Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Resident Evil 2 - poradnik do gry

Resident Evil 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Sterowanie w Resident Evil 2 Resident Evil 2 poradnik, solucja

Na stronie znajdziesz informacje na temat sterowania w Resident Evil 2 (dotyczy ono remake'u z 2019 roku). Gra ma do zaoferowania aż trzy różne schematy sterowania - typ A (domyślny), typ B oraz typ C. Zostały one wszystkie szczegółowo opisane poniżej.

Sterowanie w Resident Evil 2 na PS4

Typ A

To domyślny wariant sterowania w grze. W założeniach ma on być zbalansowanym rozwiązaniem, które nie cechuje się żadnymi nietypowymi ustawieniami w tematyce sterowania.

Poruszanie się - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Poruszanie się.

Przełączenie się na bieg lub bieg na czas przytrzymywania lewej gałki w pozycji wciśniętej - Możesz przełączać się pomiędzy tymi wariantami w dodatkowych ustawieniach sterowania - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Przełączenie się na bieg lub bieg na czas przytrzymywania lewej gałki w pozycji wciśniętej - Możesz przełączać się pomiędzy tymi wariantami w dodatkowych ustawieniach sterowania.

1 - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gryObrót o 180 stopni - Lewą gałkę musisz wychylić w dół - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Obrót o 180 stopni - Lewą gałkę musisz wychylić w dół. To bardzo przydatna funkcja gdy musisz szybko wyruszyć w przeciwną stronę

Rozglądanie się - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Rozglądanie się.

Zresetowanie pozycji kamery - Powraca ona dokładnie za plecy bohatera - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Zresetowanie pozycji kamery - Powraca ona dokładnie za plecy bohatera.

Przygotowanie drugorzędnej broni do użycia - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Przygotowanie drugorzędnej broni do użycia.

2 - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gryZmiana drugorzędnej broni na inną - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Zmiana drugorzędnej broni na inną.

Celowanie z użyciem broni - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Celowanie z użyciem broni.

Przeładowanie broni - W opcjach możesz też ustawić opcję automatycznego przeładowywania broni po zużyciu magazynka - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Przeładowanie broni - W opcjach możesz też ustawić opcję automatycznego przeładowywania broni po zużyciu magazynka.

Otwarcie okna inwentarza - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Otwarcie okna inwentarza.

Interakcja - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Interakcja.

Atak - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Atak.

Zmiana rodzaju używanej amunicji - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Zmiana rodzaju używanej amunicji.

Zmiana broni - Jeśli nie przytrzymasz przycisku L1 to zmiana będzie dotyczyła wyłącznie jednej z głównych broni - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Zmiana broni - Jeśli nie przytrzymasz przycisku L1 to zmiana będzie dotyczyła wyłącznie jednej z głównych broni.

Mapa - Lewa gałka analogowa pozwala przewijać mapę - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Mapa - Lewa gałka analogowa pozwala przewijać mapę. Górny i dolny krzyżak zmieniają piętra (np. różne poziomy komisariatu). Prawa gałka analogowa przybliża i oddala mapę.

Możesz też przełączać się na inne zakładki i np. obejrzeć zebrane dokumenty.

Menu pauzy - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Menu pauzy.

Typ B

To jeden z dwóch alternatywnych wariantów sterowania w grze. Oferuje on zbliżony schemat sterowania do pierwotnego Resident Evil 2. Jest to ukłon w stronę fanów klasycznych odsłon serii, aczkolwiek niekoniecznie najbardziej przyjazny model sterowania do prowadzenia komfortowej gry.

Poruszanie się - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Poruszanie się.

3 - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gryObrót o 180 stopni - Lewą gałkę musisz wychylić w dół i dopiero wtedy ją wcisnąć - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Obrót o 180 stopni - Lewą gałkę musisz wychylić w dół i dopiero wtedy ją wcisnąć. To bardzo przydatna funkcja gdy musisz szybko wyruszyć w przeciwną stronę

Rozglądanie się - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Rozglądanie się.

