The Awesome Adventures of Captain Spirit - poradnik do gry

SPIS TREŚCI
The Awesome Adventures of Captain Spirit - poradnik do gry

The Awesome Adventures of Captain Spirit - poradnik do gry

Solucja, która przeprowadzi Cię przez świat wyobraźni. Poradnik do The Awesome Adventures of Captain Spirit to przede wszystkim solucja, w której przetłumaczyliśmy wszystkie dialogi na język polski. Nasz opis przejścia odkryje przed Tobą ukryte aktywności, wybory, konsekwencje i sekrety gry.

Poradnik do gry The Awesome Adventures of Captain Spirit zawiera dokładny opis przejścia gry. Dzięki niemy dowiesz się jak bezproblemowo przejść produkcje i za pierwszym razem odkryć większość jej sekretów. W naszym poradniku znajdziesz również dokładny opis każdej odpowiedzi i decyzji dzięki czemu łatwiej będzie ci poruszać się w grze The Awesome Adventures of Captain Spirit. Dodatkowo stworzyliśmy również stronę poświęcone wymaganiom sprzętowym oraz listę praktycznych porad, które ułatwią ci rozpoczęcie rozgrywki.

The Awesome Adventures of Captain Spirit w pigułce

The Awesome Adventures of Captain Spirit to darmowa gra wydana na komputery osobiste oraz konsole PS4 i XONE. Tytuł ten to narracyjna przygotówka, która pokazuje jeden dzień z życia dziesięcioletniego chłopca. Chris jest dzieckiem obdarzonym bogatą wyobraźnią, który spędza dni na wymyślaniu przygód. Gracz jednak przejmie stery nad nim w dniu kiedy przygoda wydarzy się naprawdę, a nie będzie to jego wytwór wyobraźni. The Awesome Adventures of Captain Spirit to gra mająca być prologiem do drugiego sezonu Life is Starnge 2.

Porady

The Awesome Adventures of Captain Spirit to krótka gra przygodowa skupiająca się na jednym dniu z życia dziecka. Powoduje to, że jedno przejście gry trwa ok. 2 godzin. Dzięki naszym poradom szybko zrozumiesz mechaniki rozgrywki oraz będziesz mógł odkryć jak najwięcej sekretów tego świata już przy pierwszym podejściu.

  1. Przyglądaj się wszystkiemu co masz pod ręką. Jesteś w ciele dziesięcioletniego dziecka, więc z każdej rzeczy możesz zrobić użytek. Większość rzeczy pozwoli ci stworzyć twój kostium superbohatera, innymi będziesz mógł się pobawić albo po prostu przeczytać listy, które nie powinny wpaść w twoje ręce. Dzięki temu będziesz mógł otwierać coraz to nowe rzeczy i odkrywać dodatkowe przejścia.
  2. Eksploruj. Ciesz się kawałkiem świata przygotowanym przez twórców. Możesz zwiedzić cały dom oraz podwórko. Twój bohater w różnych momentach będzie używał swoich supermocy, warto więc zwiedzać i próbować testować wszystko co stworzyli twórcy.
  3. Nie budź taty za wcześnie. Jeśli wrócisz szybko do domu i obudzisz tatę możesz stracić większą część rozgrywki, bowiem rozmowa z ojcem spowoduje odpalenie się końcowej cutscenki.
  4. Po prostu baw się dobrze. Wczuj się w role dziecka i baw się wszystkimi możliwymi zabawkami. Dzięki temu odblokujesz koleje opcje wyborów i dialogów.

Oznaczenia kolorystyczne

W poradniku użyto następujących oznaczeń kolorystycznych:

  1. Kolor zielony - wszystkie interakcje, które należy wykonać,
  2. Kolor niebieski - ważne przedmioty,
  3. Kolor pomarańczowy - piny, kody dostępu,

Natalia "N.Tenn" Fras (www.gry-online.pl)

Informacje o The Awesome Adventures of Captain Spirit - poradnik do gry

Autor : Natalia N.Tenn Fras

Ostatnia aktualizacja : 26 czerwca 2018

The Awesome Adventures of Captain Spirit - screen - 2018-06-11 - 375418The Awesome Adventures of Captain Spirit - screen - 2018-06-11 - 375417The Awesome Adventures of Captain Spirit - screen - 2018-06-11 - 375416The Awesome Adventures of Captain Spirit - screen - 2018-06-11 - 375415The Awesome Adventures of Captain Spirit - screen - 2018-06-11 - 375414

02.07.2018 20:06
2
Krisek9
6
Junior

Gra szczególna... Dla człowieka mało refleksyjnego... kolejna gra. Dla człowieka znającego życie - znalezienie się w skórze dziecka (bardzo dobre odwzorowanie psychiki i zachowań), któremu wcale nie będziemy zazdrościć. I wcale nie z powodu walk staczanych z wymyślonymi potworami oraz ze swoim lękiem. Chris jest dzieckiem, które straciło mamę. Celowo nie piszę tu - po dorosłemu - "matkę", bowiem gra jest subtelna emocjonalnie, ale dotyczy ludzkich dramatów. Ojciec Chrisa szuka ucieczki od trosk w alkoholu.

Tak, to gra, która dotknie duszy każdego, kto się z tym zetknął. To na pewno nie jest gra służąca tylko rozrywce. I bardzo dobrze...

Krisek

post wyedytowany przez Krisek9 2018-07-02 20:50:04