Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

The Council - poradnik do gry

The Council - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Rozdział 4 Gorgon - Epizod 1 The Mad Ones - Solucja The Council poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 29 marca 2018

Niniejsza strona zawiera opis przejścia ostatniego rozdziału w pierwszym epizodzie - Gorgon. Warto wyróżnić następujące tematy:

  1. Jak rozwiązać zagadkę z posągami?
  2. Konfrontacja z Emily Hillsborrow

Oraz konsekwencje ważnego wyboru:

  1. Join Emily
  2. Follow Elizabeth
Rozdział rozpoczyna się w pomieszczeniu, w którym odbyła się uczta ze wszystkimi gośćmi Lorda Mortimera - Rozdział 4 Gorgon - Epizod 1 The Mad Ones - Solucja - The Council - poradnik do gry

Rozdział rozpoczyna się w pomieszczeniu, w którym odbyła się uczta ze wszystkimi gośćmi Lorda Mortimera. Twoim zadaniem jest znalezienie pokoju z Meduzą, o której wspomniano w wiadomości od matki. Możesz porozmawiać z znajdującym się w pobliżu kardynałem Giuseppe, ale możesz też od razu udać się w prawo.

Kieruj się do białych drzwi, ale najpierw zabierz klucz ze stolika - Rozdział 4 Gorgon - Epizod 1 The Mad Ones - Solucja - The Council - poradnik do gry

Kieruj się do białych drzwi, ale najpierw zabierz klucz ze stolika. Jest on oznaczony niewielką kulą światła, tak jak na powyższym obrazku. Drzwi poprowadzą cię do biblioteki - kieruj się po schodach, aż dotrzesz do kolejnego pomieszczenia.

Będzie to pokój z wieloma obrazami - Rozdział 4 Gorgon - Epizod 1 The Mad Ones - Solucja - The Council - poradnik do gry

Będzie to pokój z wieloma obrazami. W pobliskim pomieszczeniu znajdziesz wspomnianą wcześniej Meduzę. Podejdź do niej i aktywuj. Zostaną ci przedstawione pobliskie posągi - Meduza, żołnierz z mieczem, żołnierz z tarczą oraz żołnierz z latarnią. Następnie podejdź do półki z książkami - tam przeczytasz legendę, która jest podpowiedzą do zagadki.

Jak rozwiązać zagadkę z posągami?

Rozwiązanie zagadki polega na odpowiednim ułożeniu posągów. Po aktywacji każdego z nich możesz ustawić, w którą stronę ma kierować się dany posąg. Posągi musisz ułożyć w następującej kombinacji:

  1. Przy żołnierzu z latarnią wybierz opcję Toward the hero holding the Shield.
  2. Przy żołnierzu z tarczą wybierz opcję Toward the hero holding the Sword.
  3. Przy żołnierzu z mieczem wybierz opcję Toward the Medusa.
  4. Przy Meduzie wybierz opcję Toward the hero holding the Shield.

Powyższe ustawienie spowoduje otwarcie sekretnego przejścia.

Tam spotkasz Emily Hillsborrow - Rozdział 4 Gorgon - Epizod 1 The Mad Ones - Solucja - The Council - poradnik do gry

Tam spotkasz Emily Hillsborrow. Nawiąże się między wami rozmowa:

Answer her frankly.

Odpowiedz szczerze.

Dodge the question with humor.

Humorystycznie omiń pytanie.

Answer with a question.

Odpowiedz pytaniem.

Po krótkim dialogu musisz rozpocząć przeszukiwanie pomieszczenia. Możesz podchodzić do każdego przedmiotu i go oglądać, ale fabułę popchniesz do przodu, gdy skierujesz się do Emily. Zaczniecie rozmawiać o dokumentach:

Assume a theft.

Przyjmij, że to kradzież.

Assume a falsification.

Przyjmij, że to fałszerstwo.

Assume there are several Mortimers.

Przyjmij, że jest kilku Mortimerów.

Assume Mortimer is immortal.

Przyjmij, że Mortimer jest nieśmiertelny.

Analyze the documents. (wymaga Vigilance)

Analizuj dokumenty.

What do you think of this collection?

Co sądzisz o tej kolekcji?