Zresetowanie pozycji kamery - Powraca ona dokładnie za plecy bohatera - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Zresetowanie pozycji kamery - Powraca ona dokładnie za plecy bohatera.

Przygotowanie drugorzędnej broni do użycia - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Przygotowanie drugorzędnej broni do użycia.

4 - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gryZmiana drugorzędnej broni na inną - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Zmiana drugorzędnej broni na inną.

Celowanie z użyciem broni - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Celowanie z użyciem broni.

Przełączenie się na bieg lub bieg na czas przytrzymywania przycisku - Możesz przełączać się pomiędzy tymi wariantami w dodatkowych ustawieniach sterowania - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Przełączenie się na bieg lub bieg na czas przytrzymywania przycisku - Możesz przełączać się pomiędzy tymi wariantami w dodatkowych ustawieniach sterowania.

Przeładowanie broni - W opcjach możesz też ustawić opcję automatycznego przeładowywania broni po zużyciu magazynka - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Przeładowanie broni - W opcjach możesz też ustawić opcję automatycznego przeładowywania broni po zużyciu magazynka.

Otwarcie okna inwentarza - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Otwarcie okna inwentarza.

Interakcja - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Interakcja.

Atak - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Atak.

Zmiana rodzaju używanej amunicji - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Zmiana rodzaju używanej amunicji.

Zmiana broni - Jeśli nie przytrzymasz przycisku L1 to zmiana będzie dotyczyła wyłącznie jednej z głównych broni - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Zmiana broni - Jeśli nie przytrzymasz przycisku L1 to zmiana będzie dotyczyła wyłącznie jednej z głównych broni.

Mapa - Lewa gałka analogowa pozwala przewijać mapę - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Mapa - Lewa gałka analogowa pozwala przewijać mapę. Górny i dolny krzyżak zmieniają piętra (np. różne poziomy komisariatu). Prawa gałka analogowa przybliża i oddala mapę.

Możesz też przełączać się na inne zakładki i np. obejrzeć zebrane dokumenty.

Menu pauzy - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Menu pauzy.

Typ C

To jeden z dwóch alternatywnych wariantów sterowania w grze. Został on opracowany z myślą o jak najczęstszym poleganiu na opcji biegania. Nie radzimy wybierać go jeśli wolisz spokojnieszą rozgrywkę lub jeśli dopiero poznajesz grę.

Poruszanie się - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Poruszanie się.

Zmiana rodzaju używanej amunicji - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Zmiana rodzaju używanej amunicji.

5 - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gryObrót o 180 stopni - Lewą gałkę musisz wychylić w dół i dopiero wtedy ją wcisnąć - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Obrót o 180 stopni - Lewą gałkę musisz wychylić w dół i dopiero wtedy ją wcisnąć. To bardzo przydatna funkcja gdy musisz szybko wyruszyć w przeciwną stronę

Rozglądanie się - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Rozglądanie się.

Zresetowanie pozycji kamery - Powraca ona dokładnie za plecy bohatera - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Zresetowanie pozycji kamery - Powraca ona dokładnie za plecy bohatera.

Przygotowanie drugorzędnej broni do użycia - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Przygotowanie drugorzędnej broni do użycia.

6 - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gryZmiana drugorzędnej broni na inną - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Zmiana drugorzędnej broni na inną.

Celowanie z użyciem broni - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Celowanie z użyciem broni.

Przeładowanie broni - W opcjach możesz też ustawić opcję automatycznego przeładowywania broni po zużyciu magazynka - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Przeładowanie broni - W opcjach możesz też ustawić opcję automatycznego przeładowywania broni po zużyciu magazynka.

Otwarcie okna inwentarza - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Otwarcie okna inwentarza.

Interakcja - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Interakcja.

Atak - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Atak.

