Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

This is the Police 2 - poradnik do gry

This is the Police 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Śledztwa w grze This is the Police 2 This is the Police 2 poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 17 sierpnia 2018

W This Is The Police 2 masz do czynienia także ze śledztwami. Pojawiają się one stosunkowo rzadko i na mapie oznaczone są one fioletowym kolorem. Z racji tego, że w stosunku do poprzedniej części zrezygnowano z detektywów, będziesz musiał wysłać na miejsce dowolnego funkcjonariusza. Dzięki temu śledztwo będzie mogło zostać otwarte.

To jak szybko będzie postępować dane śledztwo zależy od inteligencji twoich podwładnych. Im wyższy poziom inteligencji, tym szybciej będzie on odkrywał kolejne wskazówki oraz obrazki. Dlatego jeśli przypisujesz do śledztwa jakiegoś funkcjonariusza, to koniecznie sprawdź jego inteligencję. Jeśli będzie ona zbyt niski, to przypisanie go mija się z celem.

Nie ma możliwości by zamknąć śledztwo w ciągu jednego dnia. Pierwszego dnia może udać się ewentualnie zebranie wszystkich dowodów. W każdym śledztwie jest ich pięć. Istotnym jest, byś odkrył je wszystkie. W innym wypadku może okazać się, że sąd stwierdzi brak dowodów. Wówczas podejrzany nie zostanie skazany niezależnie od tego czy był winny czy nie.

Podstawą do zamknięcia śledztwa jest zgromadzenie pięciu dowodów. - Śledztwa w grze This is the Police 2 - This is the Police 2 - poradnik do gry
Podstawą do zamknięcia śledztwa jest zgromadzenie pięciu dowodów.

Do każdego śledztwa możesz codziennie przypisać po trzech policjantów. Jednego do szukania wskazówek oraz dwóch do szukania obrazków do sekwencji z podejrzanymi. Do danego aspektu sprawy możesz przypisać jedynie jednego policjanta na dzień. Nie możesz więc kumulować wysiłków twoich podwładnych. Muszą oni samodzielnie skupić się na danym aspekcie. Dlatego warto jest, abyś zainwestował w grupę dwóch policjantów, którzy mają maksymalnie rozwiniętą inteligencję i będą oni zajmować się wyłącznie śledztwami.

Panel przypisywania policjantów do śledztwa. - Śledztwa w grze This is the Police 2 - This is the Police 2 - poradnik do gry
Panel przypisywania policjantów do śledztwa.

Po odkryciu wszystkich obrazków oraz dowodów, będziesz mógł wskazać głównego podejrzanego. Z racji tego, że podejrzanych jest kilku musisz nie tylko ułożyć odpowiednią sekwencję, ale także wskazać prawidłowo podejrzanego. Po określeniu sprawcy, będziesz musiał dokonać aresztowania. Zostaną wówczas wskazane dwie potencjalne lokalizacje podejrzanego. Wyślij policjantów do obu, aby dokonali aresztowania. Następnie poczekaj do dnia następnego, kiedy to sąd wyda werdykt.

Jeśli oskarżysz złego człowieka, to zostanie on uznany za niewinnego, a twoi podwładni stracą punkty doświadczenia. Można tego uniknąć, jeśli wykonało się misje dla sędziego. Wówczas będziesz mógł za drobną opłatą zmienić werdykt.

Morderstwo (21 Listopad)

Śledztwo, które ma za zdanie wprowadzić cię w mechanikę śledztw. Nie będziesz musiał odkrywać żadnych obrazków oraz dowodów. Wystarczy, że zapoznasz się z dowodami i odpowiednio ułożysz sekwencję. W tym przypadku rozwiązanie jest następujące:

Kto popełnił zbrodnię: Żona ofiary

Sekwencja:

  1. Małżeństwo kłóci się o posiłek. Mąż siedzi przy stole, żona stoi obok niego.
  2. Zona chwyta za nóż i podchodzi od tyłu do męża
  3. Żona podrzyna gardło mężowi
  4. Ciało męża zostaje poćwiartowane w łazience
  5. Żona wynosi ciało męża do sklepu

Tajemnica różowej gumy do żucia

Panel Śledztwa - Śledztwa w grze This is the Police 2 - This is the Police 2 - poradnik do gry
Panel Śledztwa

W tym śledztwie będziesz musiał zbadać kradzież magnetowidu. Śledztwo to jest niezwykle proste i możesz je zamknąć w przeciągu dwóch dni. Wystarczy, że już do wezwania wyślesz policjanta z maksymalnie rozwiniętą inteligencją. W ten sposób zdobędziesz wszystkie dowody i część obrazków. Potem następnego dnia przypisać policjanta, o równie wysokim poziomie inteligencji do szukania obrazków, związanych z podejrzanym.

