Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

MudRunner - poradnik do gry

MudRunner - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

MudRunner: Przeprawa - mapa MudRunner poradnik, porady

Kolejna mapa jest ciekawym wyzwaniem, ponieważ Przeprawa jest podzielona na dwie części. Teren jest przecięty szeroką rzeką, przez która musisz się przeprawić. Startujesz w południowo-zachodniej części mapy, gdzie jest również jeden z dwóch tartaków. Jednak to na północnej stronie są dwa punkty tartaczne oraz następny tartak. Na początek warto dostać się na drugi brzeg i jak najszybciej odblokować następny garaż. Choć na mapie są aż trzy garaże, warto odblokować tylko jeden na północy, aby skrócić czas zmiany sprzęty oraz umożliwić odholowanie pojazdów.

W tym scenariuszu możesz wybrać tylko dwa pojazdy o łącznej wartości 5 gwiazdek. Nie warto brać tutaj pojazdów klasy A, ponieważ nie będą w stanie pokonać silnego nurtu rzeki. Najlepiej przeprawić się ciężarówką i odblokować zachodni garaż. Pośrodku mapy, niedaleko dużych budynków, gra często generuje ciężarówkę z naczepą wartą 4 punkty warsztatu. Na północnej części jest bardzo dużo dróg asfaltowych, więc w krótkim czasie będziesz mógł odblokować tutejszy garaż. Napotkasz również dwie blokady, ale można je łatwo ominąć.

Północny tartak

Niebieska trasa nakreśla drogę na drugi brzeg i jednocześnie prowadzi do tartaku na południowej części mapy - MudRunner: Przeprawa - mapa - MudRunner - poradnik do gry

Niebieska trasa nakreśla drogę na drugi brzeg i jednocześnie prowadzi do tartaku na południowej części mapy. Jednak dowieziesz drewno do tej lokacji na samym końcu. Jedź drogą tuż przy lewej stronie mapy i przejedź przez najkrótszą możliwą cześć rzeki. Potem skup się na odblokowaniu garażu po drugiej stronie i znajdź dodatkową ciężarówkę, aby stworzyć konwój.

Do północnego tartaku można bardzo szybko dostarczyć drewno. Po załadunku i uzupełnieniu paliwa możesz skorzystać z dwóch zielonych tras: długiej i na skróty. Długa zakłada, że skorzystasz z drogi asfaltowej przez większość czasu i pod koniec zjedziesz na piaskową drogę. Krótsza trasa, prowadzi asfaltową drogą aż do południowej blokady. Przed nią odbijasz w stronę rzeki i objeżdżasz ten punkt jadąc brzegiem rzeki i ostrożnie wjeżdżając w las. W ten sposób zaoszczędzisz sporo czasu. Obojętnie, z której propozycję skorzystasz, to w obu wypadkach docierasz do wąskiego pasa drzew, tuż koło asfaltowego zakrętu. Tutaj przejeżdżasz przez las i pokonasz krótki odcinek do tartaku. Może okazać się, że grunt będzie tutaj dość grząski w niektórych miejscach. Jeśli jedziesz w konwoju, zdecyduj się na częste używanie wyciągarki, aby wyratować sie z trudnej sytuacji.

Możesz wrócić na drogą asfaltową i podjechać trochę na północ, aby szybko wrócić do garaży przy użyciu opcji odholowania lub po prostu dojechać do garażu/punktu tartacznego.

Południowy tartak

Teraz przygotuj się do przeprawy na drugi brzeg - MudRunner: Przeprawa - mapa - MudRunner - poradnik do gry

Teraz przygotuj się do przeprawy na drugi brzeg. Załaduj drewno i uzupełnij paliwo w pobliskiej stacji benzynowej. Wróć na część południową korzystając z tego samego szlaku w zachodniej części mapy, którego użyłeś na początku i kieruj się dalej pomarańczową trasą. Kiedy znajdziesz się na drugiej stronie, masz do dyspozycji drogę wzdłuż brzegu aż dojedziesz do głównej drogi. Jest to prosta trasa, choć trochę monotonna. Brzeg jest w miarę równy i nie ma tam zbyt wielu miejsc, które grożą zakopaniem twoich pojazdów. Druga opcja prowadzi po części drogą, z której korzystałeś wcześniej. Oferuje duże ilości ubitej ziemi, ale trzeba sporo kręcić kierownicą i uważać na liczne drzewa i kamienie.

Obie ścieżki zaprowadzą cię do skrzyżowania dwóch głównych dróg w tej części mapy. Możesz dalej jechać tym błotem, aż znajdziesz się u celu. Jednak o wiele prostszym i łatwiejszym rozwiązaniem jest odbicie w stronę lasu. Na mapie widać wiele pustych przestrzeni, wolnych od gęstego lasu. Takie drogi prowadzą do innych wjazdów na teren tartaku. Warto z nich skorzystać, bo często składają sie z ubitej ziemi, gdzie trudno stworzyć błoto i się zakopać.