Przełączenie się na bieg lub bieg na czas przytrzymywania przycisku - Możesz przełączać się pomiędzy tymi wariantami w dodatkowych ustawieniach sterowania - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Przełączenie się na bieg lub bieg na czas przytrzymywania przycisku - Możesz przełączać się pomiędzy tymi wariantami w dodatkowych ustawieniach sterowania.xxx

Zmiana broni - Jeśli nie przytrzymasz przycisku L1 to zmiana będzie dotyczyła wyłącznie jednej z głównych broni - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Zmiana broni - Jeśli nie przytrzymasz przycisku L1 to zmiana będzie dotyczyła wyłącznie jednej z głównych broni.

Mapa - Lewa gałka analogowa pozwala przewijać mapę - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Mapa - Lewa gałka analogowa pozwala przewijać mapę. Górny i dolny krzyżak zmieniają piętra (np. różne poziomy komisariatu). Prawa gałka analogowa przybliża i oddala mapę.

Możesz też przełączać się na inne zakładki i np. obejrzeć zebrane dokumenty.

Menu pauzy - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Menu pauzy.

Sterowanie w Resident Evil 2 na XONE

Typ A

To domyślny wariant sterowania w grze. W założeniach ma on być zbalansowanym rozwiązaniem, które nie cechuje się żadnymi nietypowymi ustawieniami w tematyce sterowania.

Poruszanie się - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Poruszanie się.

Przełączenie się na bieg lub bieg na czas przytrzymywania lewej gałki w pozycji wciśniętej - Możesz przełączać się pomiędzy tymi wariantami w dodatkowych ustawieniach sterowania - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Przełączenie się na bieg lub bieg na czas przytrzymywania lewej gałki w pozycji wciśniętej - Możesz przełączać się pomiędzy tymi wariantami w dodatkowych ustawieniach sterowania.

7 - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gryObrót o 180 stopni - Lewą gałkę musisz wychylić w dół - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Obrót o 180 stopni - Lewą gałkę musisz wychylić w dół. To bardzo przydatna funkcja gdy musisz szybko wyruszyć w przeciwną stronę

Rozglądanie się - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Rozglądanie się.

Zresetowanie pozycji kamery - Powraca ona dokładnie za plecy bohatera - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Zresetowanie pozycji kamery - Powraca ona dokładnie za plecy bohatera.

Przygotowanie drugorzędnej broni do użycia - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Przygotowanie drugorzędnej broni do użycia.

8 - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gryZmiana drugorzędnej broni na inną - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Zmiana drugorzędnej broni na inną.

Celowanie z użyciem broni - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Celowanie z użyciem broni.

Przeładowanie broni - W opcjach możesz też ustawić opcję automatycznego przeładowywania broni po zużyciu magazynka - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Przeładowanie broni - W opcjach możesz też ustawić opcję automatycznego przeładowywania broni po zużyciu magazynka.

Otwarcie okna inwentarza - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Otwarcie okna inwentarza.

Interakcja - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Interakcja.

Atak - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Atak.

Zmiana rodzaju używanej amunicji - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Zmiana rodzaju używanej amunicji.

Zmiana broni - Jeśli nie przytrzymasz przycisku LB to zmiana będzie dotyczyła wyłącznie jednej z głównych broni - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Zmiana broni - Jeśli nie przytrzymasz przycisku LB to zmiana będzie dotyczyła wyłącznie jednej z głównych broni.

Mapa - Lewa gałka analogowa pozwala przewijać mapę - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Mapa - Lewa gałka analogowa pozwala przewijać mapę. Górny i dolny krzyżak zmieniają piętra (np. różne poziomy komisariatu). Prawa gałka analogowa przybliża i oddala mapę.

Możesz też przełączać się na inne zakładki i np. obejrzeć zebrane dokumenty.

Menu pauzy - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Menu pauzy.

Typ B

To jeden z dwóch alternatywnych wariantów sterowania w grze. Oferuje on zbliżony schemat sterowania do pierwotnego Resident Evil 2. Jest to ukłon w stronę fanów klasycznych odsłon serii, aczkolwiek niekoniecznie najbardziej przyjazny model sterowania do prowadzenia komfortowej gry.

