Star Wars Battlefront 2 - poradnik do gry

SPIS TREŚCI
Star Wars Battlefront 2 - poradnik do gry

Star Wars Battlefront 2 - poradnik do gry

Dawno, dawno temu w odległej galaktyce.... Poradnik do gry Star Wars Battlefront 2 to opisy bohaterów, klas postaci, broni, pojazdów i wsparcia. Porady m.in. jak zacząć, zdobywać/ulepszać karty, odblokować nowe bronie, szybko zdobyć kredyty, naprawić błędy gry. Trofea, osiągnięcia i sterowanie.

Niniejszy nieoficjalny poradnik do gry Star Wars: Battlefront II stanowi zestawienie porad i wskazówek dotyczących trybu gry wieloosobowej. Na początku zapoznaj się przede wszystkim z poniższymi rozdziałami:

  1. Wskazówki oraz porady dla nowych graczy - zestawienie porad uniwersalnych dotyczących mechaniki gry, które pozwolą także i weteranom pierwszej części gry poznać nowe zasady rozgrywki;
  2. Jak zacząć grę - informacje dla nowych graczy - rozdział z sugerowaną ścieżką postępów, by szybko nauczyć się gry i skutecznie zarządzać walutami.

Pytania i odpowiedzi

W grze występuje wiele niejasności, które nie są wytłumaczone w samouczku czy filmach instruktażowych. W tym rozdziale zgrupowaliśmy kilka trudniejszych zagadnień, które mogą cię zainteresować:

  1. Jak grać bohaterami i pojazdami?
  2. Jak zdobywać / ulepszać karty?
  3. Jak odblokować nowe bronie?
  4. Jak szybko zdobyć kredyty?

Klasy postaci

Zaczynasz dopiero przygodę i nie wiesz, jaką klasę wybrać? Chciałbyś dowiedzieć się, które umiejętności i karty są przydatne oraz jakie rzeczy możesz odblokować w trakcie kolejnych godzin rozgrywki? Zapoznaj się z rozdziałami:

  1. Żołnierz szturmowy - opis i umiejętności
  2. Ciężki strzelec - opis i umiejętności
  3. Oficer - opis i umiejętności
  4. Specjalista - opis i umiejętności

Dział w przygotowaniu

Frakcje

Ten rozdział grupuje jednostki wsparcia, pojazdy oraz bohaterów z Jasne i Ciemnej strony konfliktu i opisuje je, wskazując cechy oraz mocne i słabe strony jednostek. Opisani tu bohaterowie, klasy wsparcia występują w wielu trybach gry, przy czym maszyny lądowe jedynie w trybie Galaktycznego Szturmu. Niektóre pojazdy latające występują jedynie w trybie Natarcia Myśliwców.

  1. Bohaterowie
  2. Pojazdy lądowe
  3. Pojazdy latające

Dział w przygotowaniu

Tryby gry

W grze występuje 6 niezależnych trybów gry wieloosobowej oraz kampania dla jednego gracza. Każdy z trybów został tu opisany i zawiera małe wskazówki i porady, jakich możesz użyć, by zapewnić sobie przewagę. Zwróć szczególnie uwagę na opis trybu Natarcia myśliwców, w którym niezależnie opisane zostały elementy występujące wyłącznie w tym trybie.

  1. Zestawienie i porównanie trybów gry

Patrick "YxU" Homa

Informacje o Star Wars Battlefront 2 - poradnik do gry

Autor : Patrick Yxu Homa

Ostatnia aktualizacja : 15 listopada 2017

Poradnik zawiera : strony: 32, ilustracje: 230 .

Popularne strony w Star Wars Battlefront 2 - poradnik do gry

Star Wars: Battlefront II - screen - 2020-02-27 - 412157Star Wars: Battlefront II - screen - 2018-06-07 - 374932Star Wars: Battlefront II - screen - 2018-06-07 - 374931Star Wars: Battlefront II - screen - 2018-06-07 - 374930Star Wars: Battlefront II - screen - 2018-06-07 - 374929Star Wars: Battlefront II - screen - 2018-06-07 - 374928Star Wars: Battlefront II - screen - 2018-06-07 - 374927Star Wars: Battlefront II - screen - 2018-04-16 - 371175Star Wars: Battlefront II - screen - 2018-04-16 - 371174