Red Dead Redemption 2: Napady na sklepy - lista wszystkich Red Dead Redemption 2 poradnik, solucja

Napady na sklepy są częścią życia na dzikim zachodzie. Ta strona poradnika do RDR2 zawiera listę wszystkich napadów w grze, wraz z podpowiedziami jak je przeprowadzić.

Ostatnia aktualizacja: 22 września 2022

W grze Red Dead Redemption 2 znajdziecie cztery sklepy, które będziesz mógł obrabować. Do 100% gry potrzebujecie obrabować jednak tylko jeden sklep. Na tej stronie poradnika znajdziecie lokacje wszystkich sklepów oraz dokładne informacje co zrobić, aby je obrabować.

Saint Denis - Gunsmith

1 - Red Dead Redemption 2: Napady na sklepy - lista wszystkich - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry
Sklep z bronią możesz obrabować w Saint Denis - Red Dead Redemption 2: Napady na sklepy - lista wszystkich - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Sklep z bronią możesz obrabować w Saint Denis. Znajduje się on w środku miasta.

Pamiętajcie, żeby przed wejściem do sklepu zasłonić twarz chustą.

Po wejściu do środka udajcie się do drzwi bezpieczeństwa, gdy zapukacie, dowiecie się, że niestety nie mogą was wpuścić - Red Dead Redemption 2: Napady na sklepy - lista wszystkich - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Po wejściu do środka udajcie się do drzwi bezpieczeństwa, gdy zapukacie, dowiecie się, że niestety nie mogą was wpuścić.

Podjedźcie więc do sprzedawcy i zagroźcie mu bronią - Red Dead Redemption 2: Napady na sklepy - lista wszystkich - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Podjedźcie więc do sprzedawcy i zagroźcie mu bronią. Gdy podniesie ręce do góry, rozkażcie mu otworzyć drzwi.

Gdy sprzedawca otworzy wam drzwi, wejdźcie do pomieszczenia - Red Dead Redemption 2: Napady na sklepy - lista wszystkich - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Gdy sprzedawca otworzy wam drzwi, wejdźcie do pomieszczenia. Tam uderzcie 3 razy mężczyznę, aby powiedział Wam gdzie znajdują się pieniądze.

Mężczyzna skieruje was na 3 piętro - Red Dead Redemption 2: Napady na sklepy - lista wszystkich - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Mężczyzna skieruje was na 3 piętro. Wejdźcie na górę i rozgoście się w pokoju. Wszyscy będą się was bali i nikt wam nie będzie groził. Możecie więc spokojnie wziąć gotówkę leżącą na stole.

Jeśli pragniecie większej ilości gotówki, zagroźcie mężczyźnie ubranemu na niebiesko - Red Dead Redemption 2: Napady na sklepy - lista wszystkich - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Jeśli pragniecie większej ilości gotówki, zagroźcie mężczyźnie ubranemu na niebiesko. Powie on gdzie znajduje się sejf.

Aby dostać się do sejfu musicie zagrozić bronią mężczyźnie pokazanemu na screenie powyżej - Red Dead Redemption 2: Napady na sklepy - lista wszystkich - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Aby dostać się do sejfu musicie zagrozić bronią mężczyźnie pokazanemu na screenie powyżej. Otworzy on sejf i pozwoli wyjąć z niego pieniądze. Po udanej akcji możecie spokojnie wyjść ze sklepu, bądź zabić wszystkich świadków.

Rhodes - Gunsmith

Sklep z bronią możecie obrabować w Rhodes - Red Dead Redemption 2: Napady na sklepy - lista wszystkich - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Sklep z bronią możecie obrabować w Rhodes. Znajduje się on w pośrodku miasta.

Pamiętajcie, żeby przed wejściem do sklepu zasłonić twarz chustą.

Zanim wejdziecie do środka musicie podejść do prawej ściany domu i porozmawiać z zamkniętym w piwnicy mężczyzną - Red Dead Redemption 2: Napady na sklepy - lista wszystkich - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Zanim wejdziecie do środka musicie podejść do prawej ściany domu i porozmawiać z zamkniętym w piwnicy mężczyzną.

