Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Ultima IX: Ascension - poradnik do gry

Ultima IX: Ascension - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Dungeon: Abyss | Ultima IX Ascension poradnik Ultima IX: Ascension

Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019

Aby dostać się do Abyss musimy odprawić odpowiednie rytuały na Isle of Avatar. Nasze podstawowe cele w Abyss to spotkać się z Lordem Britishem (który poszedł tam aby zmierzyć się z Blackthornem), odzyskać od Blackthorna Codex of Ultimate Wisdom i znaleść Glyph of Spirituality. Wejścia na najniższe poziomy Abyss bronią cztery żywioły Ziemi, Ognia, Wody i Powietrza. Będziemy musieli je wszystkie pokonać.

Pierwsza lokacja w której się znajdujemy po przejściu bramy na Isle of Avatar to wielka jaskinia wypełniona lawą. Wejście do otchłani znajduje się mniej więcej po środku i jest to studnia otoczona przez posągi. Na samym dnie tej studni znajduje się wejście na dno labiryntu. Jest ono zablokowane przez cztery żywioły. Aby je odblokować musimy przejść przez cztery elemental planes. Zanim to zrobimy trzeba zebrać w labiryncie na poziomie studni cztery globy i anihilować je na pedestale na dnie studni.

01 - Entrance to Black Level - Dungeon: Abyss | Ultima IX Ascension - Ultima IX: Ascension - poradnik do gry

01 - Entrance to Black Level
02 - Shoting Target - trzeba namierzyć kule na cel na ziemi
03 - Black Globe
04 - Teleport to 05
05 - Entrance to Red Level
06 - Red Globe
07 - Use Douse Spell
08 - Teleport to 09
09 - Entrance to Green Level
10 - Press plate - trzeba coś na niej położyć
11 - Stairs
12 - Ankh - Switch
13 - Switch (look up)
14 - Scroll "Time Stop"
15 - Green Globe
16 - Teleport to 17
17 - Entrance to Blue Level
18 - Melt Barrier with Fireball
19 - Blue Orb - Teleport
20 - Teleport to 01
21 - Pedestal - Annihilate four orbs and return to 01
22 - Gate to 23 (Elemental Plane of Air)
23 - Start (teleport when dragon is killed)
24 - Fountain - regenerates manna
25 - Blue Dragon - trzeba go zabić jako przedstawiciela Plane of Air - Scroll of Invisibility
26 - 2H Sword of Lighting (same as in Shame) - aby wysciągnąć ten miecz ze skały musimu rzucić czar Ethernal Sight i zebrać pięć globes rozrzuconych po Plane of Air. Trzeba zacząć od 27
27 - Take globe and enter teleport - do it five times
Take sword and go to 23 - Enter teleport
28 - Gate to Elemental Plane of Fire
Po pojawieniu się na Plane of Fire trzeba podążać w kierunku S, klucząc po kawałkach lądu pomiędzy lawą, tak długo aż znajdziemy duży ognisty pentagram. Trzeba zabić Demona który jest strażnikiem Plane of Fire i wejść w teleport który pojawi się na N od teleportu
29 - Gate to Elemental Plane of Earth
Trzeba iść na S, zabić Golema koło kolumny. Wszystkie skrzynie poza jedną to Mimics, w ostatniej koło kolumny jest Blackrock Chestplate. Wyjście jest przez teleport który się pojawia po zabiciu Golema.
30 - Gate to Elemental Plane of Water
Trzeba się kierować na N aż do ostatniego jeziora, tam zabijamy Sea Serpent, teleport do wyjścia znajduje się na S od jeziora koło trzech kolumn.

Po zabiciu czterech strażników otwiera się przejście na dnie studni. Wskakujemy tam i schodzimy coraz niżej na sam dół aż dojdziemy do mostu. Tam możemy oglądnąć pojedynek pomiędzy Lordem Britishem i Blackthornem.

Po rozmowie z LB dostajemy Codex of Ultimate Wisdom. We wnętrzu kolumny znajdziemy Glyph of Spirituality. Po ponownej rozmowie z LB zostaniemy teleportowani na Isle of Avatar.