Dragon Ball FighterZ - poradnik do gry

SPIS TREŚCI
Dragon Ball FighterZ - poradnik do gry

Dragon Ball FighterZ - poradnik do gry

Kamehameha! Poradnik do Dragon Ball FighterZ to rozbudowane porady do wszystkich postaci - poznasz tutaj najlepsze postacie, dobre na początek, combosy, techniki i ciosy oraz opis story mode (trybu fabularnego). Son Goku oraz Vegeta czekają w DB FighterZ!

W poradniku do gry Dragon Ball Fighter Z znajdziesz najważniejsze porady i techniki, które pomogą zebrać Smocze Kule i uratować ziemię. Przeczytasz tu o dostępnych postaciach, poznasz szczegóły związane z mechaniką walki i nauczysz się wykonywać efektywne sekwencje ciosów. Dowiesz się również czym różnią się poszczególne tryby rozgrywki i przeczytasz cenne rady.

Poradnik dla początkujących

Tutaj przeczytasz o podstawowych aspektach związanych z grą. Poznasz wymagania sprzętowe dla wersji PC, zapoznasz się ze sterowaniem, czy przeczytasz podstawowe rady związane z grą. Dodatkowy rozdział został poświęcony również trybowi Story, który zapewnia ponad 15 godzin rozgrywki!

  1. Wymagania sprzętowe
  2. Sterowanie
  3. Porady na start
  4. Tryb Story

FAQ

W tych rozdziałach znajdziesz najczęściej zadawane pytania, wraz z odpowiedziami. Dowiesz się m.in., jak odblokować ukryte postacie, co daje skompletowanie 7 smoczych kul, czy ułatwisz sobie wybór związany z doborem zawodnika na start.

  1. Która postać jest najlepsza?
  2. Jak odblokować ukryte postacie?
  3. Jak zebrać smocze kule w trakcie walki?

Postacie

W grze znajdziesz 24 postacie, każda o unikatowych ciosach i o odmiennym stylu walki. Poświęciliśmy sporo miejsca na opis najpopularniejszych postaci w grze. Znajdziesz tu najlepsze postacie, techniki, combosy, a także Super Attack i Meteor Attack:

  1. Son Goku (Super Sayian)
  2. Krillin (Krillan)
  3. Android 18
  4. Piccolo (Szatan Serduszko)
  5. Android 16
  6. Trunks
  7. Vegeta (Super Sayian)
  8. Gohan (Teen)
  9. Frieza (Freezer)
  10. Cell (Komurczak)
  11. Goku Black
  12. Hit
  13. Beerus
  14. Gohan (Adult)
  15. Kid Buu
  16. Captain Ginyu
  17. Nappa
  18. Yamcha
  19. Tien
  20. Majin Buu
  21. Android 21
  22. Gotenks
  23. Goku (SSGSS)
  24. Vegeta (SSGSS)

Japoński dub i angielski dub

Czy w Dragon Ball FighterZ ma japoński, oryginalny dubbing? Tak! Mało tego - DB Fighter Z posiada japońskie głosy domyślnie włączone. Możesz oczywiście wybrać inny język - angielski. Aby to zrobić, udaj się do menu gry, Options, a następnie zmień język

Grzegorz Misztal (www.gry-online.pl)

Informacje o Dragon Ball FighterZ - poradnik do gry

Autor : Grzegorz Alban3k Misztal

Ostatnia aktualizacja : 22 stycznia 2018

Poradnik zawiera : strony: 36, ilustracje: 83 .

Popularne strony w Dragon Ball FighterZ - poradnik do gry

Dragon Ball FighterZ - screen - 2018-09-24 - 383741Dragon Ball FighterZ - screen - 2018-09-24 - 383740Dragon Ball FighterZ - screen - 2018-09-24 - 383739Dragon Ball FighterZ - screen - 2018-09-24 - 383738Dragon Ball FighterZ - screen - 2018-09-24 - 383737Dragon Ball FighterZ - screen - 2018-07-23 - 378658Dragon Ball FighterZ - screen - 2018-07-23 - 378657Dragon Ball FighterZ - screen - 2018-07-23 - 378656Dragon Ball FighterZ - screen - 2018-07-23 - 378655

30.01.2018 08:06
romantiks
4
Legionista

Opis trofeów by się przydał pzdr

13.02.2018 15:34
😒
odpowiedz
piotrek1488
2
Junior

"Komurczak"? Serio? Kogo wy tam zatrudniacie? Dziennikarzy bez podstawowej wiedzy odnośnie ortografii?

Dodatkowo przydałby się opis jak odblokować wszystkie Dramatic Finishery i Easter Eggi.

post wyedytowany przez piotrek1488 2018-02-13 15:35:04
07.03.2018 21:29
😡
odpowiedz
1 odpowiedź
cyberbrain666666@gmail.com
8
Legionista

Kolego tak polacy nazywali się postać na niemieckiej stacji nadającej w Polsce RTL7 dragonball i dragonball z leciał tam od 1997 roku (później stacja upadła i przejął to TVN 1 marca 2001 roku zmieniła nazwę na TVN7 i dragon ball znikł)w 1999 roku pa Goku Songo, Piccolo Szatan Serduszko smark widać młodzik jesteś..

post wyedytowany przez cyberbrain666666@gmail.com 2018-03-07 21:34:24
26.04.2018 09:59
Killerdiablo48
7
Legionista

Z lekka odkopując temat... ale wiesz, że przedmówcy chodziło o to, że to jest "Komórczak", a nie "Komurczak"? Znajomość ortografii (i polskiego Dragon Balla) się kłania.