zręcznościowej z samolotami w roli głównej. Dowiesz się tutaj jak dobrać właściwe części i uzbrojenie do swojej maszyny oraz jak panować i walczyć w powietrzu.

Poradnik do gry Ace Combat 7: Skies Unknown pozwoli Ci przetrwać w powietrzu za sterami ulubionej maszyny bojowej i siać zniszczenie prosto z nieba! To kompendium wiedzy, w którym znajdziesz podstawowe informacje na temat dostępnych samolotów, ich wyposażenia i uzbrojenia. Dowiesz się jak skutecznie walczyć z wrogimi dronami i atakować cele na ziemi.

W naszych poradach znajdziesz garść przydatnych informacji na sam początek przygody z grą Ace Combat 7: Skies Unknown oraz dział FAQ, czyli najczęstsze pytania dotyczące rozgrywki. Uzupełnieniem poradnika są wymagania sprzętowe oraz garść porad dla użytkowników komputerów PC.

Dariusz DM Matusiak (www.gry-online.pl)

Porady na start

Ten rozdział poradnika zawiera podstawowe informacje i wskazówki, pozwalające szybko odkryć radość z latania i bycia wirtualnym pilotem. Zbiór porad ułatwi Ci pierwsze chwile z grą, wyjaśni, jak dobrać i wyposażyć samolot, jak walczyć w powietrzu i atakować cele naziemne.

  1. Porady na start
  2. Najlepsze samoloty i rodzaje samolotów
  3. Walka powietrzna
  4. Atakowanie celów naziemnych
  5. Rodzaje części i uzbrojenia oraz bronie specjalne

FAQ

Dział najczęściej zadawanych pytań wyjaśni Ci wiele szczegółów na temat rozgrywki oraz ewentualnych problemów, na które możesz się natknąć podczas gry. Poniższe strony są uzupełnieniem porad na start. Znajdziesz tu informacje na temat samej rozgrywki oraz ogólnej obsługi gry.

  1. Czy mogę zmienić poziom trudności w trakcie kampanii?
  2. Dlaczego rakiety nie trafiają w cel mimo pełnego namierzenia?
  3. Dlaczego nie mogę wybrać skórek i emblematów na samolot w trybie kampanii?
  4. Jak pokonać bossa Arsenal Bird?
  5. Jak odblokować unikalne skórki?
  6. Czym różni się tryb sterowania "normalny" i "ekspert"?
  7. Czy gra obsługuje joysticki?

Wymagania sprzętowe

W tym rozdziale dowiesz się czy Twój komputer pozwoli uruchomić grę Ace Combat 7: Skies Unknown. Dowiesz się jakie opcje graficzne i kontrolery obsługuje gra, oraz co zrobić, by poprawić płynność wyświetlanej animacji.

  1. Wymagania sprzętowe Ace Combat 7: Skies Unknown

Informacje o Ace Combat 7 Skies Unknown - poradnik do gry

Autor : Dariusz DM Matusiak

Ostatnia aktualizacja : 24 stycznia 2019

Ace Combat 7: Skies Unknown - screen - 2018-09-20 - 383429Ace Combat 7: Skies Unknown - screen - 2018-09-20 - 383428Ace Combat 7: Skies Unknown - screen - 2018-09-20 - 383427Ace Combat 7: Skies Unknown - screen - 2018-09-20 - 383426Ace Combat 7: Skies Unknown - screen - 2018-09-20 - 383425Ace Combat 7: Skies Unknown - screen - 2018-09-20 - 383424Ace Combat 7: Skies Unknown - screen - 2018-09-20 - 383423Ace Combat 7: Skies Unknown - screen - 2018-09-20 - 383422Ace Combat 7: Skies Unknown - screen - 2018-09-20 - 383421