Red Dead Redemption 2: Kryjówki gangów - lista wszystkich Red Dead Redemption 2 poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika opisaliśmy 6 kryjówek gangów, które możecie spotkać w trakcie eksploracji. Wyjaśniamy gdzie znaleźć te, które spotkanie w czasie przechodzenia fabuły, jak i te z epilogu.

Ostatnia aktualizacja: 22 września 2022

W Red Dead Redemption 2 możecie natknąć się na 6 lokalizacji gangów. Musisz odkryć wszystkie kryjówki gangów, aby uzyskać 100% w RDR2. Na tej stronie poradnika zawarliśmy informacje na temat kryjówek znajdujących się w grze.

Cztery kryjówki gangów odblokujesz w trakcie wykonywania fabuły głównej gry. Dwie pozostałe możesz odnaleźć New Austin w południowej części mapy. To możesz jednak odkryć dopiero w epilogu.

Kryjówki gangów odkrywane w trakcie fabuły

Po ukończeniu fabuły głównej w grze RDR2 dostaniecie się do epilogu - Red Dead Redemption 2: Kryjówki gangów - lista wszystkich - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry
  1. Six Point Cabin - automatycznie odblokuje się po ukończeniu misji głównej Wizyta towarzyska (Paying a Social Call).
  2. Shady Belle - po ukończeniu misji Bitwa o Shady Belle (The Battle of Shadyt Belee) odblokuje się kolejna kryjówka.
  3. Beaver Hollow - na końcu 4 rozdziału odblokujecie tę kryjówkę gangu. Po ukończeniu misji To są ziemie Murfreech (That's Murfree Country).
  4. Hanging Dog Ranch - ostatnia kryjówka gangu, automatycznie odblokuje się w 6 rozdziale gry.

Dodatkowe kryjówki dostępne w epilogu

Po ukończeniu fabuły głównej w grze RDR2 dostaniecie się do epilogu. Dzięki temu uzyskacie dostęp do południowej części mapy, stanu Nowy Austin. Tam będziesz mógł znaleźć ostatnie dwie kryjówki.

  1. Thieves Landing - kryjówkę tę znajdziecie na wschodnim skraju stanu. Znajduje się on nad rzeką San Lives River.
  2. Fort Mercer - tę kryjówkę znajdziecie w rejonie Big Bravo, po wschodniej stronie poczty.