Kto popełnił zbrodnią: Tommy

Sekwencja:

  1. Tommy z kolegami oglądają z kolegami telewizję
  2. Tommy idzie z plecakiem do łazienki
  3. Tommy po kryjomu opuszcza łazienkę
  4. Tommy kradnie magnetowid
  5. Tommy wychodzi z domu

Terror na oddziale

To śledztwo dotyczy morderstwa, które miało miejsce w miejskim szpitalu. Po zebraniu wszystkich dowodów, łatwo jest wskazać podejrzanego.

Kto popełnił zbrodnię: Pielęgniarka

Sekwencja:

  1. Nocą, Michael zaczyna głośno krzyczeć
  2. Pielęgniarka po cichu wchodzi do sali
  3. Pielęgniarka zbliża się do łóżka pacjenta
  4. Pielęgniarka uderza Michaela książką w twarz
  5. Podejrzana dusi pacjenta poduszką

Tajemnica wielkiej kupy

W tym śledztwie musisz zbadać sprawę kradzieży agregatu, w której sprawca pozostawił na miejscu zbrodni dość osobliwy dowód.

Kto popełnił zbrodnię: Dyrektor domu pogrzebowego

Sekwencja:

  1. Podejrzany wybija szybę za pomocą cegły
  2. Dyrektor domu pogrzebowego wchodzi przez wybite okno
  3. Podejrzany przenosi agregat do wyjścia z kostnicy
  4. Agregat zostaje załadowny do karawanu
  5. Karawan odjeżdża

Tajemnica morderstwa Britta Cartera

Jest to kolejne śledztwo, w którym nie będziesz musiał zbierać dowodów i odkrywać obrazków. Twoim jedynym zadaniem będzie ułożenie sekwencji, w której odtworzysz przebieg zdarzeń, które doprowadziły do śmierci twojego konkurenta.

Kto popełnił zbrodnię: Mężczyzna w czerwonym krawacie

Sekwencja:

  1. Mężczyzna z bronią każe Carterowi wsiąść do vana
  2. Carter zostaje pobity w vanie
  3. Mężczyzna każde Cartetowi wysiąść z vana
  4. Carter bezskutecznie próbuje zaatakować mężczyznę laską
  5. Carter modli się przed śmiercią

Tajemnica zardzewiałego gwoździa

W tym śledztwie będziesz musiał znaleźć sprawcę kradzieży niezwykle rzadkiego czarnego koguta. Po zapoznaniu się z dowodami można stwierdzić następujący przebieg zdarzeń.

Kto popełnił zbrodnię: Zawistny sąsiad

Sekwencja:

  1. Sąsiad przechodzi przez płot w okolicach kurnika
  2. Podejrzany zdejmuje skobel z drzwi kurnika
  3. Sąsiad chwyta czarną kurę za nogi
  4. Buckler zaczyna strzelać w kierunku
  5. Sąsiad ucieka przed ostrzałem Bucklera

Tajemnica znikających zwłok

Tym razem będziesz musiał zbadać sprawę osobliwej kradzieży. Z kostnicy bowiem skradzione zostały zwłoki. Zapoznanie się z dowodami, pozwala określić przebieg zdarzeń.

Kto popełnił zbrodnię: Rozrabiaczka

Sekwencja:

  1. Rozrabiaczka wchodzi do kostnicy przez otwarte drzwi
  2. Dziewczyna otwiera lodówkę, w której znajduje się ciało
  3. Dziewczyna wywozi ciało na specjalnym wózku
  4. Rozrabiaczka wkłada ciało do samochodu
  5. Samochód odjeżdża

Klątwa rodzinnego portretu

Chociaż nie jest ono powiązane z gangami, to jest to niezwykle istotne śledztwo. Badasz w nim badać morderstwo fotografa. Niestety okaże się, że za zbrodnię odpowiada Duvall. Jego skazanie oznacza, że stracisz możliwość korzystania ze snajpera. Dlatego jeśli nie chcesz przekupywać sędziego i tracić snajpera to lepiej zostawić tą sprawę w spokoju.

Kto popełnił zbrodnię: Mężczyzna z karabinem

Sekwencja:

  1. Ofiara odłącza lustrzankę od aparatu
  2. Mężczyzna udaje się do samochodu, trzymając w ręku lustrzankę
  3. Mężczyzna dociera do samochodu
  4. Ofiara zabiera drugą lustrzankę z samochodu
  5. Podejrzany celuje do ofiary z karabinu