Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca

Surviving Mars - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
Surviving Mars - poradnik do gry

Surviving Mars - poradnik do gry

Jeden świat to za mało - sekrety i porady do gry. Poradnik do gry Surviving Mars zawiera opisy, solucję i porady, które pomogą ci zagospodarować niegościnny świat marsjańskiej ziemi. Dzięki naszemu poradnikowi pojmiesz mechanikę gry, dowiesz jak rozwinąć swoją kolonię oraz osiągnąć samowystarczalność.

Poradnik do gry Surviving Mars zawiera informacje pomocne w przejściu gry, ułatwiające odnalezienie się w świecie przedstawionym. W grze tej musisz stworzyć własną kolonię i zapewnić jej przetrwanie na Marsie. W tym poradniku pokażemy ci jak zacząć rozgrywkę. Znajdziesz tutaj podstawowe porady i opis mechaniki. Umożliwi ci to szybki rozwój w grze. Dowiesz się co Ci potrzebne, żeby przetrwać. Jakie maszyny musisz zbudować, aby rozwijać swoje społeczeństwo. Nauczysz się badać odpowiednie technologie, dbać o bezpieczeństwo mieszkańców. Dzięki temu poradnikowi Twoja kolonia na Marsie będzie samowystarczalna i niezależna od dostaw z Ziemi. Gra Surviving Mars to strategia, City Builder, który wrzuca Cię na czerwoną planetę z zadaniem stworzenia infrastruktury dla przyszłych kolonistów. W trakcie produkcji gry autorzy inspirowali się dziełami kultowych twórców science fiction, takich jak Isaac Asimov czy Arthur C. Clarke, oraz szeroko pojętą estetyką retrofuturyzmu. Tytuł ten wymaga wiele skupienia, bowiem gracz musi jednocześnie rozwijać kolonie, dbać o odpowiedni przyrost surowców i nastroje kolonistów oraz tworzyć nowe technologie.

Poradnik do gry Surviving Mars zawiera:

  1. Porady ogólne potrzebne na początku rozgrywki,
  2. Listę osiągnięć i sposoby ich zdobycia,
  3. Opis interfejsu.
  4. Jak założyć swoją bazę.
  5. Opisy technologii.
  6. Opisy budynków.
  7. Sposoby rozwoju kolonii.
  8. Porady dotyczące rozbudowywania kolonii, uniezależnienia się od dostaw z Ziemii, zarabiania, wyboru specjalizacji przed rozgrywką.
  9. Porady i opisy pomocne w wyborze sponsora.
  10. Jaki wybrać profil dowódcy?
  11. Jak wybrać ładunek?
  12. Strzeż tajemnicy państwowej!
  13. Miejsce lądowania.
  14. Surowce, które kryje Czerwona Planeta.
  15. Zagrożenia dla pionierów.
  16. Anomalie na Marsie.
  17. Kaprysy i fochy kolonistów.
  18. Czego nie robić, by nie utrudniać sobie życia?
  19. Kamienie milowe.
  20. Jednostki pomocnicze.
  21. Jak zarabiać?
  22. Cuda.

Arkadiusz "Chruścik" Jackowski (www.gry-online.pl)

Informacje o Surviving Mars - poradnik do gry

Autor : Arkadiusz Chruścik Jackowski

Ostatnia aktualizacja : 15 marca 2018

Poradnik zawiera : strony: 37, ilustracje: 123 .

Skorzystaj z funkcji komentarzy do wskazania błędów lub uzupełnienia poradnika.

Popularne strony w Surviving Mars - poradnik do gry

Surviving Mars - screen - 2018-02-02 - 364947Surviving Mars - screen - 2018-02-02 - 364946Surviving Mars - screen - 2018-02-02 - 364945Surviving Mars - screen - 2018-02-02 - 364944Surviving Mars - screen - 2018-02-02 - 364943Surviving Mars - screen - 2018-02-02 - 364942Surviving Mars - screen - 2018-02-02 - 364941Surviving Mars - screen - 2018-02-02 - 364940Surviving Mars - screen - 2018-02-02 - 364939

Komentarze Czytelników

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
15.03.2018 20:29
sznyciuu
13
Legionista

gra wymaga dx11

15.03.2018 20:41
odpowiedz
1 odpowiedź
Ryokosha
18
Pretorianin

A wychodzą teraz gry które nie wymagają dx11?

16.03.2018 07:07
sznyciuu
13
Legionista

czasami wychodza
niestety grafa sie zjebala a ceny nowych przerazaja moj portfel
wiec co zrobic

20.03.2018 15:11
odpowiedz
4 odpowiedzi
Spili
1
Junior

Nie można postawić kopuł obok siebie tak żeby koloniści tu mieszkali a tam pracowalil? W każdej kopule trzeba kopiować te same budynki :/ kasyno, stołówka, bar itp :/

21.03.2018 18:21
Tomas1987
109
Generał

Niestety, ale nie można, gra traktuje każą kopule jako inne miasto, może mody coś zmienia w tej kwestii.

Brakuje tez opcji, gdy chcemy rozdzielić kolonie np na dwóch krańcach mapy, nie mamy informacji o zapotrzebowaniu każdej koloni tylko jedną główna informacje.

22.03.2018 00:44
Chruścik
5
Legionista

Próbowałem tbh tak zrobić - w sensie, że specjalizować kopuły, jedne mieszkalne, użytkowe itd. Gra słabo sobie z tym radzi. Można zrobić tak, żeby mieszkańcy z innej kopuły pracowali w innej. Jest o tym w poradniku, ale wymaga to małego micro :/

post wyedytowany przez Chruścik 2018-03-22 00:45:28
22.03.2018 00:59
Chruścik
5
Legionista

Mogą też zmieniać miejsce zamieszkania, wedle swoich widzimisię. Jeśli masz wahadłowce, to najpewniej z nich skorzystają, ewentualnie jak kopuła jest blisko to pójdą pieszo ;)

26.03.2018 00:07
animatiV
20
Pretorianin

Jest mod który polepsza Inteligencję pracowników. Automatycznie pracują w miejscach o ich specjalizacji nawet w innej kopule oraz nie przyjmują innych nie pasujących specjalistów do danej pracy. Można używać filtrów i sobie konfigurować.
Smarter Worker AI i Workplace filter. Bardzo przydatne mody.

21.03.2018 16:39
odpowiedz
3 odpowiedzi
mlokos79
17
Legionista

Czy da sie jakos kasowac wybudowane rury i kable?

21.03.2018 18:21
Tomas1987
109
Generał

Potrzebujesz do tego odpowiedniej technologii.

22.03.2018 00:47
Chruścik
5
Legionista

blueprinty owszem, ale wybudowane raczej już nie. Nawet protokół rozbiórki nie pomaga na to.

26.03.2018 00:09
animatiV
20
Pretorianin

Menu budowy> Odzyskaj
Klikasz na Kablu lub Rurze i znika.

21.03.2018 18:57
odpowiedz
mlokos79
17
Legionista

@Tomas - jesli masz na mysli "Protokol rozbiorki" to on dotyczy tylko budynkow a nie rur i kabli...

22.03.2018 08:15
odpowiedz
Runnersan
174
Senator

Ja nie potrzebne kable odcinam na przycisku, wprawdzie potem irytują mnie komunikaty o pęknieciach w nich, ale nie mam strat w energii i nie musze ich utrzymywać. Gorzej, gdy akurat kawałek kabla blokuje budowę np. kopuły. Trochę słabo.

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze