Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Elex - poradnik do gry

Elex - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Awans do rangi Wojownik | Berserkerowie | Zadania frakcji | Solucja Elex poradnik Elex

Ostatnia aktualizacja: 17 lipca 2019

Po tym jak przyłączony zostaniesz do frakcji Berserków w grze Elex (zadanie Średniowieczni sprzymierzeńcy) uzyskasz najniższą rangę ogrodnika (Cultivator). Możesz poczynić starania o awansowanie na wyższą rangę wojownika (Warrior). Stanie się to możliwe po tym jak porozmawiasz z Ragnarem i spełnisz następujące wymagania:

  1. Awansowanie Jaxa na co najmniej 15 poziom doświadczenia.
  2. Zaliczenie zadania Szybki wzrost dla Ragnara
  3. Zaliczenie zadania Pocieszenie Cormaga dla Cormaga.
  4. Zaliczenie zadania Za społeczność dla Angrima.

Poniżej znajdziecie rozwiązania questów dla Berserków.

Szybki wzrost

Jak odblokować quest: Rozmowa z Ragnarem w ruinach hotelu Ruiny Hotelu w Goliet.

Zbadaj zwłoki Gunnara - Awans do rangi Wojownik | Berserkerowie | Zadania frakcji | Solucja Elex - Elex - poradnik do gry
Zbadaj zwłoki Gunnara

Ragnar chce żeby w Dolinie Potępionych Dolina Wyklętych odnaleźć Gunnara. Lokacja ta jest na zachód od Wielkiej Windy Wielki podnośnik w krainie Edan i musisz liczyć się z tym, że po dotarciu do niej napotkasz wielu wrogo nastawionych bandytów. Staraj się ich po kolei odciągać od reszty wrogów. Nie zapędzaj się też w stronę centralnej części doliny, bo przebywają tam silne potwory (chyba że chcesz doprowadzić do rozpoczęcia walk między potworami i bandytami). Zbadaj północne wzgórze w dolinie. Po rozprawieniu się z kolejnymi wrogami zlokalizuj martwego Gunnara i zbadaj jego zwłoki (400XP) żeby pozyskać dziennik Gunnara (Gunnar's Journal). Możesz już przekazać złe wieści Ragnarowi (800XP).

NPC w zadaniu: Ragnar

Pocieszenie Cormaga

Jak odblokować quest: Rozmowa z Cormagiem w Goliet.

Zebrane korzenie umieść w beczce - Awans do rangi Wojownik | Berserkerowie | Zadania frakcji | Solucja Elex - Elex - poradnik do gry
Zebrane korzenie umieść w beczce

Cormag oczekuje od bohatera tego żeby pomógł w pracy na roli i musisz w związku z tym zgłosić się do Borna z północnej części wioski (200XP). Born zleci ci pozbycie się piętnastu korzeni Gralla (Gralla Root). Docieraj do nich w dowolnej kolejności i wyrywaj je z ziemi. Po zebraniu wszystkich korzeni (100XP) udaj się z nimi do beczki przy chatce i wyrzuć je do niej (100XP). Powróć do Borna i na sam koniec do Cormaga (200XP).

NPC w zadaniu: Cormag

Za społeczność

Jak odblokować quest: Rozmowa z Angrimem w Goliet.

Możesz ustawiać się blisko rozmówców - Awans do rangi Wojownik | Berserkerowie | Zadania frakcji | Solucja Elex - Elex - poradnik do gry
Możesz ustawiać się blisko rozmówców

Angrim chce żeby główny bohater przyjrzeć się Zerwasowi odpowiedzialnemu za zbieranie opłat od mieszkańców wioski. Zadaniem tym najlepiej od razu się zająć, bo Zerwas wkrótce wyruszy na obchód. Śledź go i ustawiaj się zawsze blisko osób, z którymi się spotyka (na tyle blisko żeby móc usłyszeć przebieg rozmowy). Musisz w sumie podsłuchać trzy rozmowy i zaczekaj aż Zerwas powróci z zebranymi pieniędzmi do Angrima.

Porozmawiaj z Angrimem i zadecyduj jak chcesz się zachować. Możesz:

  1. Skłamać i powiedzieć, że Zerwas oddał wszystkie odłamki lub że dopłacił z własnej kieszeni. Nie wybieraj tych wariantów jeśli nie chcesz mieć później problemów.
  2. Powiedzieć prawdę, że Zerwas nie oddał Angrimowi wszystkich pieniędzy.
Zaczekaj aż Zerwas wyjdzie z wioski - Awans do rangi Wojownik | Berserkerowie | Zadania frakcji | Solucja Elex - Elex - poradnik do gry
Zaczekaj aż Zerwas wyjdzie z wioski

Jeśli wybrałeś wyjawienie prawdy i jeśli jesteś dłużny Angrimowi to może on dodatkowo wymusić na bohaterze żeby ten zamordował Zerwasa. Przystań na tę propozycję jeśli nie chcesz utracić jego poparcia. Zgodnie z planem Angrima musisz wyruszyć za Zerwasem i zaczekać aż opuści wioskę. Dopiero wtedy zaatakuj go (bez ostrzeżenia) i zabij (300XP). Powróć do Angrima i poinformuj go o wykonanej misji (500XP).

NPC w zadaniu: Zerwas, Angrim

Awans na wojownika

Po zaliczeniu wszystkich powyższych questów i po awansowaniu na co najmniej 15 poziom doświadczenia powróć do Ragnara i poproś go o awans na wojownika. Otrzymasz 3000XP i Magiczna Pięść (Magical Fist) (jedno z trzech do wyboru - ogień, lód lub trucizna). Dodatkowo u zbrojmistrza (Armor Smith) dostępne staną się do zakupu nowe elementy pancerza wojownika i będziesz mógł podjąć starania o awansowanie do rangi paladyna - opis na kolejnej stronie.