Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

ATOM RPG - poradnik do gry

ATOM RPG - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Distinction ATOM RPG porady, wskazówki

Podczas tworzenia bohatera w ATOM RPG będziesz musiał dopasować jego cechy. Do wyboru masz 7 cechy. Możesz swobodnie rozdysponować punkty wedle swojego pomysłu. Poniżej opisaliśmy każdą dostępną opcję, aby ułatwić ci wybór.

1 - Distinction - ATOM RPG - poradnik do gry

Cannibal

  1. Wpływ na rozgrywkę: możesz pozyskiwać mięso z zabitych ludzi.
  2. Wpływ na statystyki: -2 Personality, +15 Survival.

Leader

  1. Wpływ na rozgrywkę: możesz zdobywać towarzyszy.
  2. Za każdego, kto za tobą podąża dostajesz: +7 Speechcraft, +5 First Aid, +5 Barter, -1 Attention, -1 Dexterity.
  3. Bonus dla podążających za tobą: +1 Dexterity, +1 Endurance.

Savage hunter

  1. Wpływ na rozgrywkę: możesz oskórować zwierzęta bez użycia noża, +20% obrażeń w walce ze zwierzętami.
  2. Wpływ na statystyki: -2 Personality; -15 Carry weight.

Anabolics Fan

  1. Wpływ na rozgrywkę: odporność na promieniowanie i substancje toksyczne.
  2. Wpływ na statystyki: +2 Strength, -1 Intellect, -8 Dodge, -5 Radiation,+20kg Carry Weight.

Shooting Gallery Fan

  1. Wpływ na rozgrywkę: zwiększona celność.
  2. Wpływ na statystyki: +15 umiejętności związane z bronią palną; +5 Sequence, -15 Unarmed, -1 Endurance.

Lucky One

  1. Wpływ na rozgrywkę: zwiększona celność.
  2. Wpływ na statystyki: +3 Luck, +2; Personality, +15 Speechcraft, -1 Endurance, -10 Do wszystkich umiejętności poza Speechcraft i Gambling.

Ascetic

  1. Wpływ na rozgrywkę: rzadko bywasz głodny.
  2. Wpływ na statystyki: +10 Survival, -1 Strength, -7 Carry weight.

Hobby Engineer

  1. Wpływ na rozgrywkę: grę rozpoczynasz z podstawowymi recepturami tworzenia przedmiotów.
  2. Wpływ na statystyki: -1 Attention, -1 Personality, +20 Tinkering and Technology.

Glutton

  1. Wpływ na rozgrywkę: stajesz się głodny 2 razy szybciej.
  2. Wpływ na statystyki:+2 Endurance.

Technophobe

  1. Wpływ na rozgrywkę: lepiej radzisz sobie z mechanicznymi urządzeniami niż elektrycznymi.
  2. Wpływ na statystyki: +1 Sstrength; +1 Endurance, -30 Technology; -30 Crafting.

Black Belt

  1. Wpływ na rozgrywkę: lepiej radzisz sobie w walce bronią białą niż palną.
  2. Wpływ na statystyki: +1 Endurance, +15 Martial Arts, +15 Melee Weapons, -5 Dodge.

Unlucky Optimist

  1. Wpływ na rozgrywkę: masz mniejszą szansę na obrażenia krytyczne, ale jeśli już się uda to są one znacznie zwiększone.
  2. Wpływ na statystyki: +2 Endurance, -1 Luck.

Slick Dealer

  1. Wpływ na rozgrywkę: masz większe szanse na wytargowanie lepszej ceny.
  2. Wpływ na statystyki: +1 Personality, +1 Attention, +10 Barter, +10 Speechcraft, -5 Sequence, -1 Strength, -10 Carry weigth.

Child Prodigy

  1. Wpływ na rozgrywkę: zmniejszona ilość otrzymywanych punktów doświadczenia o 50%.
  2. Wpływ na statystyki: +1 Intellect, +1 Personality, +1 Attention.

Cursed Sniper

  1. Wpływ na rozgrywkę: +7% szans na celny strzał, -10% szans na zwykły strzał.
  2. Wpływ na statystyki: +2 Attention, -2 Luck, -7 Sequence.

Diplomat

  1. Wpływ na rozgrywkę: -10 do wszystkich umiejętności związanych z walką, możesz rozwiązywać konflikty za pomocą dyskusji.
  2. Wpływ na statystyki: +3 Personality, +20 Speechcraft, -1 Strenght, -3 Sequence.

Morphine Doctor

  1. Wpływ na rozgrywkę: +50% szans na uzależnienie się.
  2. Wpływ na statystyki: +1 Intellect, +10 First Aid.

Circus Education

  1. Wpływ na rozgrywkę: zwiększa szanse na uniknięcie kary za kradzież.
  2. Wpływ na statystyki: +1 Dexterity, +15 Sneak, +10 Lock Picking and Pickpocket, -20 kg Carry weight, -7 Sequence.

Lone Wolf

  1. Wpływ na statystyki: Gdy jesteś sam: +2 Attention, +5 Sequence, +10 kilogramów do Carry weigth.
  2. Wpływ na statystyki: Gdy ktoś za tobą podąża: -2 Attention; -20 Survival, -7 Sequence.

Sex Appeal

  1. Wpływ na rozgrywkę: jesteś bardzo pociągający w oczach przeciwnej płci, lecz ludzie tej samej płci często bywają zazdrośni.
  2. Wpływ na statystyki: +2 Personality i +15 Barter/Handel z przeciwną płcią; -2 Personality/Osobowość i -15 Barter/Handel z tą samą płcią.