Star Wars: Battlefront 2 - poradnik do gry

SPIS TREŚCI
Star Wars: Battlefront 2 - poradnik do gry

Star Wars: Battlefront 2 - poradnik do gry

Dawno,dawno temu w odległej galaktyce... W poradniku do gry Star Wars: Battlefront II znajdziesz liczne porady dotyczące gry wieloosobowej. Dowiesz się m.in. jak używać bohaterów i pojazdów, jak zdobywać/ulepszać karty, jak odblokować nowe bronie czy jak szybko zdobyć kredyty?

Niniejszy nieoficjalny poradnik do gry Star Wars: Battlefront II stanowi zestawienie porad i wskazówek dotyczących trybu gry wieloosobowej. Na początku zapoznaj się przede wszystkim z poniższymi rozdziałami:

  1. Wskazówki oraz porady dla nowych graczy - zestawienie porad uniwersalnych dotyczących mechaniki gry, które pozwolą także i weteranom pierwszej części gry poznać nowe zasady rozgrywki;
  2. Jak zacząć grę - informacje dla nowych graczy - rozdział z sugerowaną ścieżką postępów, by szybko nauczyć się gry i skutecznie zarządzać walutami.

Pytania i odpowiedzi

W grze występuje wiele niejasności, które nie są wytłumaczone w samouczku czy filmach instruktażowych. W tym rozdziale zgrupowaliśmy kilka trudniejszych zagadnień, które mogą cię zainteresować:

  1. Jak grać bohaterami i pojazdami?
  2. Jak zdobywać / ulepszać karty?
  3. Jak odblokować nowe bronie?
  4. Jak szybko zdobyć kredyty?

Klasy postaci

Zaczynasz dopiero przygodę i nie wiesz, jaką klasę wybrać? Chciałbyś dowiedzieć się, które umiejętności i karty są przydatne oraz jakie rzeczy możesz odblokować w trakcie kolejnych godzin rozgrywki? Zapoznaj się z rozdziałami:

  1. Żołnierz szturmowy - opis i umiejętności
  2. Ciężki strzelec - opis i umiejętności
  3. Oficer - opis i umiejętności
  4. Specjalista - opis i umiejętności

Dział w przygotowaniu

Frakcje

Ten rozdział grupuje jednostki wsparcia, pojazdy oraz bohaterów z Jasne i Ciemnej strony konfliktu i opisuje je, wskazując cechy oraz mocne i słabe strony jednostek. Opisani tu bohaterowie, klasy wsparcia występują w wielu trybach gry, przy czym maszyny lądowe jedynie w trybie Galaktycznego Szturmu. Niektóre pojazdy latające występują jedynie w trybie Natarcia Myśliwców.

  1. Bohaterowie
  2. Pojazdy lądowe
  3. Pojazdy latające

Dział w przygotowaniu

Tryby gry

W grze występuje 6 niezależnych trybów gry wieloosobowej oraz kampania dla jednego gracza. Każdy z trybów został tu opisany i zawiera małe wskazówki i porady, jakich możesz użyć, by zapewnić sobie przewagę. Zwróć szczególnie uwagę na opis trybu Natarcia myśliwców, w którym niezależnie opisane zostały elementy występujące wyłącznie w tym trybie.

  1. Zestawienie i porównanie trybów gry

Patrick "YxU" Homa

Informacje o Star Wars: Battlefront 2 - poradnik do gry

Autor : Patrick Yxu Homa

Ostatnia aktualizacja : 15 listopada 2017

Star Wars: Battlefront II - screen - 2017-12-10 - 361004Star Wars: Battlefront II - screen - 2017-12-10 - 361003Star Wars: Battlefront II - screen - 2017-12-10 - 361002Star Wars: Battlefront II - screen - 2017-12-10 - 361001Star Wars: Battlefront II - screen - 2017-12-10 - 361000Star Wars: Battlefront II - screen - 2017-10-23 - 357844Star Wars: Battlefront II - screen - 2017-10-23 - 357843Star Wars: Battlefront II - screen - 2017-10-23 - 357842Star Wars: Battlefront II - screen - 2017-10-23 - 357841

17.11.2017 09:46
StarySalceson
6
Legionista

Ludziska!!! Z całym szacunkiem dla redakcji, ale szkoda czasu na poradnik dla tego gniota.

17.11.2017 10:15
odpowiedz
2 odpowiedzi
Placek89
96
GameAddict

Z pełną powagą to jest akurat ciekawe. Żeby napisać porządny poradnik musicie mieć dostęp do wszystkiego co jest dostępne w grze. Czyli z tego co podawaliście wcześniej poradnik albo będzie powstawał 6 lat, albo wydacie na niego kupe kasy xD

17.11.2017 10:42
😃
Zgred
182
WREDNY

Wyłączyli mikropłatności, czyli to trochę potrwa!

17.11.2017 12:18
😊
YxU
31
Centurion

Obecnie mam już wszystkie unlocki bohaterów / pojazdów za free (po obniżkach) po ok. 40-50h, więc nie jest źle. Gorzej z kartami - choć podstawowe można craftować za wcale nie wiele. Trzeba podejść do tej gry, że nie bierzesz wszystkiego i nie robisz jej na 100%, a solidnie budujesz postać z tego, co jest dostępne, przemyślanie.
DO @StarySalceson - osobiście wcale nie uważam, żeby gra była kiepska. Informacje o niepokonanych graczach z mikropłatnościami też są przesadzone - boosty aż tyle nie dają, bardziej podejście strategiczne niż bezpośredni OP w 1vs1 Ż\_?_/Ż.

17.11.2017 21:26
odpowiedz
1 odpowiedź
hoth24
1
Junior

YxU - jestem znawca serii Battlefront. Znalazłem w Twoim poradniku już pierwszy błąd a otworzyłem pierwszą zakładkę... Prowadzę kanał na YT...

18.11.2017 00:41
👍
YxU
31
Centurion

Witam - nie jestem znawcą serii Battlefront, z jedynką niestety nie miałem styczności... Jeśli jest to dotkliwy błąd, proszę o jego wskazanie (opcjonalnie innych, jeśli takowe wystąpią) - skonfrontuję informacje i dokonam ewentualnych korekt :) [informacja o prowadzeniu kanału i posiadaniu 1 posta jest dość sugestywna mimo wszystko...]

post wyedytowany przez YxU 2017-11-18 11:51:19
18.11.2017 19:04
odpowiedz
1 odpowiedź
hoth24
1
Junior

kredyty na tych trybach mozesz zdobyć nawet 30... i zalezy od czasu ile spedzisz w grze

18.11.2017 19:44
YxU
31
Centurion

No, trudno powiedzieć, żeby podpinało się to pod karygodny błąd... Założenie jest, że mecz rozgrywasz od początku do końca z równym podziałem na fragowanie/realizację celów. To są wartości przybliżone, uśrednione dla przeciętnego gracza, który sporadycznie będzie korzystał z pojazdów/klas wsparcia i fragował ok 10-20 osób na Potyczkę/Natarcie.
Ale zgadza się - powinienem był tam dopisać, że są to wartości szacowane przeze mnie.