Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Resident Evil 2 - poradnik do gry

Resident Evil 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zdobycie identyfikatora i ucieczka | Posterunek policji w Resident Evil 2 Resident Evil 2 poradnik, solucja

Kolejny rozdział w historii Claire w Resident Evil 2 opisuje jej drogę do zdobycia identyfikatora policyjnego, który umożliwi jej ucieczkę z posterunku policji w Raccoon City, przez parking policyjny. Aby go zdobyć musisz jednak zdobyć czerwony klucz kier, dwa brakujące w panelu urządzenia elektryczne rozwiązując zagadkę w wieży zegarowej, po czym finalnie rozwiązać prostą zagadkę z prądem elektrycznym. Gdy rozwiążesz ostatnią zagadkę, wątek zostanie chwilowo przerwany przez historię Sherry w sierocińcu, która odbywa się równolegle do fabuły Claire.

Zdobądź Czerwony klucz kier

Przedostań się przez tą kratę, by zdobyć identyfikator i uciec z posterunku przez parking - Zdobycie identyfikatora i ucieczka | Posterunek policji w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry
Przedostań się przez tą kratę, by zdobyć identyfikator i uciec z posterunku przez parking
Wyjdź z gabinetu przez otwarte drzwi - Zdobycie identyfikatora i ucieczka | Posterunek policji w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Wyjdź z gabinetu przez otwarte drzwi. Zobaczysz tu kraty: za nimi znajduje się identyfikator, dzięki któremu wydostaniesz się z posterunku przez parking i będziesz mógł kontynuować grę - popatrz na niego, by zaktualizować cele zadania. Teraz jednak przejdź na koniec korytarza i podnieś obrazek na komodzie. Otwórz inwentarz i zbadaj obrazek - po jego odwróceniu zbierzesz czerwony klucz (kier). Używając tego klucza opuścisz Biuro komendanta.

Powrót do Głównego Holu i Tyran

Przy schodach znajdziesz figurkę Szopa do zestrzelenia (sekret) - Zdobycie identyfikatora i ucieczka | Posterunek policji w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry
Przy schodach znajdziesz figurkę Szopa do zestrzelenia (sekret)

Przy schodach za gabinetem udaj się na górę (na dole znajdziesz skrzynkę, która pomoże ci odblokować trzecią broń - więcej informacji w rozdziale Jak zdobyć trzecią broń w zbrojowni? w dziale FAQ.

Zostało jeszcze 71% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie