Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

ATOM RPG - poradnik do gry

ATOM RPG - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Bronie białe w ATOM RPG ATOM RPG porady, wskazówki

Ostatnia aktualizacja: 3 stycznia 2019

W ATOM RPG możesz trafić na wiele różnych broni. Większa część z nich to bronie palne, ale znajdziesz w ATOM RPG również wiele broni białych. Na tej stronie znajdziesz informacje odnośnie cech dotyczących broni białych, opisu poszczególnych broni oraz informacji ile dana broń zadanie obrażeń.

Wpływ cech na używanie broni białej

Na używanie broni białych w grze wpływają dwie cechy.

Melee Weapons

  1. Wpływ na rozgrywkę: reguluje siłę ciosów bronią białą.

Black Belt

  1. Wpływ na rozgrywkę: lepiej radzisz sobie w walce bronią białą niż palną.
  2. Wpływ na statystyki: +1 Endurance, +15 Martial Arts, +15 Melee Weapons, -5 Dodge.

Bronie białe występujące w grze

1 - Bronie białe w ATOM RPG - ATOM RPG - poradnik do gry

Punch

  1. Wymagania - brak.
  2. Ilość obrażeń - 1
  3. Ilość potrzebnych punktów energii - 3/4

Kick

  1. Wymagania - brak.
  2. Ilość obrażeń - ok. 3
  3. Ilość potrzebnych punktów energii - 3/4

Brick

  1. Wymagania - 4 dexterity.
  2. Ilość obrażeń - ok. 3
  3. Ilość potrzebnych punktów energii - 3/4

Stone knife

  1. Wymagania - 3 dexterity.
  2. Ilość obrażeń - 1/10
  3. Ilość potrzebnych punktów energii - 3/4

Stone tool

  1. Wymagania - 3 dexterity.
  2. Ilość obrażeń - 1/8
  3. Ilość potrzebnych punktów energii - 3/4

Frying pan

  1. Wymagania - 5 dexterity.
  2. Ilość obrażeń - 6
  3. Ilość potrzebnych punktów energii - 5/6

Club

  1. Wymagania - 6 dexterity.
  2. Ilość obrażeń - 10/15
  3. Ilość potrzebnych punktów energii - 4/5

Rusty knife

  1. Wymagania - 3 dexterity.
  2. Ilość obrażeń - 1/10
  3. Ilość potrzebnych punktów energii - 3/4

Knife

  1. Wymagania - 3 dexterity.
  2. Ilość obrażeń - 2/13
  3. Ilość potrzebnych punktów energii - 3/4

Qualitative knife

  1. Wymagania - 3 dexterity.
  2. Ilość obrażeń - 4/15
  3. Ilość potrzebnych punktów energii - 3/4

Taiga Machete

  1. Wymagania - 5 dexterity.
  2. Ilość obrażeń - 15/28
  3. Ilość potrzebnych punktów energii - 4/5

Axe

  1. Wymagania - 7 dexterity.
  2. Ilość obrażeń - 7/17
  3. Ilość potrzebnych punktów energii - 5

Shovel

  1. Wymagania - 5 dexterity.
  2. Ilość obrażeń - 3/10
  3. Ilość potrzebnych punktów energii - 7