Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

This is the Police 2 - poradnik do gry

This is the Police 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Fałszywe alarmy | Opis przejścia gry This is the Police 2 This is the Police 2 poradnik, solucja

Oprócz wezwań, które są przypisane na dany dzień, w czasie zmiany pojawiają sią także tzw. fałszywe alarmy. Ich zadaniem jest utrudnienie rozgrywki i zajęcie czasu twoim funkcjonariuszom. Powtarzają się one, a za ich zignorowanie nie ponosisz żadnych konsekwencji. Dlatego zapoznanie się z poniższą listą bardzo ułatwi rozgrywkę i pozwoli ci odgraniczyć prawdziwe wezwania od tych fałszywych.

Komunikat o fałszywym alarmie - Fałszywe alarmy | Opis przejścia gry This is the Police 2 - This is the Police 2 - poradnik do gry
Komunikat o fałszywym alarmie
  1. Prostytucja: Kościół - ilość punktów, które są rzekomo wymagane do tego zgłoszenia wynosi 500.
  2. Podejrzany przedmiot: Miejski cmentarz - ilość punktów doświadczenia, które są rzekomo wymagane do tego zgłoszenia wynosi 1250.
  3. Porwanie: Ulica Sikamo - w tym zadaniu wymagane jest 1250 punktów
  4. Próba rabunku: Wzgórza Jameson - w tym zadaniu wymagane jest 300 punktów
  5. Porwanie: Sikamo st - w tym zadaniu wymagane jest 1250 punktów.
  6. Próba rabunku: Jameson Hill - w tym zadaniu wymagane jest 300 punktów.
  7. Przemoc wobec zwierząt: Park sędziego Trenta - ilość punktów doświadczenia, które są rzekomo wymagane do tego zgłoszenia wynosi 300.
  8. Próba morderstwa: Młyn Thomasa Piccoliego - w tym zadaniu wymagane jest 750 punktów.
  9. Kradzeż: Farma Świń - w tym zadaniu wymagane jest 1800 punktów.
  10. Zamieszki: Poczta Główna - ilość punktów doświadczenia, które są rzekomo wymagane do tego zgłoszenia wynosi 1500.
  11. Napaść: Osiedle Przyczep - w tym zadaniu wymagane jest 750 punktów.
  12. Naruszenie prywatności: Martwy Dom - w tym zadaniu wymagane jest 500 punktów.
  13. Niezachowanie ostrożności: Ulica Jaworowa - w tym zadaniu wymagane jest 1350 punktów.
  14. Podszywanie się pod funkcjonariusza: Osiedle przyczep - ilość punktów doświadczenia, które są rzekomo wymagane do tego zgłoszenia wynosi 1350
  15. Przetrzymywanie zakładników: Apteka - ilość punktów doświadczenia, które są rzekomo wymagane do tego zgłoszenia wynosi 1350
  16. Zażywanie narkotyków: Szkoła - w tym zadaniu wymagane jest 900 punktów.
  17. Wymuszenie: Osiedle przyczep - ilość punktów doświadczenia, które są rzekomo wymagane do tego zgłoszenia wynosi 2250
  18. Bójka: Las - w tym zadaniu wymagane jest 1800 punktów.
  19. Grożenie samobójstwem: Kościół - ilość punktów doświadczenia, które są rzekomo wymagane do tego zgłoszenia wynosi 2400
  20. Podpalenie: Dworzec - w tym zadaniu wymagane jest 4050 punktów
  21. Wysadzenie: Wzgórza Jameson - ?ilość punktów doświadczenia, które są rzekomo wymagane do tego zgłoszenia wynosi 4300
  22. Prowadzenie pojazdu pod wpływem: Myjnia - w tym zadaniu wymagane jest 1600 punktów
  23. Ucieczka z miejsca wypadku: Ulica Jaworowa - w tym zadaniu wymagane jest 3200 punktów
  24. Fałszerstwo: Sklep spożywczy - ilość punktów doświadczenia, które są rzekomo wymagane do tego zgłoszenia wynosi 1600
  25. Przemoc wobec zwierząt: Dworzec - w tym zadaniu wymagane jest 2400 punktów
  26. Masowe morderstwo: Ulica Jaworowa - ilość punktów doświadczenia, które są rzekomo wymagane do tego zgłoszenia wynosi 4000
  27. Zagrożenie bombą: Przystanek - w tym zadaniu wymagane jest 4000 punktów
  28. Usiłowanie morderstwa: Cmentarz - ilość punktów doświadczenia, które są rzekomo wymagane do tego zgłoszenia wynosi 2400
  29. Prowadzenie pojazdu pod wpływem: Las - minimalne wymagane doświadczenie wynosi 4400 punktów.
  30. Przetrzymywanie zakładników: Wieża ciśnień - ilość punktów doświadczenia, które są rzekomo wymagane do tego zgłoszenia wynosi 4350
  31. Prostytucja: Myjnia samochodowa - potrzebujesz do tego łącznie 4400 punktów doświadczenia
  32. Próba napadu: Bank - minimalne wymagane doświadczenie wynosi 4400 punktów
  33. Usiłowanie morderstwa: Wzgórza Jameson - do tego wezwania potrzebujesz 4050 punktów doświadczenia
  34. Grożenie samobójstwem: Dworzec - minimalne wymagane doświadczenie wynosi 3000 punktów
  35. Przetrzymywanie zakładników: Liceum - potrzebujesz do tego łącznie 4350 punktów doświadczenia
  36. Próba napadu: Obwodnica - minimalne wymagane doświadczenie wynosi 4100 punktów
  37. Przemoc wobec zwierząt: Młyn Thomasa Piccoliego - minimalne wymagane doświadczenie wynosi 4500 punktów