Wjedźcie do sklepu i zagroźcie bronią sprzedawcy - Red Dead Redemption 2: Napady na sklepy - lista wszystkich - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Wjedźcie do sklepu i zagroźcie bronią sprzedawcy. Powiedzcie mu, żeby otworzył wam piwnicę.

W piwnicy znajdziecie futerał z bronią oraz skrzynkę z pieniędzmi - Red Dead Redemption 2: Napady na sklepy - lista wszystkich - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

W piwnicy znajdziecie futerał z bronią oraz skrzynkę z pieniędzmi.

W piwnicy będzie również mężczyzna - Red Dead Redemption 2: Napady na sklepy - lista wszystkich - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

W piwnicy będzie również mężczyzna. Jeśli chcecie go uwolnić, musicie najpierw spytać go czemu został tutaj zamknięty, a potem spytać o to samo sprzedawcę i zastraszyć go. Dopiero wtedy będziecie mogli strzelić w łańcuch i wypuścić niewolnika.

Valentine - Doctor

Sklep z lekami możecie obrabować w Valentine - Red Dead Redemption 2: Napady na sklepy - lista wszystkich - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Sklep z lekami możecie obrabować w Valentine. Musicie jednak pamiętać, że za tę zbrodnię będą was ścigać, nie jesteście w stanie temu zapobiec.

Pamiętajcie, żeby przed wejściem do sklepu zasłonić twarz chustą.

Wejdźcie do sklepu i zapukajcie do drzwi bezpieczeństwa - Red Dead Redemption 2: Napady na sklepy - lista wszystkich - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Wejdźcie do sklepu i zapukajcie do drzwi bezpieczeństwa.

Jeśli rozpoczniesz, napad nikt z zewnątrz nie przyjedzie, aby ci przeszkodzić - Red Dead Redemption 2: Napady na sklepy - lista wszystkich - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry
Jeśli rozpoczniesz, napad nikt z zewnątrz nie przyjedzie, aby ci przeszkodzić

Jako, że nie zostaniecie wpuszczeni, zagroźcie sprzedawcy, aby otworzył wam drzwi.

W pomieszczeniu zaatakują was 3 osoby - Red Dead Redemption 2: Napady na sklepy - lista wszystkich - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

W pomieszczeniu zaatakują was 3 osoby. Zabijcie je. Kobietę możecie oszczędzić i tylko ją ogłuszyć.

Na stole leżą pieniądze i futerał z bronią - Red Dead Redemption 2: Napady na sklepy - lista wszystkich - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Na stole leżą pieniądze i futerał z bronią. Zbierzcie łupy i uciekajcie, jeśli będziecie długo rozglądali się po pomieszczeniu, do środka wpadnie policja.

Strawberry - General Store

Sklep wielobranżowy możecie obrabować w Strawberry - Red Dead Redemption 2: Napady na sklepy - lista wszystkich - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Sklep wielobranżowy możecie obrabować w Strawberry.

Pamiętajcie, żeby przed wejściem do sklepu zasłonić twarz chustą.

Zanim wjedziecie do sklepu, zerknijcie w okno do piwnicy - Red Dead Redemption 2: Napady na sklepy - lista wszystkich - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Zanim wjedziecie do sklepu, zerknijcie w okno do piwnicy.

Aby dostać się do piwnicy wejdźcie do środka i zagroźcie sprzedawcy - Red Dead Redemption 2: Napady na sklepy - lista wszystkich - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

Aby dostać się do piwnicy wejdźcie do środka i zagroźcie sprzedawcy. Dzięki temu ten zaprowadzi was do piwnicy.

W piwnicy ponowie zagroźcie sprzedawcy, dzięki temu powie wam gdzie są schowane pieniądze - Red Dead Redemption 2: Napady na sklepy - lista wszystkich - Red Dead Redemption 2 - poradnik do gry

W piwnicy ponowie zagroźcie sprzedawcy, dzięki temu powie wam gdzie są schowane pieniądze. Podejdźcie do skrytki i przeszukajcie ją. Dzięki temu zdobędziecie gotówkę i będziecie mogli spokojnie opuścić teren.