Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wolfenstein II: The New Colossus - poradnik do gry

Wolfenstein II: The New Colossus - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Szyfry Enigmy w Wolfenstein II: The New Colossus Poradnik i solucja Wolfenstein II

Ostatnia aktualizacja: 25 lipca 2019

Szyfry Enigmy to specjalne przedmioty, które zdobyć można podczas rozgrywki. Wypadają one za każdym razem, gdy zabijesz wrogiego Dowódcę - przeciwnika, który jest w stanie uruchomić alarm i do którego (jeśli jest w okolicy) prowadzi znacznik u góry ekranu. Szyfry te wykorzystywane są potem do namierzania Überdowódców - gdy ci się to uda, będzie można wybrać się na misję, zabić wroga i zdobyć upuszczoną przez niego Trupią Kartę, która jest jednym z kilku przedmiotów kolekcjonerskich w grze (i powiązana jest z dwoma trofeami / osiągnięciami).

Możesz wybrać dowolną misję i spróbować ją odblokować. - Szyfry Enigmy w Wolfenstein II: The New Colossus - Wolfenstein II: The New Colossus - poradnik do gry
Możesz wybrać dowolną misję i spróbować ją odblokować.

Gdy już zdobędziesz Szyfry, musisz dojść przynajmniej do końca rozdziału "Nowy Strój" (New Suit) - gdy będziesz w drodze do Grace, odblokuje się możliwość wykorzystania Szyfrów Enigmy, o czym zostaniesz poinformowany stosowną ikoną. Potem wystarczy już tylko usiąść na fotelu (znajduje się dosłownie kilka metrów od mapy, która służy do wyboru misji) i rozpocząć cały proces.

By namierzyć Überdowódcę, trzeba ukończyć specjalną mini-grę. - Szyfry Enigmy w Wolfenstein II: The New Colossus - Wolfenstein II: The New Colossus - poradnik do gry
By namierzyć Überdowódcę, trzeba ukończyć specjalną mini-grę.

Tutaj ukończyć musisz specjalną mini-grę. Na ekranie wyświetlone zostaną dwa rzędy ikon z różną ilością oczek. Ty, za pomocą klawiszy, sterować możesz dolną częścią. Twoim zadaniem jest dopasowanie dolnych symboli (ilości i ustawienia oczek) do ikon oznaczonych jako 01-07. Na początku ułożyć musisz symbole, by pasowały do 01, potem do 02 i tak aż do samego końca. Gdy ułożysz wszystkie symbole, zagadka zostanie rozwiązana, a ty odblokujesz misję (którą aktywować można z mapy) danego Überdowódcy.

Po wszystkim będzie można wybrać odblokowaną misję z mapy. - Szyfry Enigmy w Wolfenstein II: The New Colossus - Wolfenstein II: The New Colossus - poradnik do gry
Po wszystkim będzie można wybrać odblokowaną misję z mapy.

Warto pamiętać o kilku rzeczach związanych z tą mechaniką:

  • Samo zabicie Dowódców, by zdobyć Szyfry Enigmy, nie jest trudne - podniesienie ich już może sprawić większy problem. Spowodowane jest to tym, iż musisz podnosić te przedmioty samodzielnie - nie wystarczy w nie wbiec, jak to ma miejsce w przypadku całej reszty przedmiotów. Z tego powodu bardzo łatwo jest je przegapić.
  • Każda zagadka związana z Überdowódcą wymaga "wydania" odpowiedniej ilości Szyfrów Enigmy.
  • Podczas rozwiązywania zagadki będziesz mieć ograniczony czas - jeśli dobiegnie on końca, z puli dostępnych Szyfrów Enigmy ubędzie taka liczba, jakiej wymagała dana zagadka, a ty będziesz zmuszony ją powtórzyć. Da się to łatwo obejść - jeśli widzisz, że braknie ci czasu, przerwij rozwiązywanie zagadki, co sprawi, że nie utracisz Szyfrów.
  • Jeśli zależy ci na przedmiotach kolekcjonerskich, angażowanie się w misje Überdowódców jest niezbędne. Sami Überdowódcy wyrzucają Trupie Karty, które są jedną z grup przedmiotów kolekcjonerskich. Dodatkowo, niektóre "zwykłe" przedmioty zdobyć można wyłącznie podczas tych misji.