Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Resident Evil 2 - poradnik do gry

Resident Evil 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zdobądź niebieski klucz (pik) | Posterunek policji w Resident Evil 2 Resident Evil 2 poradnik, solucja

Czeka cię teraz drugie zadanie na posterunku policji w Raccoon City w grze Resident Evil 2. Musisz zdobyć niebieski klucz (pik). Posłuży on do otwarcia niektórych drzwi w budynku oznaczonych tym znakiem i jest przedmiotem fabularnym, bez którego nie możesz kontynuować rozgrywki.

Używając noża, który otrzymałeś od policjanta Marvina po zdobyciu dziennika i powrocie do Głównego holu, przetnij taśmy przy przełączniku od drugiej bramy przy wejściu do budynku - Zdobądź niebieski klucz (pik) | Posterunek policji w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Używając noża, który otrzymałeś od policjanta Marvina po zdobyciu dziennika i powrocie do Głównego holu, przetnij taśmy przy przełączniku od drugiej bramy przy wejściu do budynku. Zmierzaj tym korytarzem przed siebie ignorując oponentów, aż do pokoiku na jego końcu, od północnej strony.

Wespnij się i przejdź przez okienko pod sufitem - Zdobądź niebieski klucz (pik) | Posterunek policji w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry
Wespnij się i przejdź przez okienko pod sufitem

W tym pokoju warto zebrać mapę wiszącą na tablicy. Wespnij się do okienka przy ścianie i przejdź na sąsiedni korytarz. Teraz kieruj się korytarzem do jego końca, gdzie zaczynają się schody. Za drzwiami na parterze, obok schodów, znajdziesz maszynę do pisania (zapis gry).

Teraz udaj się dwa piętrz wyżej (na 3F) - Zdobądź niebieski klucz (pik) | Posterunek policji w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Teraz udaj się dwa piętrz wyżej (na 3F). Tam w małym pokoiku na biurku znajdziesz poszukiwany niebieski klucz pik. Teraz musisz wrócić do Głównego holu: możesz przejść na tym piętrze do końca korytarza, przejść przez magazyn i dotrzeć do Biblioteki, która łączy się z holem.

Możesz też zejść schodami na parter i przejść przez biuro (pomieszczenie obok okienka, przez które przeskakiwałeś). W obu wymienionych pomieszczeniach znajdziesz drzwi które do otwarcia wymagają niebieskiego klucza: wjedź z nimi w interakcję i wybierz z ekwipunku ów klucz, by je odblokować (już na stałe).