Poruszanie się - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Poruszanie się.

9 - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gryObrót o 180 stopni - Lewą gałkę musisz wychylić w dół i dopiero wtedy ją wcisnąć - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Obrót o 180 stopni - Lewą gałkę musisz wychylić w dół i dopiero wtedy ją wcisnąć. To bardzo przydatna funkcja gdy musisz szybko wyruszyć w przeciwną stronę

Rozglądanie się - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Rozglądanie się.

Zresetowanie pozycji kamery - Powraca ona dokładnie za plecy bohatera - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Zresetowanie pozycji kamery - Powraca ona dokładnie za plecy bohatera.

Przygotowanie drugorzędnej broni do użycia - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Przygotowanie drugorzędnej broni do użycia.

10 - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gryZmiana drugorzędnej broni na inną - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Zmiana drugorzędnej broni na inną.

Celowanie z użyciem broni - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Celowanie z użyciem broni.

Przełączenie się na bieg lub bieg na czas przytrzymywania przycisku - Możesz przełączać się pomiędzy tymi wariantami w dodatkowych ustawieniach sterowania - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Przełączenie się na bieg lub bieg na czas przytrzymywania przycisku - Możesz przełączać się pomiędzy tymi wariantami w dodatkowych ustawieniach sterowania.

Przeładowanie broni - W opcjach możesz też ustawić opcję automatycznego przeładowywania broni po zużyciu magazynka - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Przeładowanie broni - W opcjach możesz też ustawić opcję automatycznego przeładowywania broni po zużyciu magazynka.

Otwarcie okna inwentarza - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Otwarcie okna inwentarza.

Interakcja - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Interakcja.

Atak - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Atak.

Zmiana rodzaju używanej amunicji - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Zmiana rodzaju używanej amunicji.

Zmiana broni - Jeśli nie przytrzymasz przycisku LB to zmiana będzie dotyczyła wyłącznie jednej z głównych broni - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Zmiana broni - Jeśli nie przytrzymasz przycisku LB to zmiana będzie dotyczyła wyłącznie jednej z głównych broni.

Mapa - Lewa gałka analogowa pozwala przewijać mapę - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Mapa - Lewa gałka analogowa pozwala przewijać mapę. Górny i dolny krzyżak zmieniają piętra (np. różne poziomy komisariatu). Prawa gałka analogowa przybliża i oddala mapę.

Możesz też przełączać się na inne zakładki i np. obejrzeć zebrane dokumenty.

Menu pauzy - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Menu pauzy.

Typ C

To jeden z dwóch alternatywnych wariantów sterowania w grze. Został on opracowany z myślą o jak najczęstszym poleganiu na opcji biegania. Nie radzimy wybierać go jeśli wolisz spokojnieszą rozgrywkę lub jeśli dopiero poznajesz grę.

Poruszanie się - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Poruszanie się.

Zmiana rodzaju używanej amunicji - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Zmiana rodzaju używanej amunicji.

11 - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gryObrót o 180 stopni - Lewą gałkę musisz wychylić w dół - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Obrót o 180 stopni - Lewą gałkę musisz wychylić w dół. To bardzo przydatna funkcja gdy musisz szybko wyruszyć w przeciwną stronę

Rozglądanie się - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Rozglądanie się.

Zresetowanie pozycji kamery - Powraca ona dokładnie za plecy bohatera - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Zresetowanie pozycji kamery - Powraca ona dokładnie za plecy bohatera.

Przygotowanie drugorzędnej broni do użycia - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Przygotowanie drugorzędnej broni do użycia.

12 - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gryZmiana drugorzędnej broni na inną - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Zmiana drugorzędnej broni na inną.

Celowanie z użyciem broni - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Celowanie z użyciem broni.