Why conceal these assets?

Po co ukrywać taki majątek?

How has it all been acquired?

Jak to wszystko zostało zdobyte?

Po zakończeniu rozmowy spójrz na pobliskie biurko - Rozdział 4 Gorgon - Epizod 1 The Mad Ones - Solucja - The Council - poradnik do gry

Po zakończeniu rozmowy spójrz na pobliskie biurko. Znajdziesz tam niewielki przedmiot, który momentalnie zmieni nastrój Emily.

Konfrontacja z Emily

Poniższe opcje dialogowe pozwolą ci zakończyć konfrontacje z powodzeniem:

Because I trust you lub Because I don't want any harm to come to you (wymaga Psychology)

Ponieważ ja ci ufam / Ponieważ nie chcę, by stała ci się krzywda

Analyze Emily's character (wymaga Psychology)

Zbadaj charakter Emily.

She already has a partner.

Ma już partnera.

It's a woman and it's her sister.

To jest kobieta i to jest jej siostra.

Po konfrontacji wrócicie w okolice swoich pokoi.

Ze swojego pokoju wybiegnie roztrzęsiona Elizabeth i zacznie cię prosić o pomoc - Rozdział 4 Gorgon - Epizod 1 The Mad Ones - Solucja - The Council - poradnik do gry

Ze swojego pokoju wybiegnie roztrzęsiona Elizabeth i zacznie cię prosić o pomoc. Możesz się zgodzić (Follow Elizabeth) lub udać się razem z Emily (Join Emily).

Join Emily

Po wybraniu tej opcji, akcja przeniesie się do twojego pokoju - Rozdział 4 Gorgon - Epizod 1 The Mad Ones - Solucja - The Council - poradnik do gry

Po wybraniu tej opcji, akcja przeniesie się do twojego pokoju. Tam, na łóżku, będzie czekać Emily. Rozpocznie się rozmowa:

Nothing important...

Nic ważnego...

Probably talking about my mother.

Pewnie chciała rozmawiać o mojej matce.

What is she doing here?

Co ona tutaj robi?

The Book.

Książka.

It's possible. (wymaga Diversion)

To możliwe.

Why that? (wymaga Questioning)

Dlaczego w ten sposób?

Meet Von Borchert's buyer...

Poznałaś kupca Von Bercherta...

Go figure. (wymaga Psychology)

Domyśl się.

She's trying to have me talk. (wymaga Logic)

Próbuje ze mną porozmawiać.

Na koniec rozmowy Emily zaproponuje ci bliskie spotkanie. Możesz się zgodzić (Join her in the bed) lub nie (No thanks). Niezależnie od wyboru, ujrzysz krótką scenkę. Właśnie zakończyłeś pierwszy epizod gry The Council.

Follow Elizabeth

W tym przypadku, akcja przeniesie się do tajemniczego pokoju Elizabeth - Rozdział 4 Gorgon - Epizod 1 The Mad Ones - Solucja - The Council - poradnik do gry

W tym przypadku, akcja przeniesie się do tajemniczego pokoju Elizabeth. W trakcie rozmowy Elizabeth kilka razy zaproponuje ci alkohol. Odmowa sprawi, że Elizabeth wyrzuci cię ze swojego pokoju - na następny dzień kobieta zostanie zabita, a ty zostaniesz oskarżony o jej morderstwo. Ujrzysz krótką scenkę z aresztowaniem - po tym epizod się zakończy.

Z kolei zgoda na picie alkoholu doprowadzi do następujących dialogów i wyborów:

Is she possessed?

Czy ona jest opętana?

Is she stark raving mad?

Czy ona jest całkowicie obłąkana?

Yes, I believe her.

Tak, wierzę jej.

No, keep logical!

Nie, bądź rozsądny!

Na koniec rozmowy będziesz musiał zdecydować jaką radę dać Elizabeth - czy ma uciekać z zamku i wyspy (Advise her to escape from the Island) lub czy ma tutaj pozostać (Advise her to stay here). Propozycja pozostania na wyspie sprawi, że Elizabeth umrze. Niezależnie od wyboru ujrzysz krótką scenkę i zakończysz pierwszy epizod gry The Council.