Przeładowanie broni - W opcjach możesz też ustawić opcję automatycznego przeładowywania broni po zużyciu magazynka - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Przeładowanie broni - W opcjach możesz też ustawić opcję automatycznego przeładowywania broni po zużyciu magazynka.

Otwarcie okna inwentarza - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Otwarcie okna inwentarza.

Interakcja - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Interakcja.

Atak - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Atak.

Przełączenie się na bieg lub bieg na czas przytrzymywania przycisku - Możesz przełączać się pomiędzy tymi wariantami w dodatkowych ustawieniach sterowania - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Przełączenie się na bieg lub bieg na czas przytrzymywania przycisku - Możesz przełączać się pomiędzy tymi wariantami w dodatkowych ustawieniach sterowania.

Zmiana broni - Jeśli nie przytrzymasz przycisku LB to zmiana będzie dotyczyła wyłącznie jednej z głównych broni - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Zmiana broni - Jeśli nie przytrzymasz przycisku LB to zmiana będzie dotyczyła wyłącznie jednej z głównych broni.

Mapa - Lewa gałka analogowa pozwala przewijać mapę - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Mapa - Lewa gałka analogowa pozwala przewijać mapę. Górny i dolny krzyżak zmieniają piętra (np. różne poziomy komisariatu). Prawa gałka analogowa przybliża i oddala mapę.

Możesz też przełączać się na inne zakładki i np. obejrzeć zebrane dokumenty.

Menu pauzy - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Menu pauzy.

Dodatkowe ustawienia sterowania w Resident Evil 2

Najważniejsze dodatkowe ustawienia ustalenia działania przycisku odpowiedzialnego za bieg - Sterowanie w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Najważniejsze dodatkowe ustawienia ustalenia działania przycisku odpowiedzialnego za bieg:

  1. Tryb Toggle - Pojedyncze wciśnięcie przycisku aktywuje na stałe tryb biegania. Zostanie on wyłączony po powtórnym wciśnięciu tego samego przycisku. To lepsze rozwiązanie jeśli lubisz często biegać.
  2. Tryb Hold - Bieganie aktywowane jest tylko na czas wciśnięcia i przytrzymania przycisku. To lepsze rozwiązanie jeśli wolisz starannie eksplorować okolicę i z funkcji biegu zamierzasz korzystać tylko gdy zachodzi taka potrzeba.

Inne dostępne ustawienia sterowania to:

  1. Auto-reload - Gra może automatycznie przeładowywać broń po zużyciu wszystkich pocisków z magazynka. Warto pozostawić tę opcję załączoną.
  2. Reticle Deceleration - Funkcja ta ustala jak bardzo ma zwolnić celownik po namierzeniu przeciwnika. Domyślnie ma on najniższą wartość i nie oferowana jest żadna pomoc. Zwiększenie wartości jest pomocne przy celowaniu w potwory.
  3. Aim Assist - To typowy asystent celowania. Jest on domyślnie wyłączony. Załącz go jeśli masz powazne problemy z trafianiem nawet w najwolniejsze zombiaki.
  4. Vibration - Możesz załączyć lub wyłączyć wibracje kontrolera.
  5. Camera Inversion - Możesz załączyć przemieszczanie się kamery w przeciwnym kierunku do wychylania gałki analogowej. Możesz to ustawić oddzielnie dla celowania oraz normalnej gry.
  6. Field of View - Możesz zmienić pole widzenia. Dobrym pomysłem jest zwiększenie go do maksymalnej wartości.
  7. Camera Speed - Możesz zmienić szybkość przesuwania kamery (oddzielnie dla celowania i normalnej gry). Warto zwiększyć wartość dla celowania jeśli chcesz sprawniej zabijać potwory lub zmniejszyć ją jeśli masz problemy z ich namierzaniem.
  8. Camera Wobble - Kamera domyślnie może się trząść dla zapewnienia lepszej immersji. Wyłącz te opcję jeśli chcesz maksymalnie skupić się na oddawaniu celnych